چگونه عمل بینی موفقی داشته باشیم ؟

چگونه عمل بینی موفقی داشته باشیم ؟

عمل بینی موفقی داشته باشیم !!!

عمل بینی موفق | یکی از سوالاتی که برای افراد قبل از عمل جراحی بینی پیش می آید این است که چگونه عمل بینی موفقی داشته باشیم؟ حال ما تصمیم گرفته ایم که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا به عمل بینی دانش کامل به دست آورید. پس اگر قصد عمل بینی دارید در اینجا ما را همراهی کنید.

تصمیم گیری اولین و مهم ترین قدم در جراحی بینی است . که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. برای اینکار بهتر است . به یک مشاور مراجعه کنید و پس از تحقیقات فراوان تصمیم خود را قطعی کنید. زمانی که تصمیم نهایی برای جراحی بینی گرفتید لازم است . که به جراحتان بصورت حضوری مراجعه کنید . و هر آنچه که می خواهید اتفاق بیفتد را بیان کنید.

بی شک جراحان با تجربه بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند . که می توانند به شما یاری برسانند. این نکته را بدانید که ظاهر خود را با ظاهر هیچ شخص دیگری مقایسه نکنید . و انتظار اینکه بینی شما شبیه به بینی شخص دیگری شود را نداشته باشید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | سوال از جراح بینی اصفهان - پروتز بینی چیست؟

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

ملاک های عمل بینی موفق

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که ملاک های عمل بینی موفق چه چیز هایی می باشد؟ پس در اینجا همراه ما باشید :

  1. یکی از ملاک های عمل بینی موفق این است که بینی با دیگر اجزای صورت همخوانی داشته باشد. در صورتی که بینی بعد از جراحی با دیگر اجزای صورت هماهنگ نباشد در واقع عمل موفقیت آمیز نبوده است.
  2. جراحی بینی موفق جراحی است که در آن فرم بینی بعد از جراحی بهتر از فرم بینی قبل از جراحی باشد.
  3. جراحی هایی که نتیجه آنها طبیعی می باشد موفقیت آمیز تر از سایر جراحی ها می باشد.
  4. در جراحی بینی های گوشتی باید تقویت اسکلت و حمایت از بافت های نرم بینی در نظر گرفته شود. و…
پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی کاملا طبیعی ( 12 )

ویژگی های یک بینی زیبا بعد از عمل جراحی

هر فردی دارای یک چهره منحصر بفرد است که پزشک متخصص باید بتوانید با توجه به چهره شخص بهترین فرم بینی را برای بیمار خود پدید آورد. بطور کلی ۷ قانون برای بینی زیبا بعد از عمل بینی موجود است که در اینجا این ۷ قانون را برای شما بطور کامل شرح می دهیم :

  • بسیاری از افراد بینی های نازک را می پسندند. اما باید این را بدانید که بینی خیلی نازک نه تنها زیبا نیست بلکه سبب ناهماهنگی میان اجزای صورت شما نیز می شود. از این رو بینی بعد از جراحی نباید زیاد نازک شود.
  • امروزه بینی های نوک تیز و کشیده میان جوانان بسیار باب شده است. بینی های سر بالا بسیار زیبا هستند و طرفداران بسیاری دارند. از این رو بهتر است سر بینی کمی متمایل به سمت بالا باشد.
  • یک بینی زیبا بعد از جراحی هیچ گونه برآمدگی و قوزی ندارد. در غیر اینصورت بینی دوباره نیاز به جراحی دارد.
  • سوراخ های بینی بعد از جراحی باید کاملا متقارن و کوچک باشند.
  • بعد از جراحی باید زاویه بین لب بالا و پایه بینی استاندارد باشد. زاویه بین بینی و لب بالایی در زنان باید چیزی حدود ۹۵ تا ۱۰۵ درجه باشد. این میزان برای مردان ۹۰ تا ۹۵ درجه است.
  • در نهایت فرم بینی بعد از جراحی باید با سایر اجزای صورت هماهنگ باشد در غیر اینصورت هر چند هم که بینی خوب شده باشد چهره شما را زیباتر نمی کند. و….
پیشنهاد مطالعه
نکات لازم بعد از عمل بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | آیا می توان همه بینی ها را جراحی کرد ؟

چگونه عمل بینی خوبی داشته باشیم؟قبل از عمل بینی چه کنیم؟ و چگونه عمل بینی خوبی داشته باشیم؟

بیشتر افراد تصور می کنند که مراقبت از بینی تنها به بعد از عمب مختص می شود. در حالی که اینگونه نیست و در صورتی که شما بخواهید عمل بینی موفقی داشته باشید لازم است که قبل از عمل نیز به مراقبت از خود بپردازید. ما در اینجا مراقبت های قبل از عمل بینی را به شما آموزش می دهیم تا یک حراجی رضایت بخش داشته باشید.

پس در اینجا با ذکر نکات قبل از عمل بینی همراه ما باشید :
  1. یک هفته قبل از عمل جراحی بینی تا می توانید استراحت کنید. در صورتی که شما قبل از جراحی استراحت کرده باشید بدنتان از انرژی کافی در زمان بهبود برخوردار می باشد و این امر سبب کاهش دوره مراقبت بعد از عمل می شود.
  2. قبل از عمل پوست خود را با شوینده های مخصوص بشوید و به مراکز پاکسازی پوست مراجعه کنید تا از شر آلودگی های زیر پوست رها شوید.
  3. قبل از عمل جراحی بینی لازم است دو برابر روزهای عادی آب بنوشید. جراحی بینی سبب دهیدراته شدن پوست شما می شود. از این رو برای جلوگیری از این مشکل بهتر است میزان آبی که می نوشید را چند برابر کنید.
  4. اگر از شهری به شهر دیگر برای جراحی بینی مراجعه می کنید پس لازم است محل اقامت خود را برای یک هفته بعد از عمل تعیین کنید و سپس به اتاق جراحی بروید.
  5. با پزشک خود درباره داروهایی که بعد از عمل نیاز دارید صحبت کرده و تمامی آنها را تهیه کنید.
  6. ۴۸ ساعت قبل از عمل جراحی بینی مصرف دخانیات و الکل ممنوع می باشد و تحت هیچ شرایطی نباید آنها را مصرف کنید.
  7. همانطور که می دانید برای جراحی بینی فرد بطور کامل بیهوش می شود. از این رو برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ بهتر است بصورت ناشتا به اتاق عمل بروید. از نظر ایمنی نیز بهتر است که از شب قبل چیزی میل نکنید.
  8. روز جراحی بدون هیچ آرایش و زیورآلاتی به مرکز جراحی بروید.
  9. زمانی که برای عمل به مرکز جراحی می روید لازم است که از لباس های راحت و دکمه دار استفاده کنید. زیرا پوشیدن لباس های یقه دارد ممکن است به بینی شما بعد از جراحی آسیب وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *