۸ ویژگی بهترین جراح انحراف بینی

۸ ویژگی بهترین جراح انحراف بینی

آیا میخواهید بهترین جراح انحراف بینی و ویژگی های آن را بشناسید؟

بهترین جراح انحراف بینی | انحراف بینی زمانی اتفاق می افتد که دیواره نازک استخوان و غضروف منحرف شود. برخی از افراد با انحراف تیغه بینی به دنیا می آیند، اما انحراف بینی می تواند به دلیل آسیب دیدگی بینی نیز ایجاد شود. این آسیب ممکن است خیلی وقت پیش اتفاق افتاده باشد و شما حتی آن حادثه را به یاد نیاورید، و ممکن است زمانی که اتفاق افتاد اصلا جدی به نظر نرسد اما در هر صورت روی فرم بینی شما تاثیر می گذارد.

بهترین راه برای اصلاح این انحراف و ضایعه، عمل انحراف بینی است و بهترین کار انتخاب بهترین جراح انحراف بینی برای درمان آن است. در برخی موارد، افرادی که سپتوم یا تیغه بینی انحرافی دارند، یکی از مجرای بینی آنها بسیار کوچکتر از دیگری است. این موضوع می تواند تنفس از طریق بینی را دشوار کند و همچنین ممکن است در برخی موارد منجر به پوسته پوسته شدن یا خونریزی داخلی بینی شود. بنابراین با انجام یک عمل موفقیت آمیز بینی می توان به راحتی از این دردسرها جلوگیری کرد؛ البته اگر عمل را به دست بهترین جراح بینی بسپارید.

به همین منظور می خواهیم در این مطلب در مورد بهترین دکتر انحراف بینی و راه های شناخت او صحبت کنیم؛ پس اگر از انحراف تیغه و سپتوم بینی رنج می برید و در شرف پروسه عمل هستید؛ این مطلب را به دقت مطالعه کنید.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان | عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی

انحراف تیغه بینی و درمان آن

انحراف تیغه بینی وضعیتی است که در آن تیغه بینی (استخوان و غضروفی که بینی را به دو نیم تقسیم می کند) کج است و یک مجرای بینی را کوچکتر می کند. اگر این انحراف شدید باشد، تنفس از طریق بینی ممکن است بسیار دشوار شود. اکثر مردم به طور طبیعی دارای انحراف بینی هستند و به همین دلیل فقط افرادی که دارای انحراف شدید هستند نیاز به درمان دارند. اما علائم انحراف تیغه بینی چیست؟

پیشنهاد مطالعه
هزینه انجام جراحی زیبایی بینی در سال 1403

اکثر مردم هیچ علامتی ندارند و حتی نمی دانند که سپتوم انحرافی دارند. اگر سپتوم به شدت انحراف داشته باشد، شایع ترین علامت مشکل تنفس از طریق بینی است که معمولاً در یک طرف بینی این وضع بدتر است. برخی از افراد ممکن است این علائم را نیز داشته باشند:

  1. یک بینی مسدود شده، که ممکن است فقط یک سوراخ بینی باشد یا ممکن است از یک سوراخ بینی به سوراخ دیگر تغییر کند
  2. خونریزی بینی
  3. عفونت های مکرر سینوسی
  4. سردرد یا درد صورت
  5. تنفس پر سر و صدا در هنگام خواب
  6. خواب آشفته

جراحی انحراف بینی

اگر علیرغم درمان دارویی همچنان این علائم را تجربه می کنید، ممکن است جراحی را برای اصلاح انحراف سپتوم خود (سپتوپلاستی) در نظر بگیرید. در طی یک سپتوپلاستی معمولی، تیغه بینی صاف می شود و در مرکز بینی قرار می گیرد. این عمل ممکن است به جراحی نیاز داشته باشد تا قسمت‌ هایی از سپتوم را قبل از قرار دادن مجدد در موقعیت مناسب برش دهد و بردارد. سطح بهبودی که می توانید با جراحی سپتوم بینی انتظار داشته باشید به شدت انحراف بینی شما بستگی دارد. علائم ناشی از انحراف تیغه بینی ( به ویژه انسداد بینی) می تواند کاملاً از بین برود. با این حال، هر گونه بیماری سینوسی که بر روی بافت های پوشاننده بینی شما تأثیر می گذارد (مانند آلرژی ها) فقط با جراحی قابل درمان نیست.

در برخی موارد، جراحی برای تغییر شکل بینی (رینوپلاستی) همزمان با سپتوپلاستی انجام می شود. رینوپلاستی شامل اصلاح استخوان و غضروف بینی برای تغییر شکل بینی یا اندازه آن یا هر دو است. بنابراین در این صورت علاوه بر اصلاح انحراف تیغه بینی، فرم و شکل بینی نیز دستخوش تغییر می شود، یعنی عمل بینی در عین درمانی، زیبایی نیز محسوب می شود. اما تمام این نتایج و مزایا بستگی به انتخاب بهترین جراح انحراف بینی برای این عمل دارد. در ادامه راه کارهایی برای شناخت و انتخاب بهترین دکتر انحراف بینی معرفی می کنیم:

پیشنهاد مطالعه
پس از جراحی بینی از چه غذاهایی استفاده کنیم؟

۸ راه برای شناخت بهترین جراح انحراف بینی

اگر علائم انحراف بینی اذیتتان می کند یا از شکل و فرم بینی خود ناراضی هستید، یا به نحوی با چهره‌تان سازگار نیست، می ‌توانید بینی‌تان را از طریق عمل سپتوم بینی اصلاح کنید. انتخاب بهترین جراح انحراف بینی می ‌تواند به شما کمک کند ظاهری که می ‌خواهید داشته باشید و برای همیشه از شر علائم انحراف تیغه بینی خود خلاص شوید. در ادامه راهکارهایی برای شناخت و انتخاب بهترین دکتر انحراف بینی را برایتان بازگو می کنیم:

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  انحراف تیغه بینی

۱٫ تمرکز بر عمل انحراف تیغه بینی با سالها تجربه

برای اطمینان از حصول نتیجه عمل، بهتر است یک جراح پلاستیک عمومی را برای انجام جراحی سپتوم بینی خود انتخاب نکنید. در طول زمان و تمرین زیاد، یک جراح بینی انحراف بینی حس قضاوت و یک تکنیک جراحی دقیق لازم برای نتایج دائمی خوب را برای شما ارائه می کند. یک جراح باتجربه می تواند به کاهش (اما نه از بین بردن) خطر عوارض کمک کند و می داند که در صورت بروز عارضه چه کاری باید انجام دهد. با انتخاب یک جراح بینی از تجربه جراح بینی اصفهان ، مطمئن شوید که در دستان خوبی هستید.

۲٫ تکنیک جراحی دقیق

یک تکنیک دقیق، همراه با یک روند عمل ملایم، ضروری است زیرا حتی یک خطای میلی متری در بینی جدید شما باعث آسیب به نتایج نهایی عمل می شود. مهارت‌های اصلاح‌شده با تجربه به دست می ‌آیند، که می ‌توان آن را در عکس‌ های قبل و بعد بیماران سابق و یا با صحبت با بیماران گذشته مشاهده کرد.

۳٫ تخصص بازسازی

تخصص مورد نیاز برای بازسازی بینی با بازگرداندن آن به فرم دلپذیر و عملکرد مناسب، سطح عمیقی از دانش آناتومیک را تضمین می کند که تجربه جراحی زیبایی بینی شما را به طور کلی ایمن تر و بهتر می کند.

پیشنهاد مطالعه
جراحی‌های بینی با چه اهدافی انجام می‌گیرد؟

۴٫ دانش زیبایی شناسی

هنگام مشاهده عکس ‌های عمل های گذشته جراح بینی خود، می ‌توانید از توانایی ‌های او و اینکه آیا او سبک مشخصی دارد که در بسیاری از بیماران گذشته دیده می ‌شود، اطمینان حاصل کنید و نتایج احتمالی عمل خود را پیش بینی کنید.

۵٫ کلینیک زیبایی یا بیمارستان معتبر

بهترین جراح انحراف بینی، جراحی است که معمولاً عمل های خود را در کلینیک های عمل بینی یا بیمارستان های معتبر، مجهز و استاندارد انجام می دهد. فراموش نکنید بخشی از نتایج عمل بینی شما به تجهیزات و اتاق عملی که در آن جراحی می شوید بستگی دارد.

۶٫ ارتباط شفاف

۷٫ صداقت

شما به یک جراح بینی نیاز دارید که اگر هدف شما از جراحی بینی غیرواقعی است، به شما اطلاع دهد و به شما کمک کند گزینه های واقعی و مناسب را انتخاب کنید.

۸٫ توجه به انتظارات شما

بهترین جراح انحراف بینی کسی است که سوالات زیادی در مورد آنچه در بینی خود دوست دارید یا دوست ندارید بپرسد. این سوالات تضمین می کند که بهترین نتایج را از عمل خود دریافت کنید.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان | عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی
اکثر مردم با تیغه بینی کمی کج به دنیا می آیند، اما اغلب هرگز متوجه آن نمی شوند. برخی از افراد نیز به دلیل آسیب دیدگی بینی، دچار انحراف تیغه بینی می شوند که به آن سپتوم بینی نیز می گویند. در هر صورت یکی از راه های درمان این مشکل و آسیب، جراحی انحراف بینی است. این جراحی می تواند علائم ناشی از انحراف تیغه بینی شما را از بین برده و در عین حال فرم و شکل بینی شما را هم تغییر دهد. اما برای دستیابی به این نتایج ایده آل قبل از هر چیزی باید بهترین جراح انحراف بینی را برای جراحی خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *