عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی

عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی

عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی

با این وجود کم خطر بودن نسبت به جراحی بینی تهاجمی، برخی از عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی  وجود دارد که مهمترین آنها که باید بدان اشاره نمود، عبارتند از: واکنشهای عفونی، نامتقارن بودن نتایج و خطرات مرتبط با تزریق سیلیکون، مانند حرکت سیلیکون به قسمت دیگری از صورت یا بدن و تشکیل گرانولوم.

با این حال، این مشکلات در طول تاریخ بیشتر با تزریق مقادیر بیشتری از سیلیکون توسط انژکتورهای فاقد صلاحیت به وجود آمده و بسیار نادر است. همچنین اعتقاد بر این است که روش میکرو دروپلت خطر ابتلا به این عوارض را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. علاوه بر این، از آنجا که بینی تقریباً ایستا (دارای حرکت محدود) است، احتمال انتقال سیلیکون بسیار کمتر است. افراد مبتلا به اختلالات خود ایمنی نباید تحت تزریق سیلیکون یا سایر پرکننده های دائمی قرار بگیرند و افرادی که نگران واکنش حساسیت هستند باید از پزشکان خود بخواهند قبل از انجام این عمل آزمایش پوستی انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه
بهترین جراح بینی را چطور انتخاب کنیم ؟

خطرات و عوارض جانبی دیگر که برای اکثر افراد در اثر رینوپلاستی مایع که مشاهده می شود،

قرمزی و حساسیت در ناحیه تزریق در روز یا دو روز بعد از عمل است.

حالت تهوع بینی هم ممکن است رخ دهد.

این ناحیه پر از رگ های خونی و نزدیک چشمان شما است.

به همین دلیل رینوپلاستی مایع نسبت به سایر روشهای پرکننده تزریقی کمی پیچیده تر است.

هزینه درمان انحراف بینی بدون جراحی

هزینه این نوع جراحی بینی نسبت به سایر روش های جراحی بینی بسیار ارزانتر است. با این حال، باید توجه داشت که در بیشتر موارد، این نتایج به مدت ۶ ماه یا کمتر ادامه دارد. مورد مهمی هم باید بدان اشاره کرد این است که درمان انحراف بینی بدون جراحی، یک روش زیبایی است، بنابراین بیمه هزینه آن را پوشش نمی دهد. نکته دیگر اینکه نیاز به تکرار آن می تواند هزینه ها افزایش دهد و به همین دلیل باید پیش از انجام دید درستی نسبت به هزینه داشته باشید. هزینه ها بسته به نوع پرکننده ای که انتخاب می کنید و چه تعداد تزریق متفاوت است. شما باید پس از مشاوره اولیه برای اصلاح انحراف بینی بدون جراحی، باید هزینه دقیق را از پزشک خود بپرسید تا بدانید که به چه میزان بودجه نیاز دارید و هزینه ها دقیق تر برآورد نمایید.

پیشنهاد مطالعه
تزریق کورتون به بینی بعد از رینوپلاستی را انجام دهیم؟

جراح بینی اصفهان | عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی

سخن انتهایی

بهتر است که برای انتخاب این روش که جهت درمان و اصلاح انحراف بینی انجام می شود و رینوپلاستی مایع نیز گفته می شود، به دنبال ارزان ترین ارائه دهنده ی اینگونه خدمات نباشید زیرا ممکن است در این روش خاص تجربه خاصی نداشته باشد. خطرات گفته شده را با شدت بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. یک جراح پلاستیک با تجربه می داند چه کاری باید انجام دهد تا نتایج مورد نظر شما را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه خطرات عوارض جانبی را به حداقل می رساند. دقت در انتخاب پزشک، کلینیک دارای مجوزهای لازم در این زمینه، اطمینان از پرکننده های استاندارد و دارای اصالت شرط مهم است که برای درمان انحراف بینی بدون جراحی باید حتماً مدنظر داشت.

پیشنهاد مطالعه
چهار عامل کلیدی که در آبریزش بینی بعد از جراحی دخیل است :

 


دکتر مجید راستی

جراح بینی اصفهان

برای دنبال کردن جدیدترین مطالب آموزشی و اخبار مطب در پیج اینستاگرام دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی : 

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی را یاد بگیرید !

اهمیت تغذیه مناسب بعداز عمل بینی

جراحی بینی مردان

تاثیر نوشیدن الکل بر جراحی بینی

عفونت بینی بعد از عمل

تزریق فیلر‌ها برای فرم دهی بینی

نحوه انجام رینوپلاستی بدون جراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *