جراحی کوچک کردن سوراخ بینی

جراحی کوچک کردن سوراخ بینی

کوچک کردن سوراخ های بینی

جراح بینی می تواند رینوپلاستی را از قسمت داخلی سوراخ بینی انجام دهد، نه از جایی که سوراخ بینی به گونه ختم می شود. ایجاد یک برش برای کوچک کردن سوراخ بینی در خارج از بینی، احتمال بروز زخم را افزایش می دهد. جراح بینی معمولاً ترجیح می دهد اسکار را در قسمت داخلی سوراخ ایجاد کند این تکنیک می تواند پایه های بینی شما را محدود کند، طول پیوند های سوراخ بینی را کاهش می دهد و بینی را کوچکتر می کند.

اندازه سوراخ بینی مناسب برای هر بیمار متفاوت است، زیرا هدف این است که بینی جدید را با صورت هماهنگ و با کل صورت ترکیب کنیم. شما می توانید عرض بینی را متقارن کنید با کشیدن دو خط عمودی خیالی از مرز داخلی هر چشم تا قسمت های جانبی بینی. فاصله بین خطوط برابر با عرض بینی شماست. کوچک کردن نوک بینی های بزرگ باعث می شود که سوراخ بینی به سمت گونه ها برسد .

پیشنهاد مطالعه
چند نمونه جراحی بینی توسط جراح بینی اصفهان

جراح بینی اصفهان | کوچک کردن سوراخ بینی

کوچک کردن سوراخ های بینی با جنس های مختلف

  1. بینی های غضروفی :در این نوع بینی های با برداشتن غضروف بینی باعث کوچک تر شدن اندازه بینی می شود در نتیجه از سوراخ های بینی هم کم می شود .
  2. بینی های غضروفی گوشتی : با برداشتن قوز بینی افتادگی بینی توسط پزشک اصلاح می شود در نتیجه باعث می شود از پهنای بینی و سوراخ های بینی کاسته شود .

یکی از نکات بسیار قابل توجه این است اکثر مراجعه کنندگان و یا کسانی که به جراحی زیبایی بینی فکر می کنند از پزشک توقع دارند که بینیشان را بیش از اندازه کوچک کنند و گاهی اوقات فراموش می کنند که بینی وظیفه دارد که تنفس ما به خوبی انجام شود و در صورتی که بینی بیش از اندازه کوچک شود و ما بخواهیم بیش از حد طبیعی سوراخ های بینی را کوچک کنیم باعث می شود شب ها به موقع خواب به دلیل تنگ شدن راه های تنفس فرد، دچار مشکل شود و خر خر کند.

پیشنهاد مطالعه
افراد ایده آل برای استفاده از جراحی جای زخم و اسکار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *