جراحی زیبایی بینی اصفهان با دکتر مجید راستی

جراحی زیبایی بینی اصفهان با دکتر مجید راستی

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی اصفهان | میل به زیبایی و اهمیت دادن به ظاهر باعث شده افراد بسیار زیادی نسبت به انجام عمل های زیبایی صورت اقدام کنند. یکی از عمل های زیبایی که امروزه طرفداران بسیار زیادی کسب کرده است . و در میان مردم شایع است ، جراحی زیبایی بینی می باشد. این عمل زیبایی همانطور که از نامش پیداست عملی است . که به منظور برطرف کردن عیوب ظاهری و عملکردی بینی انجام می شود . و زیبایی خارق العاده ای را برای بیمار به همراه دارد.

افرادی که فکر می کنند بینی آن ها دارای نواقص ظاهری و عملکردی است . که با انجام جراحی بینی می توان آن را برطرف کرد با انجام این پروسیجر اعتماد به نفسشان دو برابر شده . و بهتر از قبل می توانند با دیگران برخورد داشته باشند. اگر تمایل دارید در رابطه با این نوع عمل زیبایی اطلاعات کامل تر و مفید تری را کسب کنید . یا سوالات بسیار زیادی در رابطه با آن دارید توصیه می کنیم . این مقاله از سایت دکتر مجید راستی درباره جراحی زیبایی بینی اصفهان را از دست ندهید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان ...


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی دماغ یا رینوپلاستی ، عملی است که به منظور برطرف کردن معایب ظاهری بینی و به وجود آمدن ، یک بینی زیبا و متناسب با بقیه اجزای صورت انجام می شود. این عمل ممکن است شامل کوچک تر کردن اندازه بینی ، جمع کردن پره ها و نوک بینی و در مواقعی اضافه کردن غضروف ، به قسمت های فرو رفته و نامتناسب ، به منظور تقویت استحکام و بهبود شکل ظاهری باشد. امروزه جراحی بینی ، شایع ترین عمل جراحی زیبایی بینی در ایران است . و در صورتی که ، اصول جراحی نوین رعایت شده و بیمار نیز کاندید مناسبی برای عمل باشد ، نتایج درخشانی از آن حاصل می شود.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | هزینه انجام عمل زیبایی بینی

گاهی با بر‌طرف‌ کردن هوشمندانه معایب کوچک در بینی می‌ شود ، چهره زیبا و جدیدی را تجربه کرد. این امر با هوشمندی پزشک جراح و تجربه وی در عمل زیبایی بینی حاصل می‌ شود  . که به بهترین نحو با رفع عیوب بتواند چهره‌ ای متناسب به شخص هدیه کند. با شناسایی عوامل بر‌هم‌ زننده تناسبات و رفع آن ها به‌ خوبی و با کمترین تغییرات می‌ توان به زیبایی چهره افزود.

انواع بینی

یکی از عوامل تاثیر گذار در جراحی زیبایی بینی ، نوع بینی می باشد . که بر اساس میزان ضخامت پوست ، به دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی ، تقسیم بندی شده اند.

  • استخوانی

افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند ، می توانند نسبت به انجام انواع فرم طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی اقدام نمایند. بینی های استخوانی به دلیل داشتن ویژگی هایی چون ، پوست نازک و استخوان محکم از ایده آل ترین بینی ، برای انجام عمل بینی می باشند. به همین دلیل در بیشتر مواقع ، جراحی بینی استخوانی نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد.

البته دقت پزشک و کیفیت کار او نیز می‌ تواند . این بینی‌ ها را بسیار جذاب کند و استحکام خوب آن می‌ تواند ، پذیرای بسیاری از فرم‌ های دوست‌ داشتنی عمل زیبایی بینی باشد. البته به این نکته توجه شود که باید شرایط بینی هر فرد ، مجزا بررسی شود . تا بهترین نوع عمل دماغ برای فرد انجام شود.

  • عمل بینی معمولی

بینی معمولی مشخصاتی مابین بینی گوشتی و استخوانی دارد. پوست این مدل بینی ضخامت متوسطی دارد و از نظر ظاهری نسبتا طبیعی و بدون مشکل است. بیشترین انگیزه برای انجام عمل زیبایی بینی معمولی رسیدن به یک بینی کوچک و یا اصطلاحا عروسکی است.

هر سه عمل زیبایی که برای بینی گوشتی ، استخوانی و یا معمولی انجام میشود . باید در تناسب با سایر اجزای صورت انجام بگیرد . چون همانطور که زشتی بینی میتواند مانع از بروز زیبایی سایر اجزای صورت شود . زمانی که بینی متناسب با فرم صورت ، دهان و چشم های شما نباشد میتواند جلوه ی بدی داشته باشد. بهترین راه برای حل این مشکل دریافت مشاوره و نوبت از یک متخصص باتجربه است.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | عمل بینی گوشتی

  • گوشتی

بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی ، دارای پوست ضخیم تری هستند . و غضروف این بینی ها ، ضعیف می باشد. توصیه می شود افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند . اقدام به جراحی زیبایی بینی طبیعی نمایند ؛ چرا که در صورت عمل کردن بینی به فرم فانتزی به دلیل ضخامت پوست ، ظرافت دست جراح بینی مشخص نیست و ممکن است . نتیجه دلخواه و مورد نظر کسب نشود. مهم‌ ترین چیزی که در جراحی بینی گوشتی باید به آن توجه شود .

استحکام‌ بخشیدن به بافت درونی است که بتواند ، بستری مناسب برای ایجاد تغییرات ایجاد کند. در ضمن ایجاد بستری مناسب می‌ تواند ، با بالا بردن مقاومت بینی ، ماندگاری آن را افزایش دهد . تا شاهد بازگشت و بد فرم‌ شدن این نوع بینی‌ ها نباشیم.

ظاهر بزرگ این نوع بینی‌ ها نمی‌ تواند ، نشان از مقاومت بالای آن‌ ها باشد و برعکس بینی‌ های حساسی هستند . که اگر عمل زیبایی بینی توسط یک فرد نا کار آمد انجام شود ، می‌ تواند بینی بد فرمی را به‌ وجود بیاورد و یا در مدت زمان کمی ، به حالت قبل بازگردد. از همین رو توصیه می شود اگر متقاضی عمل جراحی زیبایی بینی هستید .

بهترین جراح زیبایی بینی را در اصفهان یا شهر محل سکونت خود پیدا کنید . تا نتایج مطلوب و ایده آلی را به دست آورید. برخی بر این باورند که مشخصه بینی های استخوانی ، قوز و برآمدگی در ناحیه پل بینی می باشد . این در حالیست که ممکن است بینی قوز دار باشد . و به دلیل پهن و کلفت بودن پره های آن ، جزو بینی های گوشتی محسوب شوند.

  • عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیم بینی برای رفع مشکل و یا اختلالی که برای شخص مشکلاتی از جمله مشکلات تنفس ، خر و پف ، بسته شدن مجرای تنفسی و … به وجودآورده است . انجام می شود. در زیر انواعی از مشکلاتی که در جراحی ترمیمی بینی رفع میشود را مرور می کنیم :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | بازگشت قوز بینی بعد از عمل رینوپلاستی

ترمیم یا حذف قوز بینی

این نوع جراحی ترمیمی که با اصلاح و کوچک کردن استخوان بینی همراه است شایع ترین دلیل انجام عمل بینی ترمیم است. قوز بینی میتواند به صورت مادرزادی و یا بر اثر ضربه و شکستگی بینی به وجود آمده باشد. در هر حال این امکان وجود دارد که قوز بینی علاوه بر زشتی ظاهری مشکلاتی در تنفس فرد ایجاد کرده باشد.

پولیپ بینی (Nasal polyp)

به توده هایی که در اثر عفونت ، آلرژی و یا فیبروز کیستیک ایجاد می شود و با مسدود کردن مجرای تنفس بینی و سینوس ها باعث ایجاد اختلال در تنفس فرد میگردد پولیپ گفته میشود. این مشکل که در بیماران مبتلا به آسم و آبریزش بینی آلرژیک بسیار شایع است با مسدود کردن راه تنفسی و ایجاد خشکی و خلط گلو بسیار وضعیت ناخوشایندی را برای فرد مبتلا ایجاد می کند. در نهایت این جراحی با برداشتن توده و باز کردن مجرای تنفسی همراه است باعث بهبود سلامت فرد می شود.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | عوارض درمان انحراف بینی بدون جراحی

انحراف بینی (Septal Deviation)

انحراف بینی به آسیب در غضروف تیغه میان دو حفره ی بینی گفته میشود. انحراف بینی در اکثر اوقات تغییری در ظاهر بینی فرد ایجاد نمیکند. اگر کجی تیغه میانی (سپتوم) بینی درمان نشود مشکلاتی از قبیل انسداد راه تنفس ، خرخر ،خشکی گلو و خونریزی می شود که کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار میدهد.

عمل ثانویه بینی (جراحی ترمیمی بینی) (Revision rhinoplasty)

این نوع جراحی زمانی انجام میشود که شخصی از نتیجه ی اول بینی خود راضی نبوده. عمل ثانویه بینی میتواند دلایل مختلفی از جمله نارضایتی از فرم ظاهری بینی و یا برای رفع مشکلات ایجاد شده در تنفس فرد انجام می پذیرد.


آشنایی با بهترین جراح بینی برای جراحی زیبایی بینی اصفهان

دکتر مجید راستی اردکانی جراح بینی اصفهان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی که متولد اسفند ۱۳۴۳ در شهر زیبای اصفهان هستند .

  •  اخذ دیپلم در سال ۱۳۶۲ و ورود به دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در همان سال
  •  ورودی سال ۱۳۶۹ دوره جراحی عمومی دانشگاه اصفهان
  •  ورودی دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک سال ۱۳۷۸ دانشگاه علوم پزشکی ایران بیمارستان فاطمه
  •  فارغ التحصیل دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک سال ۱۳۸۱
  •  دبیر کنگره جراحان پلاستیک ایران سال ۱۳۸۹
  •  کارشناس پزشک قانونی و نظام پزشکی به مدت ۱۰ سال در زمینه بررسی جرائم جراحی پلاستیک
  •  عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
  •  عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

خدمات جراحی زیبایی بینی دکتر مجید راستی در اصفهان 

  1. عمل ترمیم بینی
  2. جراحی بینی گوشتی
  3. جراحی بینی استخوانی
  4. جراحی زیبایی بینی

اهداف جراحی زیبایی بینی اصفهان

عمل بینی می تواند برای تغییر شکل، اندازه و ظاهر کلی بینی بکار گرفته شود. نمونه ای از درخواست های متداولی که بیماران از جراحان خود می پرسند :

  1. استخوان بینی را باریک کنند.
  2. سوراخ بینی را تنگ یا گشاد کنند.
  3. بینی کج شان را صاف کنند.
  4. نوک بینی را تغییر دهند.
  5. زاویه بین بینی و لب بالا را تغییر دهند.

در اغلب موارد، برش های مورد استفاده برای تغییر شکل می تواند در داخل بینی پنهان شود و یا اینکه به صورت غیر قابل تشخیص در ظاهر بینی نمایان باشد؛ هدف کلی بهبود ظاهر و حفظ یک ظاهر طبیعی مطابق دیگر اجزای صورت است.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان |

کاندیدای مناسب برای انجام جراحی زیبایی بینی اصفهان

باید افراد دارای ثبات شخصیت و رشدی باشند ، تا بتوانند تصمیمات عاقلانه‌ ای اتخاذ کنند. انجام عمل زیبایی بینی صرف چشم و هم‌ چشمی و تصمیمات شتاب‌ زده ، می‌ تواند عواقب جبران‌ ناپذیری را به‌ دنبال داشته باشد. سعی کنید هدف خود را به‌ درستی از انجام جراحی کردن بینی مشخص کنید . و برای انتخاب فرم بینی ، احساسی فکر نکنید و شرایط شخصی و سلامت خود را هم مد نظر قرار دهید . تا در باقی عمر بتوانید با چهره جدید به‌ راحتی زندگی کنید . و احساس رضایت داشته باشید.

با تصمیمات زودگذر ، بعد از مدتی پشیمانی به سراغ افراد خواهد آمد . و جهت تغییر فرم مجدد بینی ، مراجعه می‌کنند. بهترین و مهم‌ ترین نکته تصمیم‌ گیری دقت و نیز بررسی‌ کردن شرایط فردی شما می باشد. هدف از جراحی کردن دماغ ، برطرف کردن معایب بینی البته تا حد امکان و نزدیک کردن ظاهر بینی ، به ظاهر ایده آل و استاندارد است. افرادی که خواستار بر طرف شدن معایب بینی خود هستند . و از نظر روحی متعادل و شخصیت با ثباتی دارند . کاندید مناسبی برای عمل جراحی زیبایی بینی می باشند. سن مناسب برای عمل بینی از پایان دوره بلوغ تا ۷۰ سالگی می باشد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | مشکلات تنفسی رایج که بعد از جراحی بینی رخ می دهد :

چه کسانی سراغ جراحی زیبایی بینی می روند؟

اکثر افرادی که تحت عمل جراحی تغییر شکل بینی قرار می گیرند . با ظاهر بینی شان مشکل دارند و مایل هستند نسبت به ابعاد صورت خود، بینی شان را اصلاح کنند. درصد کمتری از داوطلبان عمل زیبایی بینی بیمارانی هستند . که ناراحتی های ساختاری داشته و یا بینی شان آسیب دیده است. داوطلبان یا نامزدهای نرمال برای رینوپلاستی در سلامت عمومی قرار دارند . به عبارتی خطرات مربوط به جراحی را درک کرده . و انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه جراحی دارند.

انواع مدل های عمل بینی چیست؟

به طور کلی مدل‌های عمل بینی به ۳ دسته طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه می‌توانید توضیحات هر کدام از این مدل‌ها را ببینید:

  • جراحی بینی طبیعی (عمل بینی مردانه)

جراحی بینی طبیعی نوعی از عمل زیبایی بینی است. که در آن تنها ایرادات و نواقص بینی اصلاح می‌شود . طوری که جراح از کوچک شدن بیش از حد بینی در زمان جراحی خودداری می‌کند. همچنین قوس بر روی بینی بسیار کم بوده و فاصله بین لب بالایی تا نوک بینی نیز حدودا ۹۰ درجه است.
به صورت کلی به این صورت می‌توان بیان کرد . که بینی‌های طبیعی به گونه جراحی می‌شوند که هیچ علائم و نشانه‌ای از عمل بر روی بینی دیده نشود و بینی فرم طبیعی خود را کاملا حفظ می‌کند. معمولا این مدل جراحی بیشتر مورد پسند آقایان است . که به همین دلیل به آن عمل بینی مردانه نیز گفته می‌شود.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان |

  • عمل بینی فانتزی

عمل بینی فانتزی و یا جراحی بینی عروسکی نوعی از عمل است که در آن قوس زیادی بر روی پل بینی ایجاد می‌شود و فاصله بین لب بالایی و نوک بینی بیشتر از مدل طبیعی آن است. این مدل از بینی‌ها معمولا برای خانم‌ها استفاده می‌شوند و اکثر مردان تمایل دارند تا بینی آن‌ها به صورت طبیعی عمل شود.
همچنین معمولا فرم بینی فانتزی بر روی بینی‌های استخوانی اعمال می‌گردد، زیرا بینی‌های گوشتی غضروف ضعیف‌تری دارند و برای برداشتن بافت زیادی از بینی ممکن است با مشکل مواجه شود.

  • عمل بینی نیمه فانتزی

اما جراحی بینی نیمه فانتزی، ترکیبی از دو نوع بینی طبیعی و فرم بینی عروسکی است، به گونه‌ای که قوس بر روی بینی کمتر از حالت بینی فانتزی می‌باشد.

چک لیست مراقبت‌های قبل از جراحی زیبایی بینی اصفهان (آمادگی قبل از عمل بینی)

آمادگی قبل از عمل بینی یکسری نکات مهم است که بیمار بایستی قبل از اقدام به رینوپلاستی در خصوص آن آگاهی لازم را داشته باشد. توجه به این موارد می‌تواند به نتیجه بهتر از عمل بینی و همچنین جراحی راحت‌تر بیمار کمک بسیاری کند. اما مراقبت‌های قبل از عمل بینی چیست؟ برای پاسخ به این پرسش می‌توانید موارد زیر را به صورت کامل مطالعه کنید:

  1.  انتخاب جراح بینی: اولین و مهم‌ترین نکته انتخاب یک جراح خوب و باتجربه برای انجام عمل رینوپلاستی است چرا که تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه دلخواه جراحی دارد.
  2. انجام آزمایشات لازم: پس از انتخاب جراح و جلسه مشاوره بایستی آزمایشات لازم را قبل از جراحی بینی انجام دهید و نتیجه آن را قبل از عمل به پزشک تحویل بدهید.
  3. گرفتن عکس بینی: پزشک برای شما گرفتن عکس قبل از عمل را تجویز می‌کند که باید با مراجعه به آتلیه‌های مخصوص برای انجام این کار اقدام نمایید. (در صورت تشخیص پزشک ممکن است به سیتی اسکن نیز نیاز باشد.)
  4. سینی اسکن برای عمل بینی
  5.  عدم مصرف دخانیات و الکل: حداقل به مدت دو هفته قبل از عمل، از مصرف دخانیات و همچنین نوشیدن مشروبات الکلی پرهیز نمایید.
  6. عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون: باید از دو هفته قبل از جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین‌ها و بروفن خودداری کنید.
  7. سابقه بیماری خاص: در صورتی که سابقه بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید قبل از عمل حتما این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.
  8. توصیه‌های روز عمل: در روز عمل حتما ناشتا به بیمارستان و یا کلینیک مراجعه کنید و از همراه داشتن وسایل اضافه نیز خودداری نمایید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان |

برنامه ریزی برای جراحی زیبایی بینی اصفهان

در ویزیت اولیه ، شما باید انتظارات خود را از نتیجه عمل زیبایی بینی و مشکلات عملکردی بینی تان را با دکتر جراحی دماغ در میان بگذارید. معاینه بینی توسط بهترین جراح بینی اصفهان انجام شده و توضیحات کامل ، در مورد نتایج و روش عمل کردن بینی به شما ارائه می شود. سپس آزمایشات قبل از جراحی کردن دماغ ، به همراه عکس های فتوگرافی درخواست می شود، در جلسه مشاوره دوم نتایج آزمایش و فتوگرافی بررسی شده و درصورت نبودن منعی برای انجام عمل دماغ ، وقت جراحی زیبایی بینی تعیین می گردد.

مهم‌ ترین برنامه‌ ریزی شما می‌تواند مشورت‌های قبل از جراحی کردن بینی باشد ، که شما و پزشک جراح را به جمع‌ بندی نهایی برساند. رعایت نکات قبل از عمل بسیار ضروری است و باید هر گونه مشکل‌ ، داروی مصرفی ، عمل‌های قبلی و غیره به اطلاع پزشک برسد ، تا در زمان جراحی بینی شرایط کاملاً تحت کنترل باشد و سلامتی بیمار ، به‌ خطر نیافتد. پس هیچ عجله ای نداشته باشید و مراحل و آزمایشات ، را به‌ دقت انجام دهید.

روز جراحی زیبایی بینی

شب قبل از انجام عمل جراحی، بیماران باید استراحت خوبی داشته باشند و بعد از نیمه شب دیگر چیزی نخورند. قبل از آمدن به بیمارستان یا مرکز جراحی باید موهای خود را برای جلوگیری از ایجاد آلودگی باکتری ها شستشو دهند. به علاوه، آنها باید از آرایش و دیگر محصولات آرایشی اجتناب کنند.

فرآیند جراحی زیبایی بینی اصفهان

بعد از اینکه بیمار بیهوش یا بی حس شد، جراح برش های کوچک را در داخل سوراخهای بینی یا کولملا ایجاد می کند. سپس پوست بینی را به دقت بالا می برد تا به استخوان و غضروف زیرین دسترسی پیدا کند. جراح در مرحله بعد به برداشتن یا صاف کردن بافت به شکل مورد نیاز دست می زند. به طور معمول، پزشک از ایمن ترین روش در عمل جراحی به منظور به حداقل رساندن آسیب به بافت های اطراف استفاده می کند. هنگامی که فرآیند تغییر شکل کامل شود، پزشک پوست را روی خطوط جدید بینی قرار می دهد و برش ها را می بندد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | عارضه چسبندگی بینی پس از عمل بینی

پانسمان بینی

در روزهای اول پس از جراحی بینی تغییرات ایجاد شده در بافت بینی باید حفظ شود. بنابراین جراح بعد از بخیه کردن برش ها، یک اسپلیت روی بینی قرار می دهد و تکه های گاز استریل را داخل حفره های بینی فرو می کند تا خونریزی بعد از عمل زودتر بند بیاید .گازها ممکن است کمی ناراحت کنده باشد ولی چند روز بعد از عمل خارج می شوند. برای تنفس راحت بینی می توان از تامپون استفاده نکرد و با استفاده از اسپلینت راه هوایی را برای بیمار باز گذاشت تا بتواند نفس بکشد.

مواردی که پزشک باید درباره ی آن اطلاعات داشته باشد :

  • سابقه ی بیماری ها ، عمل ها و بیهوشی های شما در گذشته
  • نوع و دوز داروهای مصرفی شما
  • بیماری های ژنتیکی شما و شایع درخانواده
  • وضعیت تنفسی

ضمن انجام این موارد پزشک باید شمارا تحت معاینه ی بالینی دقیق قرار دهد و آزمایشات و تست های مورد نیاز به طور کامل انجام شود.

چک لیست مهم ترین مراقبت‌های بعد از عمل بینی

بعد از جراحی بینی باید یکسری موارد را رعایت کنید که در زیر به بخشی از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از عمل بینی اشاره شده است:

  •  خودداری از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین: به مدت حداقل یک هفته باید استراحت کنید و از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش خودداری نمایید. زیرا این کار می‌تواند باعث خونریزی و همچنین افزایش کبودی و ورم بینی شما گردد.
  • برداشتن آتل بینی بعد عمل: بعد از گذشت یک هفته برای کشیدن بخیه‌ها و برداشتن آتل بینی به مطب پزشک خود مراجعه کنید. معمولا پزشک توصیه می‌کند که قبل از مراجعه حمام کنید و سر خود را بشویید.
  •  سر خود را بالا نگه دارید: در هنگام استراحت و یا انجام فعالیت‌های روزانه باید سر خود را بالا نگه دارید. به عنوان مثال می‌توانید هنگام خوابیدن دو بالش زیر سر خود قرار دهید تا سر شما بالاتر از بدنتان قرار گیرد.
  •  زدن چسب بینی: چسب بینی را تا یک ماه بعد از عمل به صورت مداوم استفاده کنید و برای استفاده مجدد و صحیح از آن باید آموزش‌های لازم را ببنید.
  •  اجتناب از خوردن غذاهای سفت: از خوردن غذاهای خشک که نیاز به جویدن زیاد دارد در طول دوران نقاهت خودداری کنید و در این مدت بهتر است از نوشیدنی‌های مقوی و آب بیشتری استفاده نمایید.
  • کبودی و التهاب بعد از عمل بینی: این امر کاملا طبیعی است و با گذشت زمان به طور کامل از بین می‌رود، اما برای بهبودی سریع‌تر می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی رینوپلاستی

تخمین هزینه عمل بینی

ملاحظات متعددی وجود دارد که هزینه نهایی رینوپلاستی را تخمین می زند؛ به موارد زیر دقت کنید:

 تجربه جراح 

دستمزد یک پزشک با شهرت و تجربه عالی ، به طور معمول از یک متخصص با تجربه و مهارت پایین تر، بیشتر است. اگرچه، بسیاری از بیماران به پرداخت هزینه اضافی تمایل دارند . چرا که می دانند جراحی با تجربه بیشتر نتایج مطلوب تری هم کسب می کند.

 امکانات جراحی

در صورتی که پزشک دارای امکانات انجام عمل در مطب نباشد . این کار در بیمارستان یا مرکز جراحی انجام می شود که این مکان ها هزینه های جداگانه نیاز دارد . که بسته به موقعیت، شهرت و تجهیزات متفاوت است. در این مورد هم بسیاری از بیماران مایل به پرداخت هزینه های کمی بالاتر برای لذت بردن از ایمنی و راحتی بیشتر هستند.

 محل جغرافیایی

هزینه جراحی پلاستیک درست مثل بسیاری از کالاها و خدمات در جامعه، متفاوت است. به طور معمول، عمل جراحی بینی در یک کلان شهر، مثل نیویورک و یا لس آنجلس بیشتر از یک ایالت محلی است.

 بیهوشی

رینوپلاستی را می توان تحت بیهوشی عمومی انجام داد که این نوع بیهوشی بر هزینه های درمان می افزاید. دستمزد متخصصان بیهوشی هم مانند جراحان با توجه به شهرت و تجربه بر هزینه های درمان می افزایند.

 مراقبت در هنگام بهبودی

پس از جراحی بینی، بیماران ممکن است نیاز به داروهای خاص یا مراقبت پس از درمان داشته باشند . که بدون شک هزینه های نهایی درمان را تحت تاثیر قرار می دهد. بیماران باید به خاطر داشته باشند . که هزینه های جانبی، هزینه های بیهوشی و مراقبت بعد از عمل همیشه در برآورد اولیه درمان درنظر گرفته نمی شود . و متقاضی این عمل باید برای اطلاعات دقیق تر درباره این هزینه ها و هزینه های مربوطه تحقیق کند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان |جراحی زیبایی بینی اصفهان | هزینه عمل جراحی زیبایی بینی .

پرداخت هزینه

هنگامی که جراحی بینی صرفا برای جنبه های زیبایی انجام می شود . به ندرت توسط بیمه تامین هزینه می شود؛ با این حال، شرکت های بیمه اغلب برای موارد اصلاحی مثل جداسازی حفره ها یا سایر مسائل تنفسی هزینه ها را پرداخت می کنند. در این رابطه یک کارمند اداری حوزه درمان می تواند بیمار را راهنمایی کند . که آیا واجد شرایط پوشش بیمه می شود یا نه.

 

پیشنهاد مطالعه
عمل بینی برای چه کسانی مشکل ساز است ؟

اگر برای انجام جراحی زیبایی بینی به دنبال جراح بینی خوب در اصفهان هستید با ما در تماس باشید .


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اثرات جانبی بعد از جراحی زیبایی بینی

پاسخ به سوالات شما درباره جراحی زیبایی بینی اصفهان

  • اگر بعد از عمل بینی چسب نزنیم، چه می‌شود؟

جراحان چسب را برای تثبیت بافت‌های بینی در مراحل اولیه بهبودی استفاده می‌کنند. این چسب‌ها حمایت بیشتری را برای حفظ تغییرات بینی فراهم می‌کنند. آنها در کاهش عوارضی مانند تورم بیش از حد، خونریزی یا افتادگی نوک بینی موثر هستند.

  • اگر بینی عمل شده ضربه بخورد، چه می‌شود؟

ضربه به بینی می‌تواند عوارض زیر را در پی داشته باشد :

  1. افزایش تورم و کبودی
  2. جابجایی ساختارهای بینی
  3. خونریزی بینی
  4. تغییر در شکل بینی
  • مشکل تنفسی بعد از عمل بینی تا کی ادامه دارد ؟

ناراحتی‌های تنفسی پس از جراحی بینی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل متعددی مانند میزان تغییرات جراحی، الگوهای درمانی فردی و شرایط قبلی بینی بستگی دارد.

  • اگر موقع عمل بینی پریود باشیم، با مشکل مواجه می‌شویم؟

به طور کلی، پریود شدن حین عمل بینی مشکل جدی نیست. با این حال لازم است در مورد وضعیت خود با پزشک مشورت کنید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | مزایای عمل بینی نیمه فانتزی در چیست ؟

  • جراحی زیبایی بینی اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

به طور متوسط این جراحی ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد.

  • بهترین سن برای عمل بینی، چه سنی است؟

جراحی بینی پس از توقف صفحات رشد در بدن انجام می‌شود. پزشکان به‌طور کلی این جراحی را به افراد بالای ۱۸ سال توصیه می‌کنند.

  • قبل از جراحی بینی چه آزمایش‌هایی را باید بدهم؟

برخی تست‌های مهم شامل موارد زیر هستند:

  1. شمارش کامل سلول‌های خونی (CBC)
  2. قند خون ناشتا (FBS)
  3. تست بارداری برای بانوان
  4. تست‌های انعقادی خون
  • عمل بینی گوشتی سخت‌تر است یا استخوانی؟

میزان موفقیت عمل بینی استخوانی نسبت به بینی گوشتی، بیشتر است.

  • عمل بینی بسته برای چه کسانی مناسب است؟

این تکنیک برای افرادی مناسب است که به اصلاحات جدی در ساختار بینی نیاز ندارند. از جملهٔ آنها می‌توان به برطرف کردن قوز بینی یا اصلاح جزیی نوک بینی اشاره کرد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | 11 نکته طلایی برای جراحی بینی بدون عارضه

مزایای جراحی بینی چیست؟

جراحی رینوپلاستی دارای مزایای متعددی می باشد که به ذکر برخی از آنها می پردازیم :

  • ایجاد تعادل بین بینی و سایر بخش های صورت در عمل بینی

بینی دفرمه می تواند تعادل صورت را به هم ریخته و زیبایی سایر بخش های صورت را تحت تاثیر قرار داده و پنهان کند. بهترین جراح بینی اصفهان در جراحی بینی با خلق هارمونی بین بینی و سایر بخش های صورت ، این تعادل را خلق کرده و زیبایی بینی و سایر بخش های صورت را بارز تر می نماید.

  • بهبود تنفس بعد از جراحی بینی

بسیاری از افراد دچار مشکلاتی در چارچوب داخلی بینی می باشند که فرایند تنفس را تحت تاثیر قرار داده و در نتیجه از کیفیت عملکرد آن می کاهد. عمل زیبایی بینی با اصلاح تیغه بینی که به مانند یک دیوار جدا کننده دو سوراخ بینی عمل می کند ، مسیر جریان هوا از بینی را در موقعیت مناسبی قرار داده و شما با داشتن تنفس بهتر ، از کیفیت زندگی بهتر ، مثلاً خواب راحت تر برخوردارخواهید شد.

  • بالا رفتن اعتماد به نفس بعد از عمل بینی

یکی از بزرگ ترین مزایای جراحی بینی ، بالا رفتن سطح اعتماد به نفس می باشد. بینی دفرمه همیشه عاملی برای احساس خجالت در بیمار محسوب می شود. جراحی زیبایی بینی ، با رفع این بدشکلی ، مشکل احساس خجالت را در فرد رفع کرده و به او کمک می کند تا در زمان حضور در جمع و گفتگو با دیگران ، احساس مطلوبی را نسبت به شکل زیبای بینی خود داشته باشد.

 

پیشنهاد مطالعه
آیا جراحی بینی بر روی چشم اثر میگذارد؟
آپارات دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *