جراحی بینی گوشتی به سبک فانتزی

جراحی بینی گوشتی به سبک فانتزی

جراحی بینی گوشتی به سبک فانتزی

جراحی بینی گوشتی به سبک فانتزی | بینی فانتزی با تغییراتی همچون کوچک شدن بسیار زیاد ساختار بینی ، سربالایی شدن نوک بینی همراه است. حال با این ویژگی ها و آشنایی با بینی های گوشتی تصور می کنید این سبک از فرم بینی دارای نتایج مطلوبی می باشد ؟

بینی گوشتی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد. محدودیت‌هایی را نیز بی شک با خود به همراه دارد . که اجرای مدل‌های عروسکی یا فانتزی بر روی آن تقریباً از جانب پزشکان توصیه نمی شود. بینی گوشتی به علت داشتن پوست ضخیم قادر به تحمل چنین تغییراتی نخواهد بود. در نتیجه اگر بینی گوشتی دارید و تمایل دارید تا بینی شما به روش فانتزی جراحی شود . بهتر است تنها به توصیه های دکتر عمل بینی خود گوش دهید. تا به یک نتیجه عالی و رضایت بخش از جراحی بینی گوشتی در اصفهان دست پیدا کنید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی پهن و گوشتی

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

نتیجه جراحی بینی گوشتی در اصفهان

این پروسه زیبایی در بینی های گوشتی جزو پیچیده ترین نوع عمل های بینی می باشد . به این دلیل که بینی های گوشتی پوست ضخیم، بافت و غضروف ضعیفی دارند . و لازمه داشتن عمل بینی گوشتی موفق این است . که توسط جراح بینی گوشتی اصفهان دکتر مجید راستی انجام شود . تا با تقویت بافت و غضروف ضعیف بینی باعث ایجاد نتایج مطلوب و ماندگار شد. نتیجه عمل بینی گوشتی ، عموما بینی طبیعی خواهد بود. و تورم این نوع بینی نسبت به بینی های استخوانی به دلیل میزان ضخامت پوستی که دارند . بیشتر است پوست مهمترین عامل در رینوپلاستی است.

پیشنهاد مطالعه
تسلیت برای وقوع حادثه جاری شدن سیلاب

نتیجه نهایی رینوپلاستی بینی های گوشتی را باید بعد از یکسال که تورم بینی فروکش کرد . مشاهده نمود. افرادی که دارای بینی گوشتی هستند . کاندیای مناسبی برای انجام عمل بینی گوشتی فانتزی نیستند . چرا که به دلیل داشتن پوست ضخیم نمی توانند ظرافت کاری هایی را که روی بینی اعمال شده است را نشان دهند. افرادی که دارای بینی گوشتی هستند . باید انتظارات واقع بینانه ای نسبت به نتیجه جراحی بینی گوشتی در اصفهان خود داشته باشند . و لنتظار خیلی کوچک شدن سوراخ های بینی را نداشته باشند . و با اعتماد به پزشک فرآیند تغییر فرم بینی خود را انجام دهند.

آیا تفاوتی میان جراحی بینی گوشتی خانم ها و آقایان وجود دارد؟

بینی در چهره خانم‌ها به طور کلی ظریف ‌تر از بینی در چهره آقایان است. این ویژگی باعث می‌شود که عمل بینی گوشتی در آقایان نسبت به خانم‌ها با چالش‌های بیشتری همراه باشد. با این حال، یک دکتر عمل بینی گوشتی ماهر و با تجربه ، با بهره‌گیری از مهارت و تخصص خود، نتایجی را برای هر بیماری که به او مراجعه می‌کند . به ارمغان می‌آورد.

پیشنهاد مطالعه
عمل بینی ارزان در سال جدید

بدون در نظر گرفتن نوع بینی یا جنسیت بیمار، هدف اصلی این دکتر است . که یک بینی زیبا و هنرمندانه را خلق کند که با صورت بیمار هماهنگ باشد . و تحسین برانگیز باشد. در میان این موارد جراح بینی ماهر می کوشد . تا در مسیر خلق چهره ای زیبا، زیبا جو تنفسی آسان و راحت داشته باشد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | آیا به عمل بینی گوشتی نیاز دارید ؟

چرا جراحی بینی گوشتی بازگشت پذیر بوده است ؟

بسیاری از متقاضیان عمل زیبایی بینی ، فرم بینشان گوشتی است ؛ از این رو جهت رینوپلاستی اقدام نمی کنند . چرا که تصور دارند فرم بینی های گوشتی ، بازگشت پذیر است و بعد از مدتی دچار افتادگی می شود. این موضع که به دلیل ساختار غضروفی و استخوان های نرم بینی های گوشتی است . در گذشته وجود داشته است ، اما امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم ، فرم بینی گوشتی بعد از عمل برگشت نخواهد داشت.

چرا که بعد از جراحی بینی گوشتی در اصفهان تقریبا به بینی استخوانی تبدیل می شوند. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در این زمینه بدهیم ، باید بگوییم که غضروف و استخوان های نرم بینی های گوشتی ، استحکام کافی برای تحمل فشار وارده به ساختمان بینی را ندارند. از این رو بعد از مدتی ، غضروف ها و استخوان های نرم ، استقامت خود را از دست داده . و به حالت قبل از عمل باز می گردند. اما این مشکل با مستحکم سازی غضروف ها به راحتی برطرف می شود.

پیشنهاد مطالعه
پوست ضخیم در جراحی بینی

اقدام مهم برای عدم بازگشت پذیری فرم بینی های گوشتی

مراحل عمل بینی گوشتی ، یک مرحله بیشتر از مراحل بینی استخوانی است. در عمل بینی های گوشتی مرحله ای وجود دارد که در آن علاوه بر فرم دهی بینی ، غضروف ها و استخوان های بینی را روی هم قرار داده و آن ها را فرم می دهند. به نوعی ضخامت را زیاد می کنند . و در پی این افزایش ضخامت حرفه ای ، استحکام پدید می آید.

و همانطور که می دانید در پی این استحکام ، نیرو کافی جهت تحمل فشار تولید می شود. بدین ترتیب است که جراحی بینی گوشتی در اصفهان بازگشت پذیر نیست . و شما می توانید با مراجعه به پزشکی حاذق و متبحر بدون نگرانی ، بینی زیباتر و بدون نقص داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *