درد بعد از عمل رینوپلاستی

درد بعد از عمل رینوپلاستی

وجود درد بعد از عمل رینوپلاستی | جراحی زیبایی بینی اصفهان

درد بعد از عمل رینوپلاستی | بروز درد بعد از عمل طبیعی است، به‌هرحال بافت‌های بینی دستخوش تغییر شده‌اند! اما نگران نباشید، این درد در دوران بهبود شما معمولاً فقط چند روز طول می‌کشد و پزشک شما برای کاهش آن مقداری دارو تجویز می‌کند. علاوه‌ بر درد بینی، برخی زیباجویان در دوره نقاهت درگیر سردرد می‌شود، این موضوع از عوارض بیهوشی عمل بینی است! نگران نباشید و مصرف مایعات خود را افزایش دهید.

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :
پیشنهاد مطالعه
داروی راکوتان چه تاثیری دارد ؟

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | عارضه آبریزش بینی بعد از عمل بینی

درد بعد ازعمل بینی

بعد از عمل جراحی بینی معمولا مقدار کمی درد وجود خواهد داشت که طبیعی است. با این حال فرد ممکن است . از ورم ایجاد شده و گرفتگی بینی ( به خصوص در هنگام استراحت و شب هنگام که به پشت خوابیده) بیشتر رنج ببرد . که گاها پزشک برای بیمار به منظور کاهش درد مسکن تجویز می نماید . اما غالبا برخی از پزشکان لزومی به مصرف مسکن نمیبینند. توجه به این نکته بسیار مهم است که بیمار باید آگاه باشد که برای کنترل درد خود نباید از آسپیرین یا داروهای ضد التهاب مانند ایبوپروفن، ادویل و نوپرین مصرف کند چرا که این داروها با رقیق کردن خون، می توانند باعث افزایش خون ریزی شوند.

درد بعد از گذشت چند روز کاهش پیدا می کند؟

بعضی از بیماران ممکن است در مدت زمان طولانی کاهش تورم و کبودی های صورت را تجربه کنند. اما برای افرادی که جراحی بینی به روش بسته انجام داده اند، بعد از گذشت فقط چند روز نتیجه جراحی را خواهند دید. فقط ممکن است کاهش تورم کمی زمان ببرد.

پیشنهاد مطالعه
اصلاح فرم نوک بینی

بیمارانی که می خواهند جراحی بینی انجام دهند ، طیف وسیعی از سؤال و نگرانی دارند. این یک امر ساده است . که هر جراحی درد ها و ناراحتی هایی برای فرد ایجاد می کند. در حقیقت جراحی با خود سطوح مختلف ناراحتی های مختلفی را با خود می آورد.

درد نیز در همه روش های جراحی بینی، بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز فروکش می کند و جای نگرانی ندارد. ولی اگر درد ها ادامه دار و بدون کاهش بود، حتما باید به جراح بینی خود اطلاع دهید. زیرا ممکن است در روند جراحی خطایی بروز کرده و یا جای زخم ها عفونت کرده باشد.

نتیجه جراحی بینی بعد از آن که کبودی و تورم ها کاهش پیدا کند، کاملا قابل مشاهده است. افرادی که جراحی بینی به روش بسته انجام می دهند می توانند بعد از رسیدن به شرایط فیریکی مطلوب بین یک الی دو هفته بعد از جراحی به محل کار و یا تحیل خود باز گردند.

پیشنهاد مطالعه
عمل بینی مردان و بررسی مدل های آقایان

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اصلاح فرم بینی با جراحی بینی فانتزی

میزان درد قابل تحمل است؟

میزان تحمل درد در هر فرد متفاوت است و به خود فرد بستگی دارد. آستانه درد و میزان تحمل درد در طی جلسه مشاوره اولیه با جراح بینی مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین جراح نیز از بیمار در خصوص این ویژگی می پرسد.

زیرا جراحی بینی بدون درد امکان پذیر نیست. اغلب حین جراحی بینی و بعد از آن به منظور کاهش درد داروهای مسکن نیز تجویز می شود. همچنین مراقبت های بعد از جراحی بینی توسط جراح بینی، بیان می شود تا به کاهش درد، کبودی و تورم کمک نماید. به منظور کاهش درد بعد از جراحی بینی بهتر است تا با جراح بینی خود صادق بوده و از او بخواهید تا در خصوص روند جراحی و تکنیک جراحی با شما صحبت نماید. زیرا ممکن است در میزان درد، کبودی و تورم بعد از جراحی بینی تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *