جراح بینی خوب برای جراحی بینی گوشتی

جراح بینی خوب برای جراحی بینی گوشتی

جراح بینی خوب برای بینی گوشتی کیست؟

جراح بینی خوب | بینی اثر انگشت صورت است. هیچ دو بینی دقیقاً شبیه هم نیستند . بینی شما منحصر به شماست و مدل های مختلفی بینی وجود دارد که هر کدام نیازمند تکنیک خاصی برای جراحی بینی هستند. بسیاری از بینی ها به اندازه کافی ویژگی های مشترکی با یکدیگر دارند . که می توانیم آنها را در دسته های اصلی دسته بندی کنیم و یکی از آنها مدل بینی گوشتی است.

جراحان بینی بینی ها را بر اساس شکلشان دسته بندی می کنند. شکل آن توسط ساختار های اصلی داخل بینی تعیین می شود . مثل استخوان های بینی، غضروف بینی، و نوع پوستی که استخوان ها و غضروف ها را می پوشاند. بنابراین برای عمل بینی گوشتی نیز استاندارد هایی نیاز است . که تنها یک دکتر خوب برای بینی گوشتی می تواند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

به همین منظور در این مطلب می خواهیم به طور مختصر در مورد بینی گوشتی و عمل بینی مخصوص به آن و ویژگی های جراح خوب بینی گوشتی صحبت کنیم؛ پس اگر فرم بینی شما هم گوشتی است و در شرف عمل زیبایی بینی هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


بینی گوشتی و عمل زیبایی آن

وقتی صحبت از فرم بینی می شود . باید این نکته را در ذهن داشت که فرم بینی هر فرد با دیگری متفاوت است . و به همین علت نوع جراحی بینی آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. با توجه به ژنتیک، افزایش سن و عوامل خارجی، فرم بینی هر فرد متغیر است . و برخی از افراد که با فرم بینی خود احساس راحتی نمی کنند . ممکن است بخواهند آنها را اصلاح کنند.

پیشنهاد مطالعه
ترس از عمل جراحی بینی

شکل بینی در درجه اول توسط ژنتیک تعیین می شود . اما روند طبیعی پیری نیز باعث تغییرات مشخصی روی فرم بینی می شود. با افزایش سن، غضروف (که حاوی کلاژن) پایین بینی شکل خود را از دست می دهد . و افتادگی یا نوک بینی رو به پایین پیدا می کند . که باعث می شود ظاهر بینی گوشتی به نظر برسد. علاوه بر این، غدد چربی بینی می توانند بزرگ شوند و باعث می شوند بینی پهن تر به نظر برسد . تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا ما به فرم یک بینی، بینی گوشتی بگوییم . و برای اصلاح و تغییر آن از یک دکتر خوب برای بینی گوشتی کمک بگیریم.

برای اصلاح فرم بینی گوشتی، افراد مبتلا به ناهنجاری های شکل بینی ممکن است . به انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی فکر کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است . که بینی دختران معمولاً تا یک سال پس از قاعدگی (حدود ۱۵ سالگی) به طور کامل شکل نمی گیرد . و بینی پسراها هم معمولاً یک سال پس از آخرین جهش رشد مشخص شده . (حدود ۱۸ سالگی) کاملاً رشد می کند.

پیشنهاد مطالعه
تاثیر جراحی زیبایی بینی بر کیفیت تنفس

اما چگونه یک فرد می تواند شکل بینی خود را تغییر دهد؟

همانطور که اشکال مختلف بینی وجود دارد . مجموعه ای از تکنیک های جراحی و غیرجراحی بینی برای رفع نگرانی های مختلف مربوط به اندازه و شکل بینی وجود دارد. اینکه کدام نوع روش انتخاب شود به نوع بینی، آناتومی، نوع پوست و نگرانی بیمار بستگی دارد . بنابراین دور از ذهن نیست که تکنیک عمل زیبایی بینی برای بینی های گوشتی با تکنیک به کار رفته در جراحی زیبایی بینی استخوانی متفاوت خواهد بود.

تفاوت تکنیک و نوع جراحی بینی به کار رفته در انواع مدل های بینی، این خوبی را دارد که فرد می تواند انتظار بهترین نتیجه ممکن را از عمل بینی خود داشته باشد. فرض کنید جراح بینی گوشتی فردی را با تکنیک مناسب جراحی بینی برای بینی های شکسته و یا کوچک انجام دهد. بدون شک نتیجه حاصل از این عمل نه تنها موفقیت آمیز نخواهد بود . بلکه باعث آسیب بیشتر به بینی فرد مذکور و نتیجه معکوس در زیبایی ظاهر فرد خواهد داشت. از همین رو می توان اینگونه نتیجه گرفت که یک جراحی زیبایی بینی موفق به ۳ عامل مهم بستگی دارد:

  1. توانایی جراح شما برای شناسایی و درک نوع اصلی بینی و بینی مورد نظر و خواسته شما از جراحی بینی.
  2. ارتباط خوب بین شما و پزشکتان، در مورد اهداف، نیاز های شما، محدودیت ها و نقاط قوت تکنیک های مختلف جراحی و غیره.
  3. اجرای تکنیک رینوپلاستی که با فرم بینی گوشتی و انتظارات شما مطابقت دارد.

در این بین می توان گفت عامل شماره ۱ بیشترین تاثیر را در نتیجه موفق یک عمل زیبایی خواهد داشت. انتخاب یک دکتر خوب برای بینی گوشتی می تواند زیربنای یک عمل زیبایی بینی موفق باشد. فراموش نکنید که یک جراح خوب برای بینی گوشتی، دانش زیادی در مورد اینکه چگونه انواع خاصی از بینی ها به تکنیک های مختلف پاسخ می دهند . و یا اینکه بینی گوشتی دقیقاً چطور باید عمل شود . تا منجر به بهترین نتیجه شود، دارد.

پیشنهاد مطالعه
نکات لازم بعد از عمل بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | یک بینی جدید با جراحی بینی استخوانی

آیا عمل بینی گوشتی خوب می شود؟

بینی گوشتی رایج ترین شکل بینی در جهان است و گزارش ها حاکی از آن است. که حدود ۲۵ درصد از مردم این نوع بینی را دارند، به خصوص در قاره آسیا. این نوع بینی شکل برجسته و پهن و پر از چربی دارد . می تواند بزرگ یا کوچک باشد، اما در هر صورت ظاهری گوشتی دارد.

بینی های گوشتی بزرگ و بیرون زده هستند . و نسبت به قسمت های استخوانی قسمت های چربی بیشتری دارند. برای اصلاح فرم بینی گوشتی و کوچک تر و باریک تر کردن آن می توان از رینوپلاستی استفاده کرد . و تغییرات زیادی روی آن انجام داد. با این وجود تمام این نتایج مثبت تنها زمانی اتفاق می افتد . که جراحی بینی به دست یک دکتر خوب برای بینی گوشتی انجام شود . کسی که به فرم و آناتومی بینی های گوشتی به خوبی آشناست . و می داند با تغییر چه قسمت هایی از این مدل بینی می تواند به نتایج دلخواه خود و بیمارش برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *