بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی  چه کسی است؟

اگر تصمیم به جراحی بینی گرفته اید. اکنون باید به دنبال پزشکی باشیم که بتواند هر یک از این نوع بینی ها را به شیوه ای صحیح و زیبا عمل کند. در واقع باید به دنبال بهترین جراح رینوپلاستی باشیم تا با مهارت خود به زیباسازی بینی بپردازد. اما ویژگی های این جراح چیست؟

در ادامه مطلب به بررسی آن می پردازیم. شاید این عنوان به نظر شما کلیشه ای باشد که در عمل پیدا کردن آن کار دشواری است. اما باید بگوییم که این بخش، مهم ترین بخش از تصمیم شما برای جراحی است. زمانی که تصمیم به جراحی بینی می گیرید، بیشترین تمرکز شما باید انتخاب یک متخصص بینی خوب باشد زیرا اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، چند سال بعد باید مجددا برای جراحی ترمیمی بینی خود اقدام کنید. قبل از انتخاب جراح حتماً به موارد زیر در ویژگی های پزشک دقت کنید:

پیشنهاد مطالعه
تاثیر جراحی زیبایی بینی بروی آلرژی بینی

 

جراح بینی اصفهان | بینی های گوشتی

بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان چه کسی است؟

بینی گوشتی یکی از بینی های پر کار در جراحی است که جراحی آن نیاز مستقیم به مهارت جراح بینی دارد تا بتواند با ظرافت کامل این جراحی را انجام دهد. اگر جراح بینی بر کار خود تسلط داشته باشد، این عمل به شکل بسیار خوبی انجام می شود و برگشت پذیر نخواهد بود. یک جراح بینی گوشتی خوب در تهران به رفع عیوب بینی از جمله پهن بودن نوک بینی و گوشتی بودن آن می پردازد. همچنین فرد را راهنمایی می کند که کدام مدل بینی برای جراحی بینی گوشتی مناسب تر است.

بهترین جراح بینی استخوانی اصفهان کیست؟

همان طور که گفتیم، بینی استخوانی با مشخصه پوست نازک قابل شناسایی است. پوست نازک این بینی کمک می کند که نتایج حاصل از جراحی بسیار زیباتر به نظر برسد. اما فراموش نکنیم که داشتن قوز نیز از دیگر ویژگی های این مدل بینی است. جراح بینی خوب به قدری بر کار خود تسلط دارد که به رفع قوز بینی و تغییر صحیح استخوان تیغه بینی می پردازد.

 

جراح بینی اصفهان | بینی نیمه فانتزی

 

بهترین جراح بینی عروسکی اصفهان چه کسی است؟

زمانی که جراحی بینی در ابتدا در ایران رواج پیدا کرده بود، این مدل بینی طرفداران بسیار زیادی داشت. اما با گذشت زمان و مطالعات علمی، مشخص شد که این مدل، از استانداردهای لازم برای تنفس فرد برخوردار نیست. بینی عروسکی با نام بینی فانتزی نیز شناخته می شود و از ویژگی های ظاهری آن می توان به داشتن نوک سر بالا، استخوان بینی باریک، قوس زیاد روی تیغه بینی، بیش از حد کوچک بودن تیغه و سوراخ های بینی اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه
داروهای مصرفی پس از جراحی بینی

زاویه بین نوک بینی و لب ها در این مدل بیش از ۱۰۰ درجه است. مشکلات تنفسی ناشی از استاندارد نبودن تیغه و سوراخ های بینی باعث شده که جراح بینی این مدل را پیشنهاد نکنند. مدل عروسکی هرگز برای بینی های گوشتی و افرادی که اجزای چهره ایشان درشت است پیشنهاد نمی شود.

بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان کیست؟

مدل طبیعی، مدل استاندارد در جراحی بینی است که هم در میان آقایان و هم در میان خانم ها طرفداران زیادی دارد. تیغه صاف و بدون قوس، اندازه متناسب بینی و سوراخ ها و زاویه استاندارد نوک بینی و لب ها (۹۰ تا ۱۰۰ درجه) از ویژگی های این مدل بینی است. مدل بینی طبیعی هم برای بینی های گوشتی و هم استخوانی مناسب می باشد.

پیشنهاد مطالعه
عوامل دخیل در نتیجه جراحی بینی

یک جراح بینی طبیعی خوب اصفهان با مهارت خود تمامی موارد استاندارد این مدل بینی را رعایت می کند. بینی بعد از این جراحی در عین زیبایی و داشتن فرم جذاب، مشخص نیست که عملی روی آن صورت گرفته است.

جراح بینی اصفهان | نتیجه جراحی بینی نیمه فانتزی در انتها جراحی بینی

بهترین جراحی بینی نیمه فانتزی اصفهان کیست؟

مدل نیمه فانتزی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در میان خانم ها است. این مدل بینی که با نام نیمه عروسکی هم شناخته می شود، در واقع مدلی مابین بینی طبیعی و بینی عروسکی (فانتزی) است. تیغه این بینی نه صاف است و نه قوس زیادی دارد، قوس تیغه در این مدل کم است. تیغه نه به اندازه بینی عروسکی ظریف و کوچک است و نه به اندازه بینی طبیعی پهن است. سوراخ های بینی به اندازه بینی طبیعی بزرگ نیست اما بیش از اندازه نیز کوچک نیست. بینی نیمه فانتزی نسبت به بینی طبیعی عملکرد ضعیف تر و نسبت به بینی فانتزی عملکرد بهتری دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *