جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیمی بینی گوشتی

جراحی ترمیم بینی یک عمل بسیار پرچالش و سختی است ولی در بینی های گوشتی این سختی به مراتب بیشتر است. دلایل بسیاری برای جراحی ترمیمی وجود دارد. اما یکی از شایعترین دلایل انجام جراحی ترمیمی بینی های گوشتی این است. که در روند جراحی اولیه استخوان و غضروف بسیاری از بینی برداشته شده. و همین امر سبب ضعف اسکلت بینی شده است. بنابراین در ترمیم بینی گوشتی نیاز است. که از پیوندهای قوی تر با استحکام بالای استفاده شود که در اکثریت مواقع از غضروف دنده استفاده می گردد.

سایر ایرادات بینی همچون عدم تقارن حفرات بینی، باقی ماندن قوز، پولیپ بینی و دیگر مشکلات می توان به صورت همزمان با پیوند غضروف برطرف نمود.

پیشنهاد مطالعه
مزایای عمل بینی نیمه فانتزی در چیست ؟

از رایج ترین اعمال جراحی زیبایی در ایران، جراحی بینی می باشد. بینی از مهمترین المان های زیبایی است . و تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره افراد خواهد داشت. جراحی بینی یکی از اقداماتی است. که به منظور جذابیت بیشتر و زیبایی چهره انجام می گردد. بسیاری از افراد تصور می کنند که مدل بینی آن ها گوشتی است و انجام جراحی بینی گوشتی به نسبت استخوانی خوب نخواهد بود. همچنین می پندارند امکان برگشت پذیری این نوع بینی ها وجود داشته و نتایج جراحی ماندگاری ندارد.

جراح بینی اصفهان 

جراح بینی اصفهان | جراحی بینی گوشتی.

تفاوت جراحی بینی گوشتی در مردان و زنان

جراحی بینی بدون توجه به نوع آن در مردان و زنان متفاوت است. به طور معمول پوست بینی در اکثریت مردان به نسبت زنان ضخیم تر و گوشتی تر است. تفاوت دیگر بینی های گوشتی در مردان و زنان بدین صورت است. که فرم پذیری در بینی های گوشتی مردان مشکل تر خواهد بود. و بایستی اقداماتی بیشتری انجام داد تا بتوان بینی زیبایی را جراحی نمود.

پیشنهاد مطالعه
نحوه خوابیدن بعد از جراحی بینی | جراح بینی اصفهان

اما با توجه به رعایت تناسب بین اجزای صورت در مردان نیازی به کوچک نمودن بینی نخواهد بود. و از این لحاظ جراحی بینی در مردان آسان تر خواهد بود . اما در زنان به دلیل ظرافت صورت می بایستی بینی را کوچک نمود کمی اشکال در کوچک تر سازی بینی در زنان داریم. اما در نهایت نتیجه جراحی بینی پس از دو سال در مردان و زنان تقریبا یکسان و رضایت بخش خواهد بود.

 

جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *