متقاضی عمل بینی چه کسانی هستند ؟

متقاضی عمل بینی چه کسانی هستند ؟

بیشترین متقاضی عمل بینی چه کسانی هستند ؟ | جراح بینی اصفهان

متقاضی عمل بینی  | مراجعه کنندگان جهت جراحی بینی معمولا افرادی می باشند . که دارای بینی بزرگ، بیش از حد کوچک، قوزدار، نامتقارن و غیره هستند. همچنین جوانانی که در سن بلوغ هستند . به دلیل بزرگ شدن بینی و تمایل به داشتن چهره زیباتر نیز جز کسانی می باشند . که تمایل به انجام جراحی رینوپلاستی دارند. در هر فرایند عمل زیبایی ، برخی افراد با شرایط ویژه ، بعنوان کاندیدای مناسب برای بهره مند شدن از نتایج عمل بینی شناخته می شوند. به طور کلی ، افراد دارای شرایط زیر ، بعنوان کاندید ایده آل برای فرایند عمل جراحی بینی در تهران معرفی می شوند :

  1. افرادی که بینی آن ها به دلیل وجود مشکلات فانکشنال باید تحت درمان قرار گیرد.
  2. کسانی که بینی آن ها به دلیل وارد آمدن ضربه آسیب دیده و گاهاً دچار شکستگی یا انحراف و مشکلاتی در شکل ظاهر و عملکرد بینی شده اند.
  3. افرادی که به دلایل ژنتیکی و مادرزادی ، دارای بینی دفرمه هستند.
  4. افرادی که از شکل و عملکرد بینی خود ناراضی بوده و خواهان بهبود آن می باشند.

داوطلبین جراحی بینی اصفهان باید نگاه منطقی به این فرایند درمان داشته باشند. پزشک با بررسی تاریخچه پزشکی بیمار از سلامت روحی و جسمی مناسب برای قرار گرفتن تحت فرایند عمل بینی وی کسب اطمینان می نماید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | انتخاب جراح زیبایی صورت و بینی

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی بینی نیستند؟

اگر چه که این عمل یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی در ایران می باشد . و در میان مردم طرفداران بسیار زیادی دارد . اما این عمل نیز برای برخی از افراد مناسب نبوده و نباید صورت پذیرد. چرا که در صورت انجام ممکن است خطرات و عوارض حاد و جدی را به وجود بیاورد. عمل بینی بر روی افرادی که شرایط زیر را دارند ممنوع می باشد . و بهترین جراح بینی با انجام جراحی بینی بر روی این افراد مخالفت می کند . چرا که بهترین و خوب ترین جراح ابتدا سلامتی مراجعه کننده را در اولویت قرار می دهد.

  1. افرادی که به چاقی مفرط و شدید مبتلا هستند.
  2. سن افراد زیر ۱۸ سال باشد.(چرا که بینی و سایر اجزای صورت تا این سن رشد می کنند . و انجام عمل بینی در سنین پایین تر ممکن است . باعث ایجاد ناهماهنگی و بد فرمی در چهره شود.)
  3. خانم های که باردار یا شیرده هستند.( زیرا ممکن است دارو های بیهوشی و مورد استفاده در حین جراحی بینی تاثییر منفی بر روی جنین بگذارد. از همین رو پزشکان توصیه می کنند تا چندین ماه بعد از زایمان برای انجام این عمل صبر نمایند.
پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی و مشکلات تنفسی بعد از آن

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | مشکلات تنفسی رایج که بعد از جراحی بینی رخ می دهد :

جراحی درمانی بینی چگونه است؟

یک دکتر عمل بینی خوب در اصفهان به جز اهداف زیبایی ، در راستای درمانی نیز اقداماتی را به انجام می رساند. برخی افراد ممکن به طور مادرزادی به عارضه هایی در بینی خود دچار باشند. یکی از معمول ترین مشکلاتی که اشخاص برای رفع ان به جراحی بینی درمانی روی می آورند . انحراف بینی است. منحرف بودن تیغه میانی بینی بسته به میزان شدت آن موجب بروز مشکلاتی خواهد شد. در مواردی که تنفس فرد شدیداً تحت تاثیر قرار گرفته باشد ، عمل بینی بهترین راه حل است.

آیا امکان انجام عمل بینی زیبایی و درمانی به صورن همزمان وجود دارد؟

شاید شما هم از ان دسته افرادی باشید که بینی تان هم از لحاظ زیبایی و هم به لحاظ فانکشنال با مشکلاتی مواجه است . و این سوال در ذهن تان ایجاد شده که آیا می شود . با یک بار جراحی بینی هر دو مشکل را برطرف نمود؟ البته که چنین امری امکان پذیر است. جراحی همزمان زیبایی و درمانی بینی را ، سپتورینوپلاستی هم می نماند؛ به ویژه اگر ایراد فانکشنال دماغ انحراف سپتوم باشد.

پیشنهاد مطالعه
مشکل تنفس بعد از جراحی بینی برای چیست؟

بهترین سن عمل بینی چند سال است؟

بهترین سن جراحی بینی زمانی است که فرد به بلوغ جسمی رسیده باشد . و از سن جوانی و دوران شادابی و سلامت پوست نیز فاصله نگرفته باشد . با توجه به اینکه تمایل به زیبایی و زیباتر دیده شدن در همه ما وجود دارد این سوالات ممکن است . از سنین خیلی پایین در ذهن همه ما ایجاد شده باشد . که بهترین سن برای عمل بینی چند سال است؟

به توصیه بهترین دکتر عمل زیبایی بینی اصفهان معمولا سن مناسب برای جراحی بینی بین ۲۰ الی ۳۰ سال می باشد، چرا که در این بازه سنی اجزا صورت فرد کامل رشد کرده و او از نظر فکری و جسمی به بلوغ کامل رسیده است. همچنین تصمیمی که در این بازه فرد برای انجام جراحی زیبایی بینی می گیرد از سر احساسات و شرایط دوره بلوغ جوانی نیست و پوست حالت کشسانی و الاستیک خود را حفظ کرده است.

پیشنهاد مطالعه
عمل جراحی بینی فانتزی

کمترین سن برای انجام جراحی بینی در دختران ۱۶ سالگی و در پسرها ۱۸ سالگی می باشد، البته رسیدن به بلوغ کامل در هر فرد متفاوت است و جراح برای انجام عمل بینی باید تمامی اجزا صورت را جهت رسیدن به بلوغ کامل فرد بررسی نماید. اگر پس از بررسی پزشک این تشخیص را داد که رشد غضروف های بینی متوقف شده است می تواند فرد اقدام به رینوپلاستی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *