عمل بینی طبیعی یا نچرال استتیک

عمل بینی طبیعی یا نچرال استتیک

مشخصات سبک عمل بینی طبیعی یا نچرال استتیک

نچرال استتیک | عمل بینی طبیعی چه ویژگی‌هایی دارد؟ می‌خواهید عمل بینی انجام دهید، اما نمی‌خواهید کسی متوجه شود عمل کرده‌اید؟ جراحی بینی طبیعی بهترین گزینه برای شماست. حتما با افرادی مواجه شده‌اید که می‌گویند وقتی دارم هزینه می‌کنم چرا کسی نباید متوجه شود که بینی‌ام را عمل کرده‌ام و با همین دلایل به دنبال تغییرات شدید و اساسی هستند. اما در این میان بسیاری به دنبال ظاهری طبیعی و نچرال هستند و دوست ندارند زیبایی طبیعی صورتشان مصنوعی و غیر واقعی شود.

احتمالا شما هم از دسته دوم هستید که حالا اینجایید. اما باید به این نکته هم توجه کنید که فرم بینی و آناتومی چهره شما تاثیر بسیار زیادی در نتیجه عمل خواهد داشت. حالا که تا اینجای راه را آمده‌اید و تصمیم گرفته‌اید بینی خود را به سبک طبیعی عمل کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل با این سبک جراحی، ویژگی‌ها و مزایای آن آشنا شوید :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

عمل بینی طبیعی به چه سبک بینی گفته می شود؟

جراحی بینی نچرال استتیک روندی است که در آن یک جراح بینی ماهر و کاربلد فرم بینی را به شکلی کاملا طبیعی و متناسب با سایر اجزای صورت تغییر می‌دهد. عمل بینی طبیعی یا نچرال استتیک برای برطرف کردن ایرادات و نواقص بینی انجام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه
تغییرات بینی در دوران بلوغ

به طور کلی این سبک جراحی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند تنها ایرادات بینی خود را برطرف کنند، اما بعد از عمل فرم بینی‌شان کاملا طبیعی به نظر برسد. به طوری که حتی در برخی موارد افراد متوجه نشوند که عمل زیبایی بینی انجام داده‌اند. نتیجه این نوع یک بینی نچرال با ساختار طبیعی در اندازه‌ای متناسب با سایر اجزای صورت، بدون قوس و زیبا و بدون ایراد خواهد بود.

ویژگی های بینی طبیعی و استاندارد

نچرال استتیک | بینی طبیعی و استاندارد با ویژگی‌های خاصی از سایر سبک‌های بینی متمایز می‌شود که در ادامه به برخی از مهم ترین مشخصه‌های بینی طبیعی یا نچرال می‌پردازیم :

  1. طول بینی و فاصله بینی با لب‌ها و چانه استاندارد است.
  2. فاصله بینی با چشم‌ها متناسب با پهنای بینی است.
  3. زاویه بین بینی و خط عمود به لب‌ها بین ۹۵ تا ۱۰۰ درجه است. البته این زاویه در بینی‌های مردان کمتر است.
  4. پهنای قسمت استخوانی بالای بینی کمتر از پهنای پایه بینی است.
  5. نیمرخ بینی طبیعی صاف و در برخی موارد با قوس بسیار کمی همراه است.
  6. سوراخ‌های بینی اندازه طبیعی داشته و چنانچه عمل بینی طبیعی توسط جراح متخصص و کاربلد انجام شود، با یکدیگر متقارن هستند.
پیشنهاد مطالعه
جراحی توربینوپلاستی چیست؟

قوس بینی طبیعی چقدر است؟

بینی طبیعی بدون قوس و حتی می‌توان گفت بدون نشانه‌ای از عمل خواهد بود. در برخی موارد ممکن است بینی طبیعی قوس بسیار کمی داشته باشد به طوری که ظاهر بینی کاملا طیعی به نظر برسد. در این نوع عمل جراح ابتدا باید قسمت پشت بینی را تقویت کند تا ایجاد تغییرات بعدی منجر به افتادگی نوک بینی و یا انحراف نشود.

جراحی بینی به صورت طبیعی جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |

نوک بینی طبیعی چه فرمی دارد؟

در عمل بینی طبیعی بیشتر تغییرات در قسمت نوک بینی ایجاد می‌شود و بافت‌های بینی تغییر چندانی نمی‌کنند. در این سبک جراحی بینی افتادگی نوک بینی برطرف می‌شود. یکی از مهم ترین مشخصه‌های بینی طبیعی این است زاویه بین نوک بینی با لب بالایی بین ۹۵ تا ۱۰۰ درجه، زاویه بینی نوک بینی و پیشانی بین ۱۱۵ تا ۱۳۰ درجه و زاویه بین نوک تا چانه بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ درجه است.

پیشنهاد مطالعه
نکروز و سیاه شدن پوست بینی بعد از رینوپلاستی

به طور کلی باید گفت در عمل بینی طبیعی تغییرات زیادی در ساختار بینی ایجاد نمی‌شود و در نهایت بینی شما کاملا نچرال و طبیعی به نظر می‌رسد. در واقع می‌توان گفت کلیه تغییراتی که در روند جراحی بینی طبیعی ایجاد می‌شود متناسب با سایر اجزای صورت خواهد بود و نتیجه‌ای کاملا زیبا، بدون نقص و طبیعی خواهد داشت.

جراحی بینی طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

عمل بینی طبیعی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند ظاهر طبیعی داشته باشند و به دنبال تغییرات آنچنانی نیستند. چرا که در این سبک جراحی بینی قوس زیادی پیدا نمی‌کند و ظاهری کاملا طبیعی دارد. علاوه بر این شرایط سنی و فرم چهره افراد نیز از عواملی هستند که می‌توانند در انتخاب سبک عمل بینی تاثیر داشته باشند.

  • متقاضی عمل بینی باید در سن مناسب قرار داشته باشد.
  • فرد نباید دارای بیماری زمینه‌ای خاصی مثل هموفیلی، انعقاد خون، دیابت، بیماری‌های قلبی و ریوی باشد.
  • افرادی که یک بار عمل بینی انجام داده‌اند باید حداقل یک سال بعد برای عمل ترمیمی اقدام کنند.
  • خانم‌های باردار نباید تحت عمل جراحی بینی قرار بگیرند.
  • توصیه می‌شود حداقل دو تا شش ماه بعد از زایمان عمل بینی انجام ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *