هزینه انجام عمل زیبایی بینی

هزینه انجام عمل زیبایی بینی

هزینه انجام عمل زیبایی بینی در اصفهان

هزینه انجام عمل زیبایی بینی | هزینه جراحی بینی ، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد متقاضی برای جراحی بینی می باشند به همین منظور یکی از سوالات تکراری افراد می باشد، لذا به همین علت تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره هزینه عمل بینی بپردازیم. بهتر است بدانید هزینه جراحی زیبایی بینی در بخش ها و زمان های مختلف، متفاوت است​، زمانی که فرد برای این پروسه اقدام می کند، باید برای پرداخت هزینه های آن آمادگی لازم را داشته باشد.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | درباره جراحی باز بینی چقدر می دانیم ؟

هزینه عمل بینی گوشتی در اصفهان

بینی گوشتی که به داشتن چارچوب غضروفی ضعیف و پوست ضخیم شهرت دارد ، نوعی از بینی محسوب می شود که جراحی آن در مقایسه با بینی استخوانی ، چالش برانگیز تر بوده و در نتیجه مدت زمان صرف شده برای جراحی این نوع بینی بیشتر بوده و نیز به سطح بالاتری از تجربه ، تخصص و مهارت پزشک نیاز می باشد. در طول فرایند عمل بینی گوشتی ، پزشک گاهی لازم است برای تقویت بافت غضروفی بینی ، از فرایند گرافت بینی استفاده کرده و تکنیک هایی را برای تغییر دادن ضخامت پوست اجرا کند. همگی این موارد ، پیچیدگی فرایند را دو چندان کرده و منطقی است انتظار داشته باشیم که هزینه فرایند نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

هزینه عمل بینی ترمیمی در اصفهان

بسیاری از متخصصان ، این فرایند را به عنوان یک فرایند پیچیده و چالش برانگیز می شناسند که همین موضوع باعث افزایش هزینه جراحی بینی در تهران می شود ، ولی دامنه چالش و پیچیدگی این فرایند زمانی تشدید می شود که قرار است عمل بینی ثانویه بر روی بینی بیمار انجام شود. بینی دارای ساختار پیچیده ای است و زمانی که این ساختار پیچیده و حساس و ظریف ، به دست یک جراح بی تجربه ، تحت جراحی قرار گیرد با مشکلاتی در ظاهر و عملکرد روبرو می شود که ترمیم را برای جراح با تجربه و ماهر بسیار دشوار می کند.

پیشنهاد مطالعه
استفاده از عینک پس از جراحی بینی

بنابراین ، لازم می دانیم یک بار دیگر اهمیت انتخاب یک جراح بینی خوب ، ماهر و با تجربه را مورد تاکید قرار دهیم. اکنون که به پیچیدگی جراحی بینی ترمیمی واقف شدید ، می توانید نتیجه بگیرید که در خصوص هزینه این فرایند درمان ، بالاتر بودن هزینه در مقایسه با جراحی اولیه ، امری دور از انتظار و غیر منطقی نیست. به همین منظور برای مدیریت هزینه و صرفه جویی در آن ، بهتر است گام انتخاب جراح بینی اولیه را صحیح برداریم تا از متحمل شدن هزینه جراحی بینی ثانویه معاف شویم.

هزینه عمل بینی فانتزی

بسیاری از بانوان امروزه دوست دارند بینی خود را با مدل فانتزی عمل کرده و بینی زیبایی شبیه به بینی عروسک دوست داشتنی باربی را صاحب شوند. در زمان انتخاب این مدل بینی ، این سوال برایشان پیش می آید که آیا هزینه عمل بینی با مدل فانتزی ، در مقایسه با مدل های دیگر ، متفاوت است ؟

مدل بینی فانتزی دارای ویژگی های خاصی می باشد و برای خلق آن لازم است پزشک ، زاویه بین لب و بینی را تغییر داده و به نسبت خاصی برساند. بعلاوه یکی دیگر از ویژگی های بینی فانتزی ، اندازه کوچک آن است که لازم است جراح ، تکنیک هایی را برای کوچک کردن اندازه بینی ، به کار بندد. پس همانطور که می بینید جراحی بینی با مدل فانتزی ، تحت شرایط تقریباً متفاوتی انجام می شود و با توجه به تخصصی تر بودن آن ، می توان انتظار داشت که هزینه آن نیز با سایر مدل های بینی ، متفاوت باشد.

پیشنهاد مطالعه
حساسیت عمل بینی عروسکی

جراح در جلسه مشاوره ، بعد از انجام ارزیابی های لازم و تعیین داوطلبی شما برای قرار گرفتن تحت عمل جراحی با مدل فانتزی ، در خصوص هزینه آن با بیمار گفتگو خواهد کرد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | پاسخ به تمام سوالات عمل زیبایی بینی

مهارت جراح بینی

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت عمل بینی شهرت و مهارت جراح بینی می باشد، چرا که جراح بینی که چندین سال این کار را انجام داده است با چالش های جراحی زیبایی بینی دست و پنجه نرم کرده و الان می تواند بهترین فرم بینی را بدون ایجاد مشکلات تنفسی و غیره به وجود آورد.

نوع بینی از دیگر موارد تاثیر گذار بر هزینه جراحی بینی می باشد، افرادی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند به دلیل دشوارتر بودن جراحی این نوع بینی معمولا باید هزینه بیشتری را نسبت به بینی استخوانی پرداخت کنند. همچنین هزینه جراحی ترمیمی بینی در اصفهان نیز به دلیل رفع ایرادات حاصل از رینوپلاستی اولیه معمولا پیچیده تر می باشد لذا هزینه آن متفاوت است.

هزینه متخصص بیهوشی برای جراحی

در صورتی که بینی با بیهوشی کامل انجام شود نیاز به یک متخصص بیهوشی است تا در طول عمل جراحی علائم حیاتی بیمار را بررسی کند. انتخاب روش بیهوشی کامل به این علت است که بیمار در طی فرآیند جراحی دردی حس نکند و جراح با تمرکز بیشتر جراحی را انجام دهد.

معمولا قبل از مراجعه به بیمارستان یا کلینیک بیمار هزینه های همچون هزینه مشاوره و ویزیت بهترین جراح بینی اصفهان ، هزینه آزمایشات ، هزینه عکس آتلیه برای جراحی ، هزینه سیتی اسکن به منظور بررسی مشکلات تنفسی و شکستگی بینی و ارزیابی دقیق بینی جهت رفع ایرادات می باشد.

معاینه

بیمار پس از انجام عمل زیبایی بینی باید در فواصل مشخصی جهت معاینه و بررسی دقیق بینی به مطب جراح بینی مراجعه کند . که خود این امر شامل هزینه های ایاب و ذهاب می شود. همچنین بیمار باید داروهایی را که جراح بینی تجویز نموده است . تهیه کند و به صورت مرتب از آن ها استفاده نماید تا بهبودی زودتر حاصل شود.

پیشنهاد مطالعه
نحوه چسب زدن بینی بعد از جراحی کانتور لاین بینی

معمولا به بیمار توصیه می شود تا مدتی پس از عمل برای کسب نتیجه بهتر چسب زدن بینی را به پزشک واگذار کند . تا با زدن اشتباه چسب باعث شکل گیری دفرمه بینی نشود. هزینه پرداختی برای معاینات بعد از عمل نیز جزء هزینه جراحی بینی تلقی می شود. روند ویزیت بیمار پس از جراحی به شرح ذیل می باشد :

  1. ویزیت ماه اول به صورت هر هفته انجام می گیرد.
  2. ویزیت سال اول هر سه ماه یکبار اتفاق می افتد.
  3. ویزیت سال دوم به صورت هر ۶ ماه یکبار انجام می شود.
هزینه کلینیک

به طور معمول هزینه های جاری برای کلینیک ها کمتر از بیمارستان ها است. چرا که در کلینیک بعد از انجام جراحی بیمار می تواند بعد از گذشت ۴ ساعت و کسب هوشیاری از کیلنیک مرخص شود اما در بیمارستان فرد نیاز به بستری به مدت یک روز در بیمارستان دارد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | آیا به عمل بینی گوشتی نیاز دارید ؟

هزینه دستمزد جراح

بیشترین هزینه جراحی بینی مربوط به دستمزد جراح است. این هزینه بستگی به تخصص و تجربه پزشک معالج شما دارد. پزشکی که تجربه و مهارت بیشتری را در جراحی داشته باشد . هزینه بالا تری را کسب می کند. بهتر است بدانید که جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی های بسیار حساس است . اگر شما برای کاهش هزینه های این عمل به سراغ یک پزشک تازه کار یا غیر متخصص مراجعه کنید . ممکن است تا آخر عمر نتوانید هزینه این صدمه را جبران کنید . چرا که بینی بخش بسیار مهمی از زیبایی صورت است.

پس توصیه می شود هزینه های که در این راه قرار است خرج کنید . را در اولویت انتخاب های خود قرار ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *