چه سنی برای جراحی بینی مناسب است؟

چه سنی برای جراحی بینی مناسب است؟

جواب به سوالات متداول کاربران سایت و مراجعه کنندگان در زمینه جراحی بینی:

در این مطالب ما تمام سعی خود را کرده ایم که به سوال شما ( چه سنی برای جراحی بینی مناسب است؟ )  جوابی علمی، کوتاه و مفید ارائه کنیم.

در صورتی که باز هم جواب سوال خود را از جواب داده شده نیافتید و دچار شک بودید حتما در پایین همین نوشته در قسمت دیدگاه ها سوال خود را به صورت تخصصی تر برای آقای دکتر مجید راستی اردکانی فوق تخصص جراحی پلاستیک  ارسال نمایید.

آقای دکتر جوابگوی سوالات شما در کمترین زمان می باشند.

جواب داده شده به سوال:

چه سنی برای جراحی بینی مناسب است؟

معمولاً بینی تا سن بلوغ (حدود ۱۶ سالگی) به رشد خود ادامه می­دهد و پس از آن این رشد متوقف می شود لذا انجام جراحی تا قبل از این سن کار عاقلانه­ای نیست ولی این عمل در سنین پیری نیز قابل انجام بوده و در صورتی که بیمار مشکل قلبی یا زمینه­ای دیگر نداشته باشد بسیار موفقیت­ آمیز است.

پیشنهادی برای شما:

اگر شما هم مانند سایر دوستانی که به دنبال جراح خوب برای انجام جراحی زیبایی بینی خود هستند گیج و سرگردان شده اید و نمیدانید کدام جراح بینی و پلاستیک را انتخاب کنید، ما به شما پیشنهاد میکنم آقای دکتر مجید راستی اردکانی جراح پلاستیک اصفهان و جراح بینی اصفهان را به عنوان جراح خود برای انجام جراحی های زیبایی بینی خود انتخاب کنید، بدون شک این انتخاب از بهترین انتخاب های شما خواهد بود چرا که دکتر مجید راستی از پزشکان خوب، ماهر، باتجربه  هستند که عمل های جراحی بینی را با دانش بالا و تجربه های زیاد در این زمینه انجام می دهند.


دکتر مجید راستی اردکانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری و ثبت نوبت به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه
اتوپلاستی (جراحی زیبایی گوش) چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *