علت سفت شدن نوک بینی بعد از عمل

سفت شدن نوک بینی بعد از جراحی زیبایی بینی یکی از دغدغه بیمارانی می باشد که عمل بینی انجام داده اند. این مساله باعث می‌شود تا بیماران نگرانی از نتیجه جراحی بینی خود داشته باشند و یا احساس کنند بینی ایشان نتیجه مطلوب از جراحی بینی نداشته است. در این مطلب به بررسی علت سفت شدن نوک بینی پس از عمل زیبایی بینی می‌پردازیم.

دلیل سفت شدن نوک بینی بعد از عمل

همانطور که گفته شد پس از عمل زیبایی بینی نوک بینی عده ای از بیماران سفت می شود و این مسئله باعث نگرانی بیماران از نتیجه جراحی زیبایی بینی خود می شود.

یکی از دلایل سفت شدن نوک بینی می‌تواند به دلیل وجود ورم بینی باشد. که اگر دلیل سفت شدن نوک بینی به دلیل ورم بینی باشد، پس از فروکش کردن ورم بینی از زین می رود و به حالت نرمال می‌رسد.

جراحی پولیپ بینی

دلیل بعدی سفت شدن نوک بینی می‌تواند به دلیل استفاده از گرافت بینی در نوک بینی باشد. زیرا جراح برای شکل دهی و ایجاد زاویه مناسب برای نوک بینی از گرافت بینی در قسمت نوک بینی استفاده می‌کند و کمی باعث سفت شدن نوک بینی می‌شود که این موضوع برای بیماران جای نگرانی ندارد و باعث اختلال در فرم بینی نمی‌شود.

اگر احساس سفتی در بینی در جای غیر از نوک بینی و یا در نوک بینی با حس درد و سوزش و یا قرمز شدن به همراه باشد باید به جراح بینی خود اطلاع بدهید تا بعد از معاینه بینی بیمار به رفع این مشکل بپردازد.

نتیجه جراحی بینی در آقایان

علت سفت شدن نوک بینی بعد از عمل

پس با توجه به موارد گفته شده  در صورتی که پس از جراحی بینی خود احساس سفت بودن نوک بینی خود را داشتید، نگران نباشید زیرا در صورتی که این سفت بودن به دلیل ورم بینی باشد به مرور زمان از بین خواهد رفت و در صورتی که به دلیل استفاده از گرافت بینی باشد طبیعی می باشد و جای نگرانی نیست. فقط در صورتی که سفتی نوک بینی همراه با سوزش و درد و التهاب پوست باشد باید به پزشک خود اطلاع دهید تا مشکل را برطرف کند.

پیشنهادی برای شما:

اگر شما هم مانند سایر دوستانی که به دنبال جراح خوب برای انجام جراحی زیبایی بینی خود هستند گیج و سرگردان شده اید و نمیدانید کدام جراح بینی و پلاستیک را انتخاب کنید، ما به شما پیشنهاد میکنم آقای دکتر مجید راستی اردکانی جراح پلاستیک اصفهان و جراح بینی اصفهان را به عنوان جراح خود برای انجام جراحی های زیبایی بینی خود انتخاب کنید، بدون شک این انتخاب از بهترین انتخاب های شما خواهد بود چرا که دکتر مجید راستی از پزشکان خوب، ماهر، باتجربه  هستند که عمل های جراحی بینی را با دانش بالا و تجربه های زیاد در این زمینه انجام می دهند.

دکتر مجید راستی اردکانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری و ثبت نوبت به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.