انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان

انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان

جراح بینی اصفهان کیست ؟

این روزها جراحی های پلاستیک و زیبایی در بین خانم ها رواج بیشتری داره. برای همین هم جراحان موفقی در زمینه عمل های زیبایی به خصوص جراحی بینی فعالیت می کنند. اما اگه بخواهید که زیبایی بی نقصی را تجربه کنید لازم است که با بهترین جراح بینی اصفهان آشنا بشوید .

چگونه بهترین دکتر جراح بینی اصفهان را انتخاب کنم؟

این روزها با گسترش فعالیت پزشکان در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی، کار شناخت آن ها و ارتباط مستقیم با بیماران آن ها آسان تر شده است. کافی است که پیش از جراحی به خوبی وقت بگذارید .  و با دقت بر روی جراحی که در نظر دارید، بررسی های لازم را انجام دهید. طی کردن مراحل زیر می تواند . به شما کمک کند که در عمل انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • شبکه های اجتماعی، کانال ها و وبسایت ها را به خوبی بررسی کنید . و نمونه کارهای جراحان بینی و نظرات در مورد آن ها را بخوانید .
  • با بیماران پزشک مشورت کنید و در مورد رضایت و عدم رضایت آن ها بررسی کنید.
  • لیستی از آدرس و شماره تماس پزشکانی تهیه کنید . که نمونه کارهای آن ها را پسندیده اید و تا حدودی اطلاعات در مورد کیفیت کار آن ها به دست آورده اید.
  • به صورت حضوری به مطب پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای حضوری پزشک را ببینید.
  • در جلسه حضوری مشاوره، حتماً ویژگی هایی را که در بالا به آن ها اشاره کردیم را مدنظر قرار دهید.
پیشنهاد مطالعه
عمل بینی طبیعی یا نچرال استتیک

جراح بینی اصفهان خوب چه ویژگی هایی را باید در هنگام عمل در نظر بگیرد؟

در جراحی رینوپلاستی رعایت موارد زیر از سوی پزشک ضروری است:

  1. جراحی بینی بر اساس معیارهای زیبایی شناسی .
  2. فرم دادن استاندارد به بینی (بیش از حد سر بالا نکردن نوک بینی، ایجاد تقارن در سوراخ های بینی و …) .
  3. رفع مشکلات بینی، ازجمله رفع قوز بینی، کجی بینی، افتادگی نوک بینی.
  4. دقت و ظرافت در جراحی .
  5. مهارت و علم و در شناخت عصب بویایی بیمار و آسیب نزدن به حس بویایی او .

جراح بینی اصفهان | جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

بهترین جراح بینی اصفهان

دکتر مجید راستی اردکانی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی است. همچنین آقای دکتر مجید راستی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در ایران و آمریکا است . و همین باعث شده که به عنوان بهترین جراح بینی اصفهان شناخته بشود.

پیشنهاد مطالعه
بازگشت قوز بینی بعد از عمل رینوپلاستی

آقای دکتر در کار خودش تبحر و دقت کافی دارد و توانسته جراحی های موفقی را انجام دهد. افراد زیادی خواهان عمل جراحی بینی در اصفهان هستند . قبل از عمل جراحی زیبایی بینی بیمار باید مراحل مختلفی را طی کند. در مرحله اول مشاوره با پزشک متخصص جراح بینی است.  که در این جلسه بیمار انتظارات خود را از جراحی بینی به پزشک خود انتقال می دهد.

بیمار توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد و عوامل خطر زا را مشخص می کند و آزمایش های لازم را قبل از عمل جراحی مانند آزمایش خون انجام خواهد شد. همچنین بیمار تحت معاینه سلامت جسمی قرار می گیرد . و پزشک ساختار بینی مانند پوست بینی ، خارج و داخل بینی را بررسی می کند. تا ببیند چه تغییراتی باید ایجاد شود. سابقه مشکلات تنفسی می تواند بر نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار باشد. عمل بینی یک عمل سر پایی است. نیاز به بیهوشی دارد و تا دو روز نباید فعالیت کند و یک شخص باید در کارهای روزانه به او کمک کند.

پیشنهاد مطالعه
سوالات متداول بیهوشی در جراحی بینی

 

 

مطالب پیشنهادی مرتبط : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *