استرس قبل از عمل بینی

استرس قبل از عمل بینی

در این مطلب از سایت دکتر مجید راستی جراح بینی و پلاستیک اصفهان به بررسی موضوع مهم: استرس قبل از عمل بینی پرداخته ایم.

بهتون پیشنهاد میکنم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید و در پایان اگه سوالی داشتید در قسمت نظرات در پایین صفحه برای اقای دکتر ارسال نمایید.

یکی از پر تکرار ترین نگرانی های بیماران پیش از جراحی بینی مربوط به استرس قبل از عمل بینی می‌باشد. به طبع برای کسانی که تا به حال جراحی انجام نداده اند و یا از نتیجه جراحی زیبایی بینی نگرانی دارند امکان بروز استرس پیش از عمل زیبایی بینی می‌باشد.

دلایل استرس قبل از عمل بینی

از آنجایی که درصد بالایی از کاندیدای جراحی زیبایی بینی را جوانان شامل می‌شود و می‌تواند عمل بینی اولین تجربه ایشان برای اتاق عمل و بیهوشی باشد وجود استرس پیش از عمل زیبایی بینی طبیعی می‌باشد و ترس از بیهوشی و همچنین از نتیجه جراحی بینی امکان دارد پیش از عمل و بخصوص در شب قبل از عمل بینی برای بیمار اتفاق افتد.

پیشنهاد مطالعه
نتیجه جراحی بینی در آقایان

 

استرس زیاد اگر برای افراد مسن تر و یا دارای سابقه بیماری های قلبی باشد امکان بالا رفتن فشار خون و خونریزی را در حین جراحی بینی دارد اما در سنین کم خطری برای بیمار به همراه ندارد اما برای بیمارانی که از استرس زیاد پیش از عمل بینی دارند در زمان آماده شدن برای جراحی قرص ضد استرس داده می شود تا از استرس و ترس بیمار برای ورود به اتاق عمل کاسته شود.

ترس از بیهوشی عمل بینی

برای عده ای بیماران ترس از بیهوشی به شکلی است که نگران به هوش نیامدن پس از جراحی را دارند. باید به این دسته از افراد گفته شود با پیشرفت علم پزشکی و استفاده از مواد بیهوشی جدید، خطر بیهوشی نزدیک به صفر می‌باشد و برای بیمارانی که در جراحی بیهوش می‌شوند عملا خطری برای آنان نداشته و می‌توانند با خیال آسوده به جراحی بینی اقدام نمایند.

پیشنهاد مطالعه
ملاحظات مهم بعد از جراحی رینوپلاستی

پس با توجه به موارد گفته شده استرس پیش از عمل زیبایی بینی امری طبیعی می‌باشد که تا پیش از جراحی بینی از بین خواهد رفت و یا در صورت وجود استرس زیاد با مصرف قرص ضد استرس قبل از عمل بینی میزان آن کم خواهد شد.

در صورت مفید بودن مطلب را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

دکتر مجید راستی اردکانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری و ثبت نوبت به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *