بهترین متخصص جراح بینی | دکتر مجید راستی

بهترین متخصص جراح بینی | دکتر مجید راستی

ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی بینی را بشناسید!

متخصص جراح بینی | طبق بررسی‌هایی که تا این‌جا انجام شد، با پیمودن ۱۳ گام می‌توانید بهترین دکتر جراح بینی را شناسایی کنید. این ۱۳ گام به شما کمک می‌کند تا در تحقیقات اولیه موفقیت کسب کنید. اما درک ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی بینی، موضوع دیگری است که باید در خصوص آن نیز اطلاعات داشته باشید.


مطالب خواندنی و آموزنده دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان :


بدیهی است که پزشکان باتجربه و متخصص در زمینه فعالیتی مشخص، همیشه ویژگی‌های خاصی دارند که با استناد به آن‌ها شناسایی می‌شوند. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

جراح بینی اصفهان | جراحی رینوپلاستی

۱- درک زیبایی شناسی

شاید شما نیز با افرادی روبه‌رو شده باشید که اجزا چهره زیبایی دارند، اما در مجموع چهره جذابی از آن‌ها مشاهده نمی‌کنید. مشکل دقیقا در همین عدم تعادل و درک پزشک از زیبایی شناسی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین جراح بینی، درک عمیق از زیبایی شناسی است.

بهترین دکتر عمل بینی باید قادر باشد تا پارامترهای زیبایی چهره را در صورت افراد بررسی کند و نسبت به تغییر آن و ایجاد تعادل در بینی و صورت اقدام کند. پزشکی که درک عمیقی از زیبایی شناسی دارد، با اصرار زیباجو دست به کوچک کردن بیش از اندازه بینی نخواهد زد، چرا که باتوجه به علم این موضوع، اشراف کاملی به نتیجه جراحی دارد و فرد متقاضی را متوجه این اشتباه می‌کند. پس می‌توان با اطمینان گفت که درک زیبایی شناسی و هنر از ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی بینی است.

۲- مورد اعتماد بودن دکتر جراح بینی

قطعا افرادی که به پزشک متخصص جراحی بینی مراجعه می‌کنند، آینده زیبایی چهره‌شان را به دستان پزشک می‌سپارند. بدیهی است که چنین تصمیمی بسیار مشکل است، چرا که هرگونه مشکل در ظاهر صورت فورا دیده می‌شود و فرد با عمل جراحی، جذابیت کلی چهره و سلامت تنفسی را به دست جراح می‌سپارد.

پس باید در این بین اعتمادی قوی ایجاد شود. پزشکانی که مسئولیت هیچ سطحی از خطر را نمی‌پذیرند و یا در مشاوره پیش از جراحی، واقعیات را بیان نمی‌کنند، اصلا در جلب اعتماد متقاضیان موفق نخواهند بود. اما پزشکانی که با حوصله تکنیک جراحی را توضیح می‌دهند و فرد را از شرایط خود مطلع می‌سازند، بهترین افراد برای اعتماد کردن هستند.

جراح بینی اصفهان | انتخاب جراح بینی ..

۳- تعهد و مسئولیت ‌پذیری بهترین جراح بینی

براساس اعلام انجمن جراحی زیبایی بریتانیا، یکی از مشخصه‌هایی که می‌توانید در بهترین دکتر عمل بینی مشاهده کنید، تعهد و مسئولیت پذیری او است. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با پزشکی بی تعهد و بی مسئولیت در زمینه‌ای خاص مواجه شده باشید و آسیب‌های فراوانی در آن زمینه تجربه کرده باشید. قطعا معالجه توسط یک پزشک متعهد که در مقابل زیبایی و سلامتی شما هم زمان احساس تعهد می‌کند و مسئولیت جلب رضایت شما با عمل جراحی زیبایی را می‌پذیرد، بسیار دل‌پذیرتر از تجربه ناخوش‌آیند پزشکان بی مسئولیت است.

۴-عملکرد حرفه‌ای دکتر جراح بینی

از ویژگی‌های مهم بهترین متخصص جراحی رینوپلاستی می‌توان به عملکرد حرفه‌ای پزشک اشاره کرد. پزشکان حرفه‌ای برای جراحی‌های زیبایی چارچوب دارند و معمولا افرادی را برای انجام جراحی می‌پذیرند که توانایی بهتر کردن ظاهر آن‌ها را داشته باشند.

معمولا هیچ‌گاه از یک پزشک حرفه‌ای نمی‌توانید این شرایط را مشاهده کنید که فردی که بدون انجام جراحی ظاهر زیبایی داشته است را جراحی کرده و نتیجه جراحی با شرایط اولیه دچار نزول شده است. در عملکرد حرفه‌ای پزشکان باتجربه، سلامت تنفسی فرد در کنار اصول زیبایی شناسی و سابقه بیمار از مهم‌ترین پارامترهای تصمیم‌گیری برای جراحی است.

۵-توجه به سوابق پزشکی متخصص جراح بینی

شاید شما نیز در اطرافتان دیده باشید که پزشکی بدون بررسی‌های پیش از عمل و بدون مطالعه سوابق پزشکی فرد، اقدام به عمل جراحی کرده باشد. معمولا بهترین متخصص جراحی زیبایی، بعد از مراجعه فرد و تعیین وقت عمل بینی، نسبت به بررسی پرونده پزشکی و همچنین آزمایشان موردنیاز پیش از جراحی اقدام می‌کند تا ریسک بروز عوارض بعد از عمل را به کم‌ترین حد خود برساند.

جراح بینی اصفهان | انتخاب جراح بینی

۶-تجهیزات و خدمات جراح بینی

شما نمی‌توانید از بهترین متخصص جراحی رینوپلاستی انتظار داشته باشید که بدون تجهیزات تکمیل و پرسنل حرفه‌ای نسبت به انجام جراحی اقدام کند. معمولا پزشکان متخصص، دارای تمامی تجهیزات موردنیاز برای ساپورت افراد بعد از جراحی هستند. معمولا امکانات و خدماتی که توسط پزشک و کادر پزشکی استخدام در محل مطب و بیمارستان ارائه می‌شود، نیاز شما را به پیگیری و جستجو جهت فراهم کردن لوازم موردنیازتان در حین جراحی و بعد از آن، کاهش می‌دهد.

معمولا پیگیری‌های لازم بعد از جراحی نیز، توسط پزشکان متخصص و باتجربه به خوبی توسط پرسنل مربوطه انجام می‌شود و آموزش‌های مراقبت بعد از جراحی بینی نیز، توسط پزشک یا دستیاران به خوبی ارائه می‌گردد تا فرد هیچ‌گونه نگرانی از بابت شرایط بعد از جراحی نداشته باشد.

۷-وقت دهی منظم

معمولا در مطب بهترین جراح بینی شما نظم در وقت دهی و هماهنگی را به وضوح مشاهده خواهید کرد. قطعا یک پزشک باتجربه و متخصص، از پرسنل حرفه‌ای و متخصص در مطب استفاده می‌کند تا برای هماهنگی‌های لازم دچار مشکل نشود.

در مطب بهترین پزشک رینوپلاستی می‌توانید به‌راحتی نمونه کارهای انجام شده پزشک را مشاهده کنید و حتی گاهی با هماهنگی قبلی، در زمان مراجعه افراد با تجربه جراحی قبلی، مراجعه کنید تا نمونه کارهای واقعی عمل را ببینید و سوالاتی که در این زمینه دارید از آن‌ها پرسید.

۸-پیگیری بعد از عمل

از ویژگی‌های مهم دیگری که توسط بهترین متخصص جراحی بینی انجام می‌شود، می‌توان به پیگیری‌های بعد از عمل بینی اشاره کرد. معمولا پزشک متخصص بعد از جراحی نیز، به صورت آنکال آمادگی پاسخ به سوالات و شرایط خاص بیمار خود را دارا است.

معمولا پزشکانی که به‌دلیل حجم جراحی زیاد توانایی پاسخ‌دهی به سوالات رایج را ندارند، فردی متخصص را استخدام می‌کنند تا پیگیری‌های بعد از عمل افراد کاندید رینوپلاستی را انجامد دهد و در هر زمان، پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد. توجه به این نکته که جراحی بینی یک عمل زیبایی است که بدون بازگشت خواهد بود و نتیجه آن یک عمر باقی خواهد ماند، در پزشکان متخصص باتجربه دیده می‌شود.

جراح بینی اصفهان | روش جراحی کوچک کردن بینی

۹-اخلاق خوب و حوصله زیاد متخصص جراح بینی

قطعا اعتماد سازی و سپردن زیبایی و سلامت به دست پزشک، موضوع مهمی است که باید برای انجام جراحی رینوپلاستی انجام شود. اخلاق خوب و حوصله زیاد معمولا از ویژگی‌های بهترین متخصص رینوپلاستی محسوب می‌شود. چرا که در جلسه مشاوره، پزشک باید با صبر و حوصله زیاد نسبت به ارائه توضیحات موردنیاز فرد اقدام کند.

عدم توجه به ارتباط موثر با فرد متقاضی جراحی، موجب دلسردی او برای ادامه پیگیری جهت انجام جراحی خواهد شد. پس بدیهی است که پزشک باید در این جلسات با صبر و حوصله زیاد پاسخگوی کاندید انجام جراحی بینی باشد و با اخلاقی خوش، با فرد ارتباط برقرار کند.

۱۰-موقعیت مکانی متخصص جراح بینی

شاید بتوان یکی از پارامترهایی که در بهترین متخصص جراحی بینی دیده می‌شود . را، موقعیت مکانی مطب و زیبایی آن درنظر گرفت. معمولا پزشکان باتجربه و حرفه‌ای، در محیطی زیبا پذیرای متقاضیان جراحی هستند. چرا که درک زیبایی شناسی پزشک، در این فضا نیز صدق می‌کند. پس می‌توان گفت که موقعیت مکانی مطب از لحاظ اعتبار، عمومیت و لوکس بودن، از ویژگی‌هایی است که در بسیاری از پزشکان متخصص و باتجربه دیده می‌شود. هرچند که در این میان استثناعاتی نیز وجود دارد.

عوارض انتخاب نادرست پزشک

اگر در انتخاب بهترین جراح بینی خانم دقت کافی نداشته باشید ، ممکن است با عوارضی روبرو شوید. از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایجاد مشکلات در پوست و خراب شدن بافت پوست
  • دستیابی به نتیجه نامطلوب و ظاهری نازیبا
  • ایجاد مشکلات تنفسی و یا عدم رفع مشکلات تنفسی

در انجام جراحی بینی گوشتی نیز باید دقت کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین جراح را پیدا کنید. زیرا جراحی بینی گوشتی حساسیت بیشتری نیاز دارد. پس در انتخاب بهترین جراح زن دقت کنید. نمونه کار های بینی گوشتی جراح را مشاهده کنید و در صورت رضایت بیماران قبلی اقدام به جراحی پیش آن پزشک کنید.


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

 دکتر مجید راستی اردکانی

جراح بینی اصفهان | فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

  1. متولد اسفند ۱۳۴۳ در شهر زیبای اصفهان
  2. اخذ دیپلم در سال ۱۳۶۲ و ورود به دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در همان سال
  3. ورودی سال ۱۳۶۹ دوره جراحی عمومی دانشگاه اصفهان
  4. ورودی دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک سال ۱۳۷۸ دانشگاه علوم پزشکی ایران بیمارستان فاطمه
  5. فارغ التحصیل دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک سال ۱۳۸۱
  6. دبیر کنگره جراحان پلاستیک ایران سال ۱۳۸۹
  7. کارشناس پزشک قانونی و نظام پزشکی به مدت ۱۰ سال در زمینه بررسی جرائم جراحی پلاستیک
  8. عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
  9. عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | 8 مراقبت لازم بعد از جراحی زیبایی بینی

بهترین جراح بینی اصفهان چه سبک جراحی زیبایی بینی انجام می دهند ؟

عمل بینی در اصفهان مدل‌های مختلفی دارد که با توجه به عواملی مانند نوع بینی، پوست، نظر جراح و تناسب بینی با دیگر اجزای صورت بهترین نوع عمل انتخاب می‌شود. بهتر است در این زمینه به پزشک خود اعتماد کنید و بگذارید تا با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین فرم بینی را برای شما ایجاد کند. به طور کلی ۳ نوع عمل بینی وجود دارد که در ادامه هر کدام به طور کامل توضیح داده می‌شود :

  • عمل بینی طبیعی
  • جراحی بینی فانتزی
  • جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی
پیشنهاد مطالعه
درمان با جراحی پولیپ بینی

تاثیری که برگزیدن یک جراح بینی با تجربه در اصفهان بر روی نتیجه عمل می گذارد!!

از جمله مواردی که زیاد مورد توجه متقاضیان این جراحی زیبایی قرار نمی گیرد ، قدرت و تاثیرگذاری بهترین جراح بینی اصفهان بر روی این رویکرد می باشد. تعداد زیادی از مراجعه کنندگان تصور می کنند قبل از انجام این عمل تنها باید در مورد خود پروسیجر ، اقدامات و مراقبت های قبل و بعد و همچنین عوارض آن اطلاعات داشته باشند. اما در صورتی که تمامی این اطلاعات را در ذهن داشته باشید اما به بهترین جراح بینی اصفهان مراجعه نکنید ، تمامی تلاش هایتان بی فایده خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه
اقدامات اولیه بعد از ضربه به بینی عمل شده

به همین خاطر باید در مورد جراح بینی با تجربه افهان و تاثیری که ایشان روی نتیجه رینوپلاستی خواهند داشت نیز نکاتی را در ذهن داشته باشید. در این بخش در مورد این موضوع توضیحاتی را در اختیار شما قرار داده ایم.

به منظور اینکه شخص مراجعه کننده به نتیجه زیبا و دلخواه خود برسد ، نیاز است تا یک سری شروط را در نظر بگیرد. شاید مهم ترین مسئله در این مورد ، اثرگذاری یک جراح خوب بینی روی این روند می باشد. مسئولیت اصلی این پروسه ، به عهده پزشک می باشد و ایشان در تمامی مراجل این پروسه ، یعنی قبل ، حین و بعد از آن تاثیر بسزایی دارند. احتمالا برای شما نیز این سوال پیش آمده است که بهترین جراح بینی اصفهان چگونه می تواند در این رویکردها دخیل باشد؟ در ادامه کمی در این مورد توضیح داده ایم.

پیشنهاد مطالعه
اصلی ترین تفاوت های جراحی بینی فانتزی و طبیعی را بشناسید :

بالا بودن قدرت تشخیص بهترین جراح بینی اصفهان از این نظر مورد اهمیت می باشد که ایشان بتوانند مشکلات را به دقت تمییز دهند و عملکرد مثبتی داشته باشند. این مسئله بدین معنی است که پزشک باید قادر باشد عیوب و ایرادات بینی را شناسایی کرده و با توجه به ویژگی های کلی چهره فرد زیباجو ، یک مدل مناسب را برای او انتخاب کند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | صفر تا صد مراقبت های بعد از جراحی بینی

از کجا بدانیم جراح بینی ای که انتخاب کرده ایم از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است؟

شاید برای بعضی از افراد اعتماد کردن بسیار سخت باشد یا همواره این استرس را داشته باشند . که آیا پزشکی که انتخاب کرده اند خوب و کاربلد است یا خیر. این دسته از افراد برای انتخاب کردن از میان جراحان بینی تصمیم می گیرند . تا از آشنایان و کسانی که بینی خود را عمل کرده اند کمک بگیرند.

انجام این کار و مشورت گرفتن از دیگران بسیار خوب و درست است . اما گاها ممکن است معیار های انتخاب فرد با شخصی که در حال مشورت گرفتن از او است یکی نباشد . یا هدف آن ها از انجام عمل جراحی با دیگری متفاوت باشد. از همین رو بهتر است تا شما راهکار های را بشناسید. که با استفاده از آنها بتوانید بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشد.

به عنوان مثال شما باید بدانید چگونه به تجربه و مهارت پزشک خود پی ببرید. یکی از راهکاری پی بردن به این قضیه بررسی سابقه کاری بهترین جراح بینی اصفهان می باشد. به طور قطع می توان گفت پزشکی که سابقه طولانی در زمینه انجام عمل زیبایی بینی داشته . و تا کنون عمل های زیبایی موفقیت آمیز بالایی را انجام داده است . از مهارت و تجربه بالایی برخوردار است. تجربه بالا ومهارت کافی او نشان دهنده آن است . که در صورت بروز هر گونه مشکل تصادفی وی با تکیه بر دانش و تخصص خود قادر است آن را برطرف کند.

برای بررسی سابقه کار و تعداد نمونه کار های موفق نیز می توان از دو فاکتور مهم استفاده کرد. فاکتور اول صفحه رسمی پزشک در شبکه های مجازی می باشد. هر چه تعداد نمونه کار ها و کیفیت آن ها و همچنین رضایت بیماران بالا باشد به این معناست که فرد انتخابی شما بهترین جراح بینی اصفهان است. مشاهده گالری تصاویر سایت نیز مورد دیگری است که همانند مورد فوق کمک می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *