عمل بینی ارزان در سال جدید

عمل بینی ارزان در سال جدید

در این مطلب می خواهیم در رابطه با علل عمل بینی ارزان صحب کنیم و ببینیم به گفته بعضی از همکاران جراح بینی عمل بینی ارزان امکان پذیر است؟ و چه پیامد هایی را می تواند برای بیمار داشته باشد.

قیمت جراحی بینی در سال جدید

قیمت جراحی بینی به عوامل گوناگونی مربوط می باشد. در کنار تخصص و تجربه پزشک که در تعیین قیمت جراحی بینی بسیار حائز اهمیت می باشد، میزان تخصص تیم جراحی، هزینه کلینیک و تجهیز بودن کلینیک به دستگاه های به روز جراحی برای قیمت نهایی جراحی زیبایی بینی تاثیر گذار می باشند.

حال با توجه به این گفته ها به نظر شما با هزینه کم یک تیم متخصص جراحی که حدودا از ۶ نفر تشکیل می شوند در کنار هزینه کلینیک پاسخگو می باشد؟

پیشنهاد مطالعه
چاق شدن صورت پس از رینوپلاستی خطرناک می باشد؟

هیچ ارزانی بی علت نیست

با توجه به گفته های بالا و هزینه های جاری برای جراحی زیبایی بینی مانند هزینه کلینیک می باشد پزشکانی که با هزینه های پایین اقدام به جراحی بینی می‌کنند از دو حالت خارج نیستند.

۱. پزشکانی که تازه پروانه پزشکی خود را گرفته اند و در عمل بینی تبحر کافی نداشته و با حذف دستمزد خود از هزینه جراحی بینی قیمت نهایی عمل بینی را پایین آورده تا به جذب مریض بیشتر برای تجربه کسب کردن در عمل زیبایی بینی برسند.

۲. پزشکانی که با پایین آوردن دستمزد خود در هزینه عمل بینی اقدام به جذب مریض بیشتر می کنند. اما از کیفیت جراحی خود می کاهند و یا بخش زیادی از فعالیت های جراحی را به دست دستیار جراحی (رزیدنت) می دهند.

پیشنهاد مطالعه
نحوه حمام کردن بعد از جراحی بینی

پس هیچ ارزانی نمی تواند بی علت باشد و از آن جایی که بینی یکی از مهمترین اعضای صورت در زییایی می باشد با چند میلیون کمتر صلاح نمی باشد تا یک عمر پشیمانی و نارضایتی را از ظاهر خود داشته باشید.

این نکته را هم بدانید جراحی اول در عمل بینی مهمترین جراحی می باشد و در جراحی ترمیمی بینی نمی توان توقع رفع کامل مشکلات در جراحی اولیه بینی را داشت.پس در انتخاب جراح بینی خود برای بار اول تمامی حساسیت های لازم را باید انجام دهید.

هیچ گرانی با کیفیت نیست

در بین جراحان زیبایی بینی هستند کسانی که با برند شدن نامشان مبالغ بسیار بالا برای جراحی بینی دریافت می کنند. این موضوع را در نظر داشته باشید که نام پزشک بر کیفیت عمل بینی تاثیر گذار نمی باشد و هستند پزشکانی که نام آشنا نیستند اما از تبحر کافی برای جراحی بینی بی نقض برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه
نمونه جراحی زیبایی بینی بلافاصله بعد از عمل

بهترین راه برای انتخاب بهترین جراح بینی تحقیق درباره آن پزشک از بیماران قبلی آن و مشاهده نمونه جراحی های پزشک و در نهایت صحبت با خود پزشک و بیان کردن خواسته های خود برای شکل دلخواه بینی خود و در نهایت استعلام هزینه جراحی بینی از پزشک می باشد.

در صورت مفید بودن مطلب را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

دکتر مجید راستی اردکانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک
جراح بینی اصفهان
برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری و ثبت نوبت به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.

11 دیدگاه در “عمل بینی ارزان در سال جدید

  1. سلام بینی گوشتی با مناسب ترین قیمت میخام عمل کنم البته نمیخام بعدا مشکل پیش بیاد چون ندارم برای هزینه ترمیم بدم

  2. باسلام من سرباز هستم و می خواهم عمل کنم قبلا تماس گرفتم و گفته شد اواخر دی ماه تماس بگیرم الان که زنگ زدم میگن اوایل بهمن خوب من نیستم و باید برم پادگان میشه به من بگید باید چیکار کنم اخه من نوبت عمل را در اردیبهشت ماه میندازه ولی چون اینجا نیستم و حدود نود روز پادگان میمونم میخوام جهت مشاوره خدمت دکتر بیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *