دلایل محبوبت عمل بینی در بین آقایان

دلایل محبوبت عمل بینی در بین آقایان

محبوبت عمل بینی در بین آقایان

عمل بینی آقایان | تغییر شکل بینی یکی از دلایل محبوب بودن عمل بینی در بین مردان است. بطوریکه در سال های اخیر در بین اقدامات جراحی زیبایی، عمل بینی در بین مردان در رده اول قرار گرفته. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا دلایل عمده محبوبیت عمل بینی در بین مردان را به شما بگوییم:

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | انتخاب جراح زیبایی صورت و بینی

بهبود تقارن صورت

بعضی از آقایان مایلن تقارن صورت خودشونو بهبود بدن. به همین منظور عمل بینی رو انتخاب مکنن. در این مسیر، آقایون میتونن مزایای بینی طبیعی رو که با صورت مطابقت داره، تجربه کنن. پزشک معالج هم وضعیت تقارن صورت رو ارزیابی می کنه و در جهت بهبود تعادل صورت، فرم بینی رو اصلاح می کنه.

پیشنهاد مطالعه
تاثیر نوسانات وزن بر نتیجه جراحی زیبایی بینی

حفظ و تقویت ظاهر مردانه

جراحی بینی مردانه طوری باید انجام بشه که علاوه بر افزایش زییایی صورت، نتیجه نهایی متناسب با چهره مردانه باشه. بنابراین یک عمل جراحی مردانه زمانی موفقیت آمیز است که یک چهره متعادل و طبیعی را ایجاد کنه.

بهبود عملکرد بینی

بهبود نواقص ساختاری در بینی، معمولا با عمل جراحی بینی انجام میشه. رفع مشکلات تنفسی در بینی که به دلیل فرم بینی، انحراف بینی و سایر مشکلات که با جراحی بینی باعث عملکرد بهتر بینی می شود.

افزایش اعتماد به نفس

عمل بینی میتونه حس اعتماد به نفس را در افراد افزایش بده و حس موفقیت آمیز بودن عمل بینی را در آنها تقویت کند. مردان بعد از عمل بینی میتوانند علاوه بر بهبود ظاهر و تاثیر مثبت آن، حس افزایش اعتماد به نفس را تجربه کنند.

در گذشته هیچ تفاوتی بین عمل بینی در مردان و عمل بینی زنانه قائل نبودند و گاهی ممکن بود فرم بینی مردان بعد از جراحی زیبایی بینی بسیار ظریف و فانتزی شود و در نهایت مردان از فرم بینی خود ناراضی باشند.

پیشنهاد مطالعه
عوامل بروز گوشت اضافی بعد از عمل بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | ملاحظات دراز مدت برای جراحی بینی

زندگی بعد از جراحی بینی

عمل بینی آقایان | رینوپلاستی نوعی روش جراحی است که به صورت سرپایی انجام می گیرد. در این روش جراحی فرد بیهوش می شود و یا در برخی موارد خاص می توان از بی حسی موضعی کمک گرفت. بعد از انجام جراحی، بینی با یک اسپلینت در جای خود ثابت می شود. به این ترتیب از ساختار بینی حفاظت می شود و آسیبی بعد از جراحی به بینی وارد نمی شود. برخورد های احتمالی به بینی بسیار شایع است و لازم است که از اسپلینت استفاده شود. همچنین احتمال دارد که تامپون در داخل بینی وارد شود که بعد از چند روز کشیده خواهد شد.

این مورد می تواند کمی دردناک باشد ولی موقتی است و برای خاطر جمع شدن از بسته نشدن مجراهای بینی به کار می رود. گچ روی بینی ظرف یک هفته بعد از جراحی بینی برداشته می شود. جراح بینی داروهای مسکنی را برای بیماران تجویز می کند تا درد کمتری احساس شود و در دوران نقاهت بیمار اذیت نشود.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی و مشکلات تنفسی بعد از آن

برای یک تا دو هفته بعد از جراحی بینی بیمار کبودی و تورمی را احساس می کند که کاملاً طبیعی است. در ابتدا شاید بیمار بتواند تغییراتی که بر روی بینی ایجاد شده است را مشاهده کند ولی بیشتر کبودی و تورم بعد از ۱۰ تا ۱۴ روز از بین می رود.

بیشتر بیماران بعد از یک تا دو هفته آمادگی این را دارند که به محل کار خود بازگردند. البته این مورد بستگی به میزان فعالیت فرد در محل کار دارد. ولی به طور کلی ۳ هفته بعد از جراحی می توان اغلب فعالیت های غیر تماسی را انجام داد. با این حال دستورالعمل هایی که پزشک به شما ارائه می دهد را مطالعه کنید و از انجام فعالیت های شدید فیزیکی بپرهیزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *