جراح بینی استخوانی اصفهان دکتر مجید راستی

جراح بینی استخوانی اصفهان دکتر مجید راستی

بهترین جراح بینی استخوانی اصفهان

جراح بینی استخوانی اصفهان  | جراحی بینی استخوانی به منظور رفع ایراداتی مانند رفع قوز بینی، فرم بد بینی استخوانی و حالت خمیدگی روی پل بینی انجام می شود. بینی در مرکز صورت قرار گرفته است بنابراین حتی ایراد کوچک در آن کل اجرای صورت را تحت تاثیر قرار می دهد. کسانی که ایرادی در بینی خود دارند در صدد جراحی بینی هستند و به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی در تهران هستند.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی

بینی استخوانی

اولین نکته ای که در هنگام مشاوره و ویزیت برای جراحی زیبایی بینی باید به آن توجه شود نوع بینی فرد است. برای درک بهتر نوع بینی، بهتر است ابتدا ساختار بینی را بشناسید. پوست و لایه عضلانی زیر آن، اسکلت بینی که شامل غضروف و استخوان است و دیواره داخلی از مخاط و پوست تشکیل شده است. پوست نقش مهمی در فرم دهی به بینی دارد و به خصوص در قسمت های پایین بینی بیشتر شاهد این تاثیر هستیم. هر چه ضخامت پوست نازک تر باشد و انعطاف پذیری آن بیشتر باشد، جراح بیشتر می تواند آن را مدل کند، به خصوص نوک بینی. در بینی های استخوانی پوست لطیف تری را شاهد هستیم.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی فانتزی دکتر مجید راستی

بینی های گوشتی در نوک بینی کیفیت پایین تری نسبت به بینی های استخوانی دارند. علاوه بر تخصص و تجربه جراح در فرم دادن به بینی، نوع بینی نیز بر نتیجه عمل جراحی تاثیر می گذارد. با این حال، بهترین جراح بینی کسی است که می داند چگونه تکنیک های مناسب را برای هر بینی اجرا کند و میزان رضایت از نتیجه جراحی را افزایش دهد.

نحوه جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی از نظر ظاهری دارای قوز و یا برآمدگی روی بینی است . همچنین منحنی روی پل بینی دارد. دارای بافت و غضروف محکم و مقاوم است.دارای پوستی نازک است . که بافت و غضروف زیرین آن قابل لمس است. بینی های استخوانی با داشتن خصوصیات گفته شده ایده آل ترین بینی برای جراحی زیبایی هستند . و نتیجه مطلوبی را ایجاد می کنند.

در جراحی بینی استخوانی در جلسات مشاوره ،بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان ، بینی شخص را از همه لحاظ مانند اندازه ،ضخامت پوست ،تقارن ،انحراف تیغه بینی ،شکل و فرم بینی معاینه می کند. جراحی بینی با توجه به ایرادات بینی و صلاح پزشک و انتظارات افراد انجام می شود.

جراحی بینی استخوانی به دو روش باز یا بسته انجام می شود . در تکنیک به کار رفته شده در جراحی بینی برای رفع ایرادات، برش ها در داخل و یا خارج بینی زده می شود. سپس پوست از روی بینی جدا می شود و تغییراتی را می توان روی غضروف و استخوان بینی انجام داد. بعد از اعمال تغییرات و هموار سازی استخوان بینی پوست بدون هیچ تغییری روی کل بینی قرار می گیرد . و در آخر با بخیه زدن انجام عمل پایان می یابد.

پیشنهاد مطالعه
بهترین جراحی زیبایی بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | بهترین جراح بینی استخوانی

برخی از مهم ترین ویژگی های جراحی بینی استخوانی :

  1.  نازک بودن پوست بینی های استخوانی دارای پوستی نازک و غیر ضخیم هستند.
  2.  قوز روی بینی اکثر بینی های استخوانی دارای قوز بینی هستند.
  3.  بافت و غضروف مستحکم از مهم ترین ویژگی های بینی های استخوانی، می توان به بافت و غضروف مستحکم آن اشاره نمود.
  4.  نداشتن چربی های زیر پوست بینی های استخوانی فاقد چربی های زیر پوستی می باشند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارید باید بدانید اقداماتی وجود دارد . که قبل از عمل باید از چگونگی انجام آن ها مطلع شوید. این اقدات یه مجموعه از رفتار های مراقبتی برای بینی آسیب دیده شما است . همانطور که می دانید این جراحی اصلا آسان نیست و پس از آن لازم است  .شدیدا از بینی خود مراقبت کنید تا به پایداری و استحکام قبلی خود برگردد. برخی از توصیه های مراقبتی پس از جراحی بینی استخوانی که بهترین جراح بینی استخوانی اصفهان دکتر مجید راستی  آن ها را بیان می کند، عبارتند از:

  • داروهای تجویز شده توسط پزشک که برای جلوگیری از درد و تورم است . باید سر ساعت و طبق دستور پزشک مصرف شوند.
  • از عوارض شایع بعد از عمل کبودی و ورم است . که افراد بعد از جراحی با این موارد روبرو می شوند.توصیه می شود . به مدت ۲۴ ساعت از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده شود.
  • به مدت ۱۰ روز الی ۲ هفته بعد از جراحی بینی باید به مقدار کافی استراحت نمایند.
  • در خصوص نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی باید خاطر نشان شد . که هرگز نباید در حین خواب ، صورت تان با بالش در تماس باشد . از این رو بهترین حالت برای خوابیدن بعد از عمل بینی ، حالت طاقباز ( به پشت ) می باشد.
  • ضمنا لازم است تا به کمک دو بالش ، سر را بالاتر از حد بدن قرار دهید . تا بدین ترتیب با کمک بهبود جریان خون از افزایش کبودی و تورم بکاهید.
  • البته موارد فوق به علاوه یک سری از اقدامات و تجویزات شخصی در جلسات مشاوره قبل و بعد از عمل به شما گوشزد خواهد شد . به همین دلیل لازم است برای انجام جراحی خود از یک پزشک متعهد، با دانش و تجربه کافی برای این جراحی کمک بگیرید.
پیشنهاد مطالعه
پل بینی و انواع آن

رعایت مواردی که گفته شد و عمل کردن به توصیه های پزشک به صورت دقیق و منظم می تواند شما را زودتر به بهبودی مدنظرتان برساند. از سوی دیگر شما باید در نظر بگیرید . که جراحی بینی مانند کاشت مو و .. یک جراحی موضعی و ساده نیست . و اگر شاغل هستید لازم است حداقل به مدت یک هفته در خانه بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *