کدام جراحی ها را میتوان همزمان با جراحی بینی انجام داد ؟

کدام جراحی ها را میتوان همزمان با جراحی بینی انجام داد ؟

جراحی های همزمان با جراحی بینی

جراحی های همزمان با جراحی بینی بین مردم بسیار محبوب است و متقاضی زیاد دارد. اصلی ترین مسئله که می توان برای جراحی های های همزمان با بینی در نظر گرفت این است که شما تنها یک بار تحت بیهوشی قرار می گیرید. از طرف دیگر امکان دارد روی هزینه ها نیز اثر داشته باشد و یک بار در بیمارستان بستری شوید و از خدمات آن استفاده نمایید. یک مزیت مهم جراحی های همزمان است که احتیاجی نیست تایم زیادی را برای بهبودی صرف نمایید تا مجددا جراحی انجام دهید.

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | صفر تا صد مراقبت های بعد از جراحی بینی

عوارض جراحی های همزمان

بهتر است بدانید گاهی اوقات پس از جراحی بینی پزشک توصیه می کند که با توجه به شرایط فردی بهتر است عمل در دو نوبت انجام شود و جراحی به طور همزمان انجام نشود. هنگامی که شما برای انجام عمل های همزمان اقدام می نمایید درصد خونریزی تشدید می شود.

به همین علت التهاب، عفونت و کم خونی برای این بخش از صورت بیشتر می شود. علاوه بر این امکان دارد بیمار نتواند درد را تحمل کند و شرایط برای او طاقت فرسا می شود.

پیشنهاد مطالعه
عملکرد و روش جراحی کوچک کردن بینی

آیا بهتر است که جراحی بینی در نواحی نزدیک به بینی انجام شود؟

اکثر افراد هنگامی که می خواهند جراحی های همزمان با جراحی بینی را انجام دهند روی یک ناحیه از بدنشان تمرکز می کنند. به طور مثال مایل هستند جراحی پلک، لیفت صورت، پروتز چانه را همزمان با جراحی بینی انجام دهند.

این جراحی ها مکمل هستند زیرا همزمان با هم انجام می شود و ظاهر صورت جوان خواهد داشت. به عبارتی یک چهره خسته و شکسته تنها با جراحی لیفت صورت درمان می شود. اگر چشم ها خسته و افتاده باشند موجب می شود چهره باز هم خسته دیده شود. اگر جراحی پلک و لیفت صورت همزمان انجام شود موجب می شود تا جوانی چهره تکمیل شود.

کدام جراحی ها را می توان همزمان با جراحی بینی انجام داد؟ در ادامه لیستی از جراحی های همزمان را آورده ایم.

کوچک نمودن شاخک های بینی:

کوچک کردن شاخک های بینی را می توان به طور همزمان با جراحی بینی انجام داد به صورتی که شاخک های بینی از یک ساختمان استخوانی با روکش مخاطی درست شده است که در دو طرف بینی قرار گرفته است و وظیفه آن کنترل جریان هوا می باشد.

نحوه کوچک نمودن شاخک های بینی بسته به علت آن کاملا متفاوت است. اگر بزرگی شاخک ها به علت آلرژی باشد می شود با مراقبت های آسان آن را به طور کامل برطرف نمود. اما اگر مزمن باشد باید جراحی انجام شود. این جراحی اغلب با جراحی سپتوپلاستی انجام می گیرد.

جراحی سینوس ها:

سینوس ها حفره هایی در استخوان های صورت می باشند که به مجاری بینی راه دارند. این حفره ها در طول شبانه روز یک لیتر ترشح می کنند. این ترشحات می توانند به حلق و بینی راه یابند. در صورتی که این حفره ها بسته شده باشند در فرآیند ترشح اختلال به وجود می آید. بهتر است بدانید این جراحی به وسیله جراحی آندوسکوپی انجام می پذیرد.

پیشنهاد مطالعه
تصاویر بعد از جراحی زیبایی بینی زنانه 

انحراف تیغه بینی:

این جراحی به منظور صاف کردن تیغه میانی بینی انجام می شود. هدف این عمل برطرف نمودن مشکلات تنفسی همراه با اصلاح کجی بینی می باشد. پس از جراحی امکان دارد یک اسپلینت برای حفظ ساختار جدید در بینی بگذارند که موقتی می باشد. جراحی سپتوپلاستی می تواند به صورت همزمان با جراحی بینی انجام شود. در این نوع جراحی حتما باید از بیهوشی عمومی استفاده شود.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی درمانی بینی

لیفت پیشانی:

لیفت پیشانی که همزمان با جراحی بینی انجام می شود چین و چروک های روی پیشانی به وسیله کشیدن پوست کاملا صاف می شود. ابروهای افتاده نیز بالاتر می رود.

تزریق چربی:

تزریق چربی روندی دارد که در آن چربی از بخشی از بدن بیمار برداشته می شود. بعد از آن به خوبی پاکسازی و تصفیه می شود و به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد.

جراحی پلک:

برای جراحی پلک که می شود همزمان با جراحی بینی انجام شود برش هایی روی خطوط طبیعی پلک می زنند. از این طریق چربی و پوست اضافه را برمی دارند پس از آن محل برش با بخیه به طور کامل دوخته می شود. این جراحی با بیهوشی و بی حس موضعی قابل انجام است.

پروتز گونه:

اشخاصی که گونه ندارند و صورت استخوانی و باریک دارند می توانند توسط پروتز گونه، گونه های خود را برجسته نمایند.

جراحی گوش:

در جراحی گوش یا اتوپلاستی جراح یک برش در پشت گوش ایجاد می نماید و از این طریق قادر خواهد بود غضروف اضافی را بردارد و فاصله گوش تا سر را کم نماید. این جراحی هم با بی حسی موضعی و هم با بیهوشی عمومی قابل انجام می باشد. جراحی گوش می تواند به منظور کوچک نمودن گوش های بزرگ و هم اصلاح گوش های نافرم و آسیب دیده انجام شود.

پیشنهاد مطالعه
تسلیت برای وقوع حادثه جاری شدن سیلاب

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | 11 نکته طلایی برای جراحی بینی بدون عارضه

پروتز چانه:

پروتز چانه بیشتر برای افرادی می باشد که از نمای نیمرخ دارای چانه عقب رفته می باشد. برشی که برای پروتز چانه زده می شود هم می تواند در زیر چانه باشد و هم در داخل دهان. با توجه به تشخیص پزشک یکی از این روش ها انتخاب می گردد.

داشتن چهره زیبا آرزوی هر فرد است و رسیدن به ان تنها با یک جراحی امکان پذیر است. اما نکته ای که در این میان اهمیت دارد انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه است. اما سؤالی که ممکن است با آن مواجهه باشید، روش یافتن بهترین پزشک متخصص در این حوزه است. در ادامه راهکارهایی برای یافتن بهترین جراح بینی و پلک به طور هم‌زمان اراده می‌گردد :

  1. مشاهده نمونه کار های پزشک با جست و جو در اینترنت از طریق سرچ
  2. پیگیری و جست و جو در شبکه های اجتماعی و پرسیدن سوال از مراجعین پزشک
  3. تهیه فهرستی از بهترین پزشکان براساس نمونه کارها و میزان رضایت مراجعین
  4. مراجعه به مطب پزشک مورد نظر بررسی حضوری نمونه کارها به جهت افزایش اطمینان و تصمیم‌گیری نهایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *