انحراف تیغه بینی چیست؟

انحراف تیغه بینی چیست؟

جواب به سوالات متداول کاربران سایت و مراجعه کنندگان در زمینه جراحی بینی:

در این مطالب ما تمام سعی خود را کرده ایم که به سوال شما ( انحراف تیغه بینی چیست؟ )  جوابی علمی، کوتاه و مفید ارائه کنیم.

در صورتی که باز هم جواب سوال خود را از جواب داده شده نیافتید و دچار شک بودید حتما در پایین همین نوشته در قسمت دیدگاه ها سوال خود را به صورت تخصصی تر برای آقای دکتر مجید راستی اردکانی فوق تخصص جراحی پلاستیک  ارسال نمایید.

آقای دکتر جوابگوی سوالات شما در کمترین زمان می باشند.

جواب داده شده به سوال:

انحراف تیغه بینی چیست؟

انحراف بینی با توجه به شیوع خیلی زیاد در میان مردم و به دلیل اینکه تأثیرات بسیار زیادی بر نحوه زندگی و سلامت افراد می‌گذارد، بحث حائز اهمیت و مهمی به شمار می‌آید.
وقتی در مورد انحراف بینی صحبت می‌کنیم، اولین مسأله‌ای که به ذهن ما خطور می‌کند گرفتگی بینی می‌باشد که این مسأله تا حدود بسیار زیادی درست می‌باشد. اگرچه مهم‌ترین مسأله در انحراف بینی گرفتگی بینی می‌باشد ولیکن باید مد نظر داشته باشیم که انحراف تیغه بینی ممکن است باعث ایجاد مسایل دیگری از جمله سردرد و عفونت سینوس‌ها گردد. در عین حال ممکن است که کسی انحراف بینی داشته باشد ولی با مشکل خاصی هم روبه‌رو نباشد.

پیشنهاد مطالعه
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینی

انحراف تیغه بینی در اکثر افراد دیده می‌شود. با این حال نمی‌توان اظهار کرد که تمامی این موارد از اهمیت کلینیکی بر خوردار هستند واگر کسی دچار انحراف تیغه بینی باشد الزاما باید تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد.

آیا بعد از عمل جراحی بر روی تیغه بینی به مراقبت‌های ویژه ای نیاز است؟

بعد از عمل انحراف بینی ممکن است که داخل بینی توسط پدهای خاصی پانسمان بشود که این پدها فقط جلوی خونریزی را می‌گیرند و برای تنفس بیمارمشکلی ایجاد نخواهند کرد. بیمار معمولا بعد از عمل انحراف بینی احتیاج به یک تا دو روز استراحت دارد و معمولا اگر چیزی درون بینی او قرار گرفته باشد بعد از دو روز خارج خواهد شد و او قادر خواهد بود که به زندگی عادی خود برگردد.

پیشنهاد مطالعه
تصاویر قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی

پیشنهادی برای شما:

اگر شما هم مانند سایر دوستانی که به دنبال جراح خوب برای انجام جراحی زیبایی بینی خود هستند گیج و سرگردان شده اید و نمیدانید کدام جراح بینی و پلاستیک را انتخاب کنید، ما به شما پیشنهاد میکنم آقای دکتر مجید راستی اردکانی جراح پلاستیک اصفهان و جراح بینی اصفهان را به عنوان جراح خود برای انجام جراحی های زیبایی بینی خود انتخاب کنید، بدون شک این انتخاب از بهترین انتخاب های شما خواهد بود چرا که دکتر مجید راستی از پزشکان خوب، ماهر، باتجربه  هستند که عمل های جراحی بینی را با دانش بالا و تجربه های زیاد در این زمینه انجام می دهند.


دکتر مجید راستی اردکانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری و ثبت نوبت به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *