پیدا کردن جراح بینی برای عمل زیبایی بینی اصفهان

پیدا کردن جراح بینی برای عمل زیبایی بینی اصفهان

انتخاب جراح برای عمل زیبایی بینی اصفهان

عمل زیبایی بینی اصفهان | بینی ویژگی مرکزی صورت محسوب می شود. انتخاب یک جراح بینی خوب اصفهان ، به شما در دستیابی به چهره ای که به دنبال آن هستید . اجتناب از خطرات و مشکلات بالقوه ناشی از عمل جراحی بینی و داشتن احساس اعتماد به نفس بالا، در پی شکل دادن جدید به بینی ، کمک به سزایی می کند.

تجربه و درک عمیق یک دکتر خوب برای عمل کردن بینی از ساختارهای صورت و حفظ تعادل و تناسب در آن ، باعث می شود . که هارمونی بیشتری در نتیجه نهایی عمل بینی شما خلق شده و ویژگی های زیبایی صورت شما، بیشتر به چشم بیایند. یک جراح خوب حس اضطراب همراه با هیجان را که در نتیجه خلق چهره ای جدید در شما بوجود می آید . به خوبی درک می کند. به همین دلیل یک جراح خوب تلاش می کند . تا با استفاده از تکنیک های عکسبرداری ، آن دسته از تغییراتی را که قرار است . متناسب با ویژگی ها و نیازهای بینی شما در این اندام شما اتفاق بافتد برایتان به تصویر بکشد.

یک جراح بینی خوب اصفهان در واقع یک همراه و هم سفر در مسیر جراحی بینی در کنار شما می باشد . و در فاز این روند، کمک های لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | تفاوت بینی استخوانی با بینی گوشتی

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جلسه مشاوره جراح بینی اصفهان پیش از عمل بینی

قبل از اقدام به هر کاری برای انجام جراحی بینی ، باید یک قرار ملاقات جهت برگزاری جلسه مشاوره اولیه با جراح بینی منتخب خود را مقرر نمایید. در طول جلسه مشاوره، شما و جراح بینی تان، درباره دامنه وسیعی از موضوعات مرتبط با روند عمل بینی از قبیل تاریخچه سلامت، داروهایی که در حال حاضر مصرف می نمایید . و هر موضوع دیگری که بتواند داوطلبی شما را تحت تاثیر قرار دهد، گفتگو می کنید.

پیشنهاد مطالعه
عمل زیبایی بینی استخوانی

از این مرحله به بعد، جراح، اهداف منحصر به فرد شما برای قرار گرفتن تحت جراحی بینی را مورد بررسی قرار داده . و عیوب زیبایی و عملکردی بینی شما را که مایل به رفع و درمان آنها هستید، ارزیابی می کند.

تمامی این اطلاعات به جراح بینی اصفهان کمک می کند . تا بتواند یک طرح درمان سفارشی را برای دستیابی به نتایج مطلوب از عمل زیبایی بینی در شما، ترسیم نماید. پس از تکمیل جلسه مشاوره توصیه هایی در خصوص بهترین دستاورد عمل زیبایی بینی مناسب برای شما ، نتایج مورد انتظارتان و نوع بیهوشی مناسب برای شما ارائه می شود. سپس شما با آمادگی کامل، پا در مسیر سفر جراحی زیبایی بینی می گذارید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | تضمین سلامت شما با 6 مورد از مهم‌ترین آزمایش های لازم قبل از عمل بینی

هزینه عمل بینی اصفهان

اگر شما قصد جراحی بینی اصفهان را دارید، جراح بینی شما کلیه فاکتورهای تاثیر گذار بر روی هزینه عمل زیبایی بینی را در جلسه مشاوره، شرح می دهد . تا درک روشنی از آنچه هزینه نهایی درمان شما را شکل داده است . به دست آورید. با توجه به اینکه عمل رینوپلاستی، یک پروسیجر کاملاً سفارشی است . هزینه آن در بیماران مختلف، بسیار متفاوت است. برخی روندهای جراحی زیبایی بینی بسیار پیچیده بوده و برخی بیماران ، تقاضای ترکیب روند عمل بینی با روندهای زیبایی دیگر ، از قبیل لیفت صورت، بلفاروپلاستی و غیره را می دهند.

پیشنهاد مطالعه
11 نکته طلایی برای جراحی بینی بدون عارضه

هزینه های کلی عمل جراحی بینی به فاکتورهای متعددی وابسته است. به طور کلی، بالاترین قیمت، به آندسته از عمل هایی تعلق دارد . که بسیار پیچیده بوده و درجه ترمیم، در آن بسیار بالا است. با توجه به اینکه متغیرهای متعددی می تواند هزینه درمان هر بیمار را تحت تاثیر قرار دهد . پزشک شخصاً در تعیین و برآورد نهایی هزینه درمان شما مداخله می کند.

برخی فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه عمل بینی اصفهان ، شامل مهارت جراح ، پیچیدگی روند ، هزینه امکانات به کار برده شده در مرکز درمان ، هزینه های بیهوشی ، نیازهای منحصر به فرد هر بیمار ، ترکیب فرایند عمل زیبایی دماغ با سایر پروسیجرهای زیبایی و تعداد جلسات فالوآپ مورد نیاز برای هر بیمار می باشد.

اقدامات قبل از عمل بینی

جراح، سابقه پزشکی شما را به تفصیل دریافت می کند. اطلاعات مربوط به سابقه پزشکی شما شامل گلایه هایتان از تنفس از راه بینی، داروهای مورد مصرف، آلرژی ها، عادات استعمال سیگار، جراحی های قبلی و سایر موارد می باشد. وی همچنین انتظارات و توقعات شما را از نتیجه عمل بینی ، می شنود. پزشک، آزمایشات بالینی از قبیل بررسی داخل بینی با یک آندوسکوپ، قبل و بعد از استعمال اسپری رفع گرفتگی بینی را انجام می دهد.

این اقدام به جراح اجازه می دهد تا موقعیت بخش میانی بینی و مخاط داخل مجاری عبور هوا را بررسی کند. وی همچنین با ابزاری مخصوص، سوراخ های بینی را باز می کند تا بتواند انسدادهای احتمالی داخل بینی را مشاهده نماید. جراح مفصلاً درباره تغییرات شکل بیرونی بینی با شما صحبت کرده و قبل از عمل، از زوایای مختلف از بینی شما عکس می گیرد.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی مردانه توسط دکتر مجید راستی

او از این عکس ها برای شبیه سازی های کامپیوتری به منظور ترسیم بهترین طرح درمان، و انجام مقایسه نتیجه قبل و بعد از جراحی بینی استفاده می کند. یکی دیگر از مباحث جلسه مشاوره، مزایا و خطرات احتمالی عمل و نوع بیهوشی لازم برای اجرای روند، تحت آن می باشد.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی بینی با هدف درمان مشکلات تنفسی

مراقبت های بعد از عمل بینی

در بعد از ظهر روز عمل رینوپلاستی یا صبح روز بعد از آن ، می توانید با کمک گرفتن از فرد دیگر از جا برخیزید. گاهی بر روی بینی شما آتل قرار داده می شود. بسیاری از جراحان ، در داخل سوراخ های بینی برای اجتناب از خونریزی به مدت یک یا دو شب پس از جراحی بینی ، پانسمان قرار می دهند.

در صورت عدم استفاده از این پانسمان، خونریزی از سوراخ های بینی، طبیعی می باشد. این حالت، اغلب به خودی خود یا با استفاده از اسپری های بینی ، مدت کوتاهی پس از جراحی زیبایی بینی فروکش می کند. در طول هفته اول بعد از عمل جراحی بینی ، تنفس از راه بینی دشوار یا ناممکن است. تورم و اندکی کبودی در پوست، قابل انتظار می باشد. کمپرس سرد را می توان بر روی چشم ها و بالای آتل بمنظور کاهش تورم و کبودی مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *