سبک طبیعی و نچرال بینی در آقایان و خانم ها

سبک طبیعی و نچرال بینی در آقایان و خانم ها

عمل بینی به سبک طبیعی و نچرال

سبک طبیعی و نچرال بینی | بینی به عنوان اجزای اصلی صورت، نقش مهمی در تعیین زیبایی چهره دارد با این وجود مشخصه‌های بینی طبیعی در مردان و زنان متفاوت است. در کل دانستن مشخصات بینی طبیعی به شما کمک می‌کند چشم انداز درستی از جراحی زیبایی خود داشته باشید. در اینجا تعدادی از مشخصه‌های بینی طبیعی را برای شما آوردیم.

  1. اولین و مهمترین شاخص عمل بینی طبیعی نسبت فاصله بینی با لب‌ها و چانه است.
  2. نتیجه جراحی بینی طبیعی باید به‌ گونه‌ای باشد که وقتی کسی بینی زیباجو را دید متوجه نشود که او اقدام به جراحی بینی کرده است.
  3. در عمل جراحی بینی‌ طبیعی پزشک جراح سعی بر این دارد که تنها نقص‌های بینی فرد را برطرف کند و تا آن جایی که می تواند اندازه طبیعی بینی زیباجو را حفظ کند.
  4. در عمل جراحی بینی طبیعی تغییراتی که برای اصلاح بینی فرد انجام می‌شود بسیار کمتر است تا پزشک بتواند هارمونی و تناسب طبیعی‌تری را به چهره فرد ببخشد.

جراحی بینی طبیعی کار آسانی نیست و باید توسط کسی انجام شود که دارای مهارت کافی در این زمینه باشد و از دانش علمی لازم هم برخوردار باشد تا بینی بیمار را به شکل طبیعی عمل کند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | نتیجه جراحی بینی طبیعی در خانم ها

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

تفاوت سبک عمل بینی نچرال و نیمه فانتزی

در بخش قبل سعی کردیم به مشخصه‌هایی که یک عمل بینی طبیعی باید داشته باشد، اشاره کنیم. از این رو اگر بخواهیم فرق بین این دو سبک محبوب و پرطرفدار را بگوییم. اول اینکه عمل جراحی بینی نیمه فانتزی مدلی است که بین بینی طبیعی و فانتزی قرار می‌گیرد و تقریبا ویژگی هر دو را دارد. بینی‌های نیمه فانتزی برای کسانی که تمایل به بینی‌های طبیعی ندارند و بینی‌های فانتزی را هم آن چنان دوست ندارند بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه
چسبندگی بینی بعد از جراحی بینی

اندازه قوسی که در بینی‌های نیمه فانتزی داده می شود نسبت‌به بینی‌های فانتزی کمتر و از بینی طبیعی بیشتر است و در نیم‌رخ آن شیب ملایمی دیده می‌شود. در عمل جراحی بینی نیمه فانتزی نوک بینی به نسبت سبک طبیعی، کوچک‌تر می شود. به طور خلاصه می توان گفت که عمل جراحی به روش نیمه فانتزی بین سبک طبیعی و عروسکی قرار دارد. این مدل از عمل جراحی در میان خانم ها به نسبت آقایان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی بینی به صورت طبیعی | جراح بینی اصفهان

جراحی بینی طبیعی و نچرال بهتر است یا فانتزی؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در علوم پزشکی و زیبایی شناسی عمل بینی به سبک طبیعی نسبت به بینی‌های نیمه فانتزی و فانتزی برتری دارند. به این دلیل که در این سبک علاوه بر این که تغییرات مورد نیاز روی بینی اعمال می شوند. اما جراحی به گونه ای طبیعی انجام شده که تشخیص آن توسط دیگران بسیار سخت خواهد بود. البته همه این موارد مستلزم آن است که با بهترین جراح بینی طبیعی و نچرال اصفهان را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه
تاثیر سلول‌های بنیادی برای درمان کروناویروس

با این وجود انتخاب بینی فرم طبیعی و فانتزی یک انتخاب کاملاً سلیقه‌ای است و امکان دارد که برخی افراد بخواهند کمی نوک بینی خود را سربالاتر کرده و قوس زیادی را بر روی آن ایجاد کنند.

در عمل جراحی بینی به سبک فانتزی یا عروسکی، بینی فرد بیش از اندازه کوچک می‌شود. این کاهش سایز و میزان سر بالا بودن نوک بینی در سبک فانتزی بیشتر از بینی‌هایی با فرم طبیعی است. به این نکته توجه داشته باشید که عمل جراحی بینی فانتزی حتما باید توسط یک پزشک جراح با تجربه انجام شود تا به دلیل کوچک بودن سایز بینی و همچنین سوراخ های بینی افراد با مشکلات تنفسی و ضعیف های بویایی مواجه نشوند .

پیشنهاد مطالعه
تفاوت جراحی بینی خانم ها و آقایان

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | دلایل قرینه نبودن سوراخ های بینی

ویژگی‌های بهترین جراح بینی طبیعی

همانطور که از عنوان مقاله مشخص است هدف ما معرفی بهترین جراح بینی طبیعی و نچرال اصفهان به شما است. اما مساله‌ای که باید از آن اطلاع داشته باشید این است که ما بر اساس چه معیارهایی این جراحان را انتخاب کرده‌ایم.

بینی طبیعی یا نچرال به بینی گفته می‌شود که در وهله اول فرم طبیعی داشته باشد. از فاکتورهایی که در سنجش فرم بینی درنظر گرفته می‌شوند می‌توان به اندازه بینی اشاره کرد که در بینی طبیعی اندازه‌‌ای نرمال دارد و بیش از حد کوچک نمی‌شود. قوس پشت بینی نیز یکی دیگر از فاکتورهاست که برای بینی طبیعی بدون قوس می‌باشد.

همچنین زاویه نوک بینی از لب بالا که برای بینی طبیعی ۹۰ تا ۹۵ درجه است. بطوریکه سوراخ بینی از روبرو مشخص نیست. در وهله دوم این بینی طبیعی باید بصورت طبیعی در صورت بنشیند. یعنی تناسب طبیعی صورت نباید از بین برود. در واقع ما به جراحی نیاز داریم که هم در علم جراحی متبحر باشد هم در هنر. حال جراحانی که همه این موارد را بنحو احسن انجام می‌دهند در لیست بهترین جراح بینی طبیعی قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *