آیا من شرایط عمل بینی را دارم ؟؟؟

آیا من شرایط عمل بینی را دارم ؟؟؟

اگر این شرایط را ندارید، بینی خود را عمل نکنید!

چه کسانی واجد شرایط عمل بینی هستند؟ جراحی زیبایی بینی یکی از محبوب ترین روش های جراحی پلاستیک است که در سراسر این کشور انجام می شود. وقتی اکثر مردم از عمل بینی صحبت می کنند، به یک روش زیبایی فکر می کنند که برای تغییر شکل یا اندازه بینی طراحی شده است. اگر چه این یک اظهار نظر واقعی است، اما زیبایی شناسی تنها دلیلی نیست که بیماران برای جراحی بینی انتخاب می کنند، بلکه بسیاری از بیماران به دلیل مشکل پزشکی تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند.

وقتی آن ها به دلیل آسیب دیدگی عملکرد کامل بینی خود را از دست می دهند یا با مشکلات تنفسی روبرو می شوند، ممکن است برای تنفس بهتر به جراحی زیبایی بینی نیاز داشته باشند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراح بینی مناسب

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

آیا من شرایط عمل بینی را دارم و کاندید مناسبی برای جراحی بینی هستم؟

جراحی زیبایی بینی که به تغییر شکل بینی نیز معروف است، می تواند به دلایل مختلفی انجام شود. افراد ممکن است از ظاهر خود ناراضی باشند، به دنبال ترمیم بینی خود پس از ضربه یا جراحت فیزیکی باشند یا نیاز به اصلاح مشکل تنفسی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه
مشورت با جراح زیبایی و سوال هایی که باید پرسیده شود ؟

دکتر شما طی یک مشاوره خصوصی، پس از ارزیابی کامل سلامت شخصی، سابقه پزشکی و هر گونه نگرانی فعلی در مورد بینی، تعیین می کند که چه نوع جراحی بینی نیازهای خاص بیمار را برطرف می کند. بیمارانی که این روش جراحی را در نظر می گیرند، معمولا حداقل ۱۶ سال سن دارند، از سلامت خوبی برخوردارند و انتظارات واقع بینانه ای دارند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اصلاح فرم بینی با جراحی بینی فانتزی

دلایل پزشکی برای شرایط عمل بینی

در حالی که اکثر مردم جراحی بینی را به دلایل زیبایی در نظر می گیرند، چندین مشکل پزشکی این عمل را ضروری می کند. برای برخی از مردان و زنان، عمل بینی در درجه اول به منظور اصلاح آسیب بینی آن ها است. در موارد دیگر، بیماران هم به جراحی زیبایی بینی کاربردی و هم به زیبایی ظاهری آن نیاز دارند که می تواند طی یک عمل جراحی یکسان انجام شود.

پیشنهاد مطالعه
عوامل ماندگاری جراحی بینی

برخی از دلایلی که بیماران به دلایل پزشکی تحت جراحی بینی قرار می گیرند عبارت اند از :

  1. انحراف تیغه بینی
  2. شکاف کام
  3. شکاف لب
  4. ناهنجاری های ساختاری ناشی از آسیب یا ضربه
  5. التهاب بینی ناشی از حساسیت های مزمن
  6. پولیپ یا توده های بینی

اگر آمادگی دارید که هر گونه مشکل پزشکی یا زیبایی را برطرف کنید، با بهترین جراح بینی اصفهان قرار ملاقات بگذارید. قبل از هر اقدامی در زمینه نگرانی و انتظارات خود و شرایط عمل بینی با او صحبت کنید.

جراحی بینی باید متناسب با صورت شما باشد. فرم صورت، موقعیت چانه و پهنای چشم ها، گونه ها و پیشانی شما تعیین کننده این است که چه نوع بینی بیشتر مناسب صورت شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *