عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟!

عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟!

 با چه کارهایی درصد مرگ و به هوش نیامدن بالا می رود؟

خطر عمل بینی  | آیا عمل بینی خطر دارد؟! عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟ ممکن است پس از عمل بینی به هوش نیاییم؟ چند درصد احتمال مرگ در عمل بینی وجود دارد؟ این موارد جزو اولین سوالاتی است که وقتی تصمیم به عمل بینی گرفته‌ایم، ناخودآگاه به ذهنمان می‌آید. در این مقاله سعی داریم یک بار برای همیشه به این سوال‌ها جواب دهیم!

همچنین میخواهم به کسانی که از درد و نقاهت عمل بینی میترسند و میخواهند عمل بینی کم ریسک تری را تجربه نمایند؛ تکنیک و سبک عمل جدیدی را معرفی کنم که جدید ترین تکنیک روز دنیا و آمریکاست. که البته خبر خوب این است مدتیست این سبک عمل به ایران رسیده است و توسط تعدادی از جراحان بینی متبحر درحال انجام است. پس اگر از عمل بینی میترسید، این مقاله را از دست ندهید!!

پیشنهاد مطالعه
نکات لازم بعد از عمل بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اهداف جراحی رینوپلاستی مردانه

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

احتمال مرگ در جراحی بینی چقدر است؟

یکی از بزرگ ترین ترس ها برای افرادی که قصد جراحی بینی دارند، احتمال مرگ در حین عمل است. یک تعریف کلی که برای تمامی کارهای پزشکی وجود دارد این است که احتمال هیچ چیز صفر نیست، اما جراحی زیبایی جز کم خطر ترین عمل های پزشکی است. به طوری که سالانه ۲۵هزار عمل بینی در کشور ایران انجام می شود و طبق آمار میزان مرگ حین عمل در هر دوسال، شاید کلا به دو نفر هم نرسد. که هرسال هم با پیشرفت علم پزشکی این آمار کمتر هم می شود.

پیشنهاد مطالعه
تاثیر نوسانات وزن بر نتیجه جراحی زیبایی بینی

چه اقداماتی باعث می شوند پس از عمل بینی به هوش نیایید؟!

سیگار کشیدن و مصرف دخانیات قبل از عمل بینی، خوردن غذا بلافاصله قبل از عمل بینی ، مصرف داروهای خاص، همچنین داشتن سابقه بیماری های زمینه ای مثل دیابت شانس ایجاد مشکل در عمل بینی یا حتی به هوش نیامدن در عمل بینی را افزایش میدهند. اما نگران نباشید، شما چند روز قبل از عمل با انجام آزمایشات خاص و با تحت نظر قرار گرفتن پزشک بیهوشی، اگر کوچکترین مشکلی برای عمل بینی داشته باشید، به شما اطلاع خواهند داد و راه های جلوگیری را به شما خواهند گفت.

پیشنهاد مطالعه
استفاده از غضروف جسد در بینی از زبان جراح بینی اصفهان

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | 11 نکته طلایی برای جراحی بینی بدون عارضه

جراحی بینی برای چه کسانی ممنوع است؟

آیا همه افراد می‌توانند عمل بینی انجام دهند؟ پاسخ این سوال قطعا خیر است. گروهی از افراد علی رغم میل باطنی‌شان، بهتر است عمل بینی را انجام ندهند. این گروه به شرح زیر می‌باشد :

  1. افرادی که بیماری‌ها و مشکلات تنفسی دارند.
  2. بیماران قلبی و عروقی
  3. افراد مبتلا به انواع دیابت (قند خون)
  4. افرادی که استعمال دخانیات و الکل دارند.
  5. کسانی که دچار انواع کم‌خونی‌ها هستند.
  6. کسانی که از نظر روحی و روانی آمادگی لازم را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *