رینوپلاستی بینی کج با جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

چگونه بینی کج را ترمیم می کنند؟

رینوپلاستی بینی کج  | بهبود تقارن بینی و رساندن ساختارها به خط وسط، مستلزم تنظیم تمام آناتومی است که به ظاهر کج کمک می کند. عملیات خاص بستگی به سازه های آسیب دیده و منحرف دارد. هیچ عمل بینی برای بینی کج دقیقاً مانند سایر عمل‌ها نیست، زیرا هر فرد منحصر به فرد و متفاوت است. استخوان‌ها یا غضروف‌ها ممکن است با سرعت‌های متفاوتی رشد کرده باشند، یا ممکن است فرد دچار آسیبی شده باشد که باعث جابجایی استخوان‌ها و بهبود آن در حالت کج شده باشد.

فرو پاشی دریچه بینی ممکن است به دلیل عمل بینی قبلی در سن دیگو ایجاد شده باشد که منجر به بینی نامتقارن شده است. ویژگی‌های هر عمل زیبایی بینی کج متفاوت است. در برخی موارد، این روش شامل جابجایی تیغه بینی (که مجرای تنفسی راست و چپ بینی را تقسیم می کند) به موقعیت مرکزی تر است. این “سپتوپلاستی” نامیده می شود. در موارد دیگر، تغییر موقعیت استخوان‌های منحرف شده ممکن است با شکستن استخوان‌ها از طریق جراحی و متمرکز کردن دقیق موقعیت آن‌ها برای ظاهری صاف‌تر، لازم باشد.

برای دریچه‌های داخلی بینی جمع‌شده (دریچه‌های بینی باریک شدن مجرای هوای بینی هستند که جریان هوا را تنظیم می‌کنند)، ممکن است از پیوند غضروف برای باز کردن دریچه‌ها و بهبود ساختار و تقارن بینی کج استفاده کنند.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  کج شدن نوک بینی بعد از عمل زیبایی بینی

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

کج شدن بینی بعد از عمل

در طول بهبودی پس از عمل جراحی بینی، ممکن است متوجه شوید که نوک بینی شما کمی نامتقارن به نظر می رسد. این کاملاً طبیعی است، به خصوص اگر قسمت‌های مختلف بینی شما با سرعت‌های متفاوتی بهبود می‌یابند. به عنوان مثال، تورم در پل بینی شما ممکن است زودتر از تورم نوک بینی شما فروکش کند و باعث کجی موقت شود. با پیشرفت بهبودی در تمام قسمت های بینی، عدم تقارن اغلب در عرض شش ماه تا یک سال خود را اصلاح می کند.

پیشنهاد مطالعه
مزایای عمل بینی نیمه فانتزی در چیست ؟

کج شدن دائمی بعد از جراحی بینی ممکن است به دلیل تاب برداشتن غضروف انعطاف پذیر، انقباض بهبودی، عدم تقارن محل استخوان، تفاوت در شکل و موقعیت غضروف، یا تفاوت در ضخامت پوست بین سمت راست و چپ باشد.

تقارن کامل یک هدف زیباشناختی معقول و با ارزش نیست. چهره کاملا متقارن انسان به هیچ وجه زیبا یا انسانی به نظر نمی رسد، بلکه بیشتر شبیه یک تصویر دیجیتالی است. با این حال، اگر باقیمانده عناصر کج بینی برای شما آشکار شد و اصلاح آن مورد نیاز است، بهتر است این اصلاح حداقل یک سال پس از جراحی زیبایی بینی انجام شود.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  جراح  بینی کج

آیا برای صاف کردن بینی کج، لازم است تا استخوان بینی شکسته شود؟

یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که مراجعه کنندگان از پزشک خود می پرسند این است که آیا برای صاف شدن بینی نیاز است تا استخوان آن شکسته شود؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت این موضوع پس از انجام معاینه توسط بهترین جراح بینی در شهر محل زندگی شما مشخص می شود.

اگر فرد متقاضی این باشد که پس از برداشتن قوز روی پل بینی و اصلاح کجی آن ، بینی کمی باریک شود، بهترین دکتر عمل جراحی بینی کج باید برای نزددیک کردن استخوان ها به یک دیگر باید استخوان را بشکند. چرا که برداشتن قوز پل بینی، باعث پهن شدن دماغ خواهد شد. افراد می توانند برای بهرمند شدن از بهترین خدمات و همچنین دریافت بهترن و مطلوب ترین نتایج به دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح بینی تهران مراجعه نمایند.

پیشنهاد مطالعه
چند روز می بایست تامپول را در بینی خود قرار دهیم؟

آیا در طول روند درمان جراحی بینی کج می توان انحراف را درمان کرد؟

در برخی از موارد ممکن است که سپتوم کج باعث به وجود آمدن کجی و انحراف بینی شود و به خودی خود دلیل نامتقارن بودن سوراخ های بینی باشد. در طول عمل بینی کج از آنجایی که سپتوم کج یک مشکل فانکشنال محسوب می شود و روند درمانی آن به رفع مشکلات و همچنین اصلاح فرم بینی و رفع کجی بینی می پردازد ، می توان همزمان با عمل کردن بینی های کج انحراف تیغه میانی بینی را نیز درمان نمود.

البته لازم به ذکر است که گاها برای برطرف کردن عیوب و نواقص یک بینی کج ، نیاز است تا زیبا جو چندین بار به پزشک مراجعه کند. همچنین این امکان نیز وجود دارد تا بینی مجددا کج شود. باید بگویم که با انتخاب یک جراح بینی کج متبحر ، مجرب و متخصص می توانید به راحتی به یک بینی صاف و متقارن دست پیدا کنید.

رینوپلاستی بینی کج با دکتر مجید راستی

رینوپلاستی بینی کج  | چه با بینی کج متولد شده باشید، چه آسیبی دیده اید که باعث کج شدن بینی شما شده است. یا بینی کجی شما نتیجه یک عمل بینی قدیمی باشد، دکتر مجید راستی به شما کمک می کند. در طول مشاوره جراحی بینی ، این که چه چیزی را می خواهید تغییر دهید و نتیجه مورد نظر شما را متوجه خواهد شد. شما معاینه خواهید شد و طرحی برای صاف کردن بینی و بهبود ظاهر آن در جهت بینایی ایجاد می شود.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی بینی کج

آیا جراحی بینی کج بر روی بینی شکسته قابل انجام می باشد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که در زمینه جراحی بینی کج مطرح است ، این است که آیا می توان این عمل را بر روی بینی های شکسته انجام داد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که یکی از دلایل کج شدن بینی شکستن استخوان بینی می باشد.

پیشنهاد مطالعه
متقاضیان مناسب برای عمل زیبایی بینی

یک جراح بینی خوب ، متبحر و پر سابقه می تواند با استفاده از روش ها و تکنیک های روز دنیا و همچنین تکیه بر دانش ، مهارت و تخصص خود ، جراحی زیبایی بینی را بر روی بینی کسانی که دچار شکستگی در ناحیه بینی شده اند انجام دهند و بهترین نتایج را خلق کنند. از آنجایی که بینی بر اثر تصادف یا ضربه دچار شکستگی و در نهایت کج شدن بینی شده است ، نیاز به جراح بینی متبحری دارد تا با دقت بسیار زیاد بتواند مشکل به وجود آمده را برطرف کند و از بروز عوارض جانبی مانند اختلال در روند تنفسی بعد از درمان کامل جلوگیری کند.

یافتن چنین جراحی ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما اگر شما کمی دقت کنید ، نمونه کار های جراحان بینی را در این حوزه با دقت مشاهده و بررسی کنید و همچنین به نظرات مراجعین قبلی آن ها دقت کنید می توانید به راحتی او را پیدا کنید ، به یاد داشته باشید که انتخاب یک جراح بینی خوب می تواند نتیجه بخش بودن و همچنین عدم بروز عوارض جانبی بعد از جراحی بینی کج را تضمین کند.

دکتر مجید راستی یکی از بهترین جراحان بینی کج و شکسته اصفهان هستند که می توانند با تکیه بر دانش ، مهارت و سابقه درخشان خود بهترین و خارق العاده ترین نتایج را برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

عزیزانی که قصد دارند نزد ایشان بینی خود را عمل کنند می توانند در اسرع وقت تماس بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *