بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان

بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان

بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان کیست ؟

بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان | سال‌هاست که اصلاح شکل بینی که اصطلاحا رینوپلاستی نامیده می‌شود، یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی در ایران است. صرف نظر از دلایل این امر ، همه ساله مبالغ بسیار زیادی در کشور صرف انجام این عمل جراحی می‌شود. هر نوبت عمل جراحی علاوه بر هزینه ی زیاد به طور متوسط نیازمند اختصاص یک هفته زمان می‌باشد که به جز خود بیمار اعضای خانواده را نیز شامل می‌شود . درد ، خونریزی ، مشکلات تنفسی ، تورم و کبودی اطراف چشم و گونه‌ها تا چند روز پس از جراحی ادامه داشته و آزاردهنده هستند.

ماجرا به این ختم نشده و حدود دو ماه رفت‌ و‌ آمد برای معاینات و برداشتن گچ و خارج کردن اسپلینت داخل بینی و تعویض چسب‌های روی بینی حداقل درگیری بیمار خواهد بود . اگر وارد مبحث عوارض احتمالی بیهوشی نشویم و شما بعد از عمل درگیر عوارض ناخواسته جراحی (که شایعترین آنها ایجاد مشکلات تنفسی می‌باشد)؛ نشوید جز افراد خوش‌شانس هستید و البته احتمال عدم حصول نتیجه مناسب از عمل جراحی و نیاز به جراحی مجدد (که اصطلاحا روتوش نامیده می‌شود) بسیار زیاد بوده و درصد قابل توجهی از بیماران پس از ۶ الی ۱۲ ماه یک نوبت روتوش را تجربه خواهند نمود.

در نهایت باید توجه داشت که تعداد معدودی از بیماران علی‌رغم چند نوبت عمل جراحی و صرف وقت و هزینه بسیار هیچگاه به نتیجه مطلوب دست پیدا نخواهند کرد.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  جراحی بینی نیمه فانتزی دکتر مجید راستی

بیان همه مطالب فوق به منزله مخالفت با عمل جراحی رینوپلاستی نیست؛ بلکه هدف این است که قبل از اتخاذ تصمیم نهایی آگاهی کامل نسبت به همه جوانب ایجاد گردد و البته بد نیست بدانید که هرچند برای اصلاح بینی در برخی از افراد راهی به جز جراحی وجود ندارد. اما عده‌ای زیادی از بیماران این شانس را دارند که از روش رینوپلاستی غیرتهاجمی یا رینوپلاستی بدون جراحی بهرمند شوند و همه مشکلات فوق الذکر را از مسیر درمان خود حذف کنند.

پیشنهاد مطالعه
درمان قوز بینی بعد از عمل بینی

رینوپلاستی یا اصلاح بینی که با عنوان Nose job نیز شناخته می‌شود فرایندی است که طی آن ایرادات ظاهری بینی اصلاح می‌گردد و فرم بینی زیباتر خواهد شد. این اقدام کلا به دو روش انجام می گردد. روش اول، روش جراحی است که متداول بوده و مورد اقبال عموم است و روش دیگر که جدیدتر است و هنوز کاملا شناخته نشده اصلاح بینی بدون جراحی است. این کار بدون استفاده از تیع جراحی و بدون نیاز به بیهوشی و بستری و در زمان بسیار کوتاه انجام می‌شود.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی درمانی بینی

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در اصفهان

  1. با جستجو و تحقیق از اطرافیان می توانید بهترین جراح بینی در اصفهان را بشناسید.
  2. با استفاده از اینترنت و موتور های جستجو درباره بهترین جراح بینی جستجو کنید.
  3. پس از تحقیق و جستجو در گوگل و اطرافیان لیست جراحان خوب را جمع آوری کنید و با مراجعه به سایت پزشکا رزومه کاری و خدماتی که ارائه می دهند را بررسی کنید.
  4. خواندن مقالات علمی و پزشکی درباره جراحی بینی و افزایش علم خود درباره جراحی بینی تا بتوانیم بهترین جراح بینی در اصفهان را انتخاب کنیم.
  5. نمونه کار های پزشک را در گالری تصاویر مشاهده کنید.
  6. بعد از انتخاب پزشک مورد نظر خود برای تعیین وقت مشاوره با مطب پزشک تماس بگیرید و در جلسه مشاوره انتظارات خود را با پزشک در جریان بگذارید. همچنین پزشک موظف است دیدگاه کلی از نتیجه عمل را در اختیار بیمار قرار دهد.
پیشنهاد مطالعه
تکنیک ها نوین در هنر جراحی زیبایی بینی با جراح بینی اصفهان

مراحل جراحی زیبایی بینی

قبل از عمل جراحی زیبایی بینی بیمار باید مراحل مختلفی را طی کند.در مرحله اول مشاوره با پزشک متخصص است که در این جلسه بیمار انتظارات خود را از جراحی بینی به پزشک خود انتقال می دهد. بیمار توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد و عوامل خطر زا را مشخص می کند و آزمایش های لازم را قبل از عمل جراحی مانند آزمایش خون انجام خواهد شد.

همچنین بیمار تحت معاینه سلامت جسمی قرار می گیرد و پزشک ساختار بینی مانند پوست بینی، خارج و داخل بینی را بررسی می کند تا ببیند چه تغییراتی باید ایجاد شود.سابقه مشکلات تنفسی می تواند بر نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار باشد.

قبل از عمل از چندین زاویه از بینی بیمار عکس گرفته می شود که با استفاده از این عکس ها و نرم افزار های ویرایش نتیجه بعد از عمل به بیمار نشان داده می شود. بیمار باید از دوهفته قبل از عمل از مصرف داروهای خاص مانند ایبوپروفن و آسپرین پرهیز کند. و از مصرف سیگار خود داری کند زیرا خطر ابتلا به عفونت را کاهش می دهد و روند بهبودی را در بیمار تسریع می کند.

عمل بینی یک عمل سر پایی است، نیاز به بیهوشی دارد و تا دو روز نباید فعالیت کند و یک شخص باید در کارهای روزانه به او کمک کند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | ملاحظات دراز مدت برای جراحی بینی

ویژگی های بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان

اگر فکر می کنید برای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی اصفهان زیاد از حد حساس هستید و دوست دارید نتیجه انجام این اقدام زیبایی به بهترین صورت ممکن اجرا شود؛ خوب است با ویژگی‌های بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان آشنا شوید :

  • داشتن تخصص و مهارت کافی

یک متخصص زیبایی برای انتخاب به عنوان بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اصفهان باید دارای مدرک تخصصی در این زمینه باشد و معمولاً پزشکانی در زمینه اصلاح فرم بینی توسط روش های زیباسازی فعالیت دارند که دوره تخصصی در این زمینه را گذرانده اند و با نکات و تکنیک های لازم برای اجرای آن آگاه هستند. بنابراین قبل از انتخاب دکتر حتما به دوره‌های تخصصی گذرانده شده و مدرک تخصصی دقت کافی داشته باشید.

  • سابقه کاری چندین ساله و موفق

در صورتی که دکتر انتخابی شما در زمینه اصلاح فرم بینی فعالیت بسیاری داشته باشد، بی شک شما با اطمینان بیشتری نزد پزشک مراجعه می کنید و با خیال راحت این اقدام زیبایی را به دست او می سپارید. برای این که از سابقه کاری بهترین دکتر اصلاح فرم بینی خیالتان راحت شود می توانید نمونه های اجرایی دکتر را مشاهده کنید. در صورتی که اکثر نمونه های انجام شده مطابق با خواسته شماست راحت تر می توانید برای اجرای این روش زیباسازی اقدام کنید.

  • کسب رضایت اکثر بیماران

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بهترین اصلاح فرم بینی اصفهان رضایت تمام بیماران است. داشتن این ویژگی برای اکثر جراحان و متخصصین زیبایی کمی سخت به نظر می رسد. اما اگر متخصص تمام تلاش خود را انجام دهد تا با استفاده از تکنیک ها و روش های به روز اقدامات زیبایی را به اجرا درآورد و به خواسته تمام بیماران توجه کامل نشان دهد مطمئنا اکثر بیماران رضایت کامل را از نتیجه عمل کسب می کنند.

پیشنهاد مطالعه
ماساژ بینی راهکاری برای کاهش ورم سریع بینی

امروزه عمل جراحی بینی طرفداران زیادی در بین بانوان و آقایان دارند. با توجه به بالا رفتن هزینه ها همچنان، این عمل در بین افراد محبوب می باشد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه از این عمل سعی کنید تحقیقات لازم را در رابطه با پزشک خود انجام دهید و بهترین جراح بینی در اصفهان بهترین گزینه برای انتخاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *