جراحی بینی طبیعی را با جراح بینی اصفهان تجربه کنید :

جراحی بینی طبیعی را با جراح بینی اصفهان تجربه کنید :

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی جزء پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در میان بانوان و آقایان می باشد که با هدف رفع ایرادات موجود در بینی انجام می شود. درانجام این پروسه زیبایی ، حالت طبیعی بینی حفظ می گردد و در فرم بینی تغییرات زیادی ایجاد نمی شود. کسانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی به مدل طبیعی را دارند ، بهتر است برای انجام جراحی زیبایی به بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان ، دکتر مجید راستی مراجعه کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | درباره جراحی باز بینی چقدر می دانیم ؟

بینی طبیعی چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. در این نوع مدل جراحی زیبایی بینی چین های اطراف بینی حفظ می شود.
  2. نوک بینی تیز و سربالا نمی شود.
  3. در مدل بینی طبیعی قوسی روی بینی وجود ندارد یا بسیار نامحسوس می باشد.
  4. حالت طبیعی سوراخ های بینی حفظ می شود.

نحوه جراحی بینی طبیعی به شرح ذیل می باشد :

در جراحی زیبایی بینی ، پزشک یکی از روش های باز و یا روش بسته را برای رفع ایرادات موجود در بینی انتخاب می کند. در روش جراحی بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود. اما در روش جراحی باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا نمودن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز ایجاد می شود.

پیشنهاد مطالعه
برداشتن و تعویض چسب بینی

عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی ؟

در صورتی که قصد دارید عمل زیبایی بینی انجام دهید اما نمی دانید کدام فرم و مدل برای چهره شما مناسب تر است ، بهتر است در این رابطه با جراح پلاستیک بینی خود مشورت نمایید. جراح بر اساس دانشی که دارد ، آناتومی چهره شما را آنالیز می کند و سپس فرمی که موجب می شود تا سایر اجزای صورت نیز نمایان تر و زیباتر دیده شوند را پیشنهاد می کند. البته در این رابطه نظر و سلیقه شما نیز اهمیت زیادی دارد.

جراحی بینی طبیعی با فرم فانتزی و نیمه فانتزی تفاوت هایی دارد. بهتر است در رابطه با مشخصه های هر یک از مدل های بینی و مزایای آن اطلاعات کسب نمایید تا در نهایت بتوانید ، تصمیم بگیرید چه فرم بینی بیشتر مورد پسند و علاقه شما است. در عمل بینی طبیعی در شیراز ، تلاش می شود فرم اصلی بینی حفظ شود اما نواقص و مشکلات بینی برطرف خواهد شد. در حالی که در مدل بینی فانتزی علاوه بر برطرف شدن مشکلات ظاهری بینی ، سایز بینی کوچک تر شده و سوراخ های بینی نیز نسبت به حالت طبیعی کوچک تر می شود.

در صورتی که سوراخ بینی کوچک شود ، حجم هوایی که از راه بینی تنفس می کنید ، کاهش پیدا می کند به همین دلیل افرادی که دچار آلرژی شدید هستند ، ممکن است در مواردی که سوراخ بینی بیش از حد کوچک می شود ، دچار مشکل شوند. بینی عروسکی از نمای نیم رخ دارای قوس بوده که موجب زیبایی بیشتر چهره می شود اما ممکن است ایجاد قوس روی پل بینی برای تمامی چهره ها مناسب نباشد. با توجه به مواردی که ذکر شد ، در می یابیم انتخاب مدل بینی کاملا سلیقه ای بوده و تا حد زیادی به فرم ، جنس ، مدل بینی و آناتومی صورت افراد بستگی دارد و نمی توان گفت کدام مدل بر دیگری برتری دارد.

پیشنهاد مطالعه
برای کنترل میزان کبودی صورت در جراحی بینی چه راهکاری وجود دارد؟

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراح بینی استخوانی خانم در اصفهان

تفاوت بین روش باز و بسته در جراحی بینی طبیعی

پروسه زیبایی عمل بینی به طور کلی دو تکنیک برای انجام دارد نوع باز و بسته که هر کدام از آنها خصوصیات خود را دارند و مزایا و معایب مختص خود را دارا می باشند. برای انجام این جراحی پزشک نیاز دارد تا به ساختار داخلی بینی که از استخوان و غضروف تشکیل شده است دسترسی یابد و تغییرات لازم را در آن ایجاد نماید ، که برای عملی کردن این امر تنها همین دو تکنیک در جراحی بینی طبیعی و انواع آن جود دارند.

در روش بسته با ایجاد دو برش در داخل بینی پروسه را انجام می دهند ، اما در تکنیک باز یک برش دیگر به آنها اضافه می شود ، که آن دو برش قبلی را به یکدیگر متصل می نماید. این برش اضافی موجود در روش باز به جراح اجازه می دهد ، که بتواند بینی را به طور کامل باز کند و به ساختار اصلی و داخلی آن دسترسی کامل یابد.

پیشنهاد مطالعه
چطور میتوان ظاهر بینی را بهتر کرد ؟

فواید جراحی بینی طبیعی به روش باز

همانگونه که گفته شد در روش باز می توان بینی را به شکل کامل باز کرد و ساختار و آناتومی آن را به طور کامل مشاهده نمود و به آن دسترسی پیدا کرد. این کار اجازه می دهد تا جراح توانایی بیشتری در اعمال تغییرات در بینی را داشته باشد. این مورد که دسترسی و تغییر پذیری بینی در این روش بسیار بیشتر است این تکنیک را به یک مورد مناسب برای انتخاب تبدیل می نماید.

مزایای جراحی بینی طبیعی به روش بسته

این روش نیز خوبی ها و مزایای خود را دارد ، اما به دلیل کاهش دسترسی جراح به ساختار بینی باعث می شود ، که کار برای دستیابی به تغییری چشم گیر در بینی سخت شود. از سوی دیگر بسیاری از پزشکان معتقدند ؛ که در برخی موارد استفاده از روش بسته کار صحیح تری است و نتیجه مناسب تری را حاصل می سازد. به خصوص در جراحی بینی طبیعی که هدف اصلی آن ایجاد تغییرات کم می باشد روش باز بسیار مناسب است ؛ زیرا ایجاد تغییرات با مقدار محدود را با دوره ریکاوری سریع تر و عوارض و خطرات کمتر به شما ارائه می دهد و در این صورت کار جراح را نیز بسیار ساده تر می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *