بهترین فرم بینی برای آقایان بعد از جراحی زیبایی بینی

بهترین فرم بینی برای آقایان بعد از جراحی زیبایی بینی

بهترین فرم بینی برای آقایان

فرم بینی برای آقایان | جراحی زیبایی بینی روشی برای کوچک تر شدن و ظریف تر شدن بینی است. در قدم اول ممکن است این عمل مربوط به خانم ها به نظر بیاید ، اما برخی از مردان نیز مایل به تغییر شکل بینی خود هستند که علاقه ای به “ظریف شدن و زنانه شدن” بینی خود ندارند. بینی در ظاهر صورت نقش مهمی دارد. بنابراین وجود بینی ظریف زنانه روی صورت مردانه ممکن است هماهنگی صورت را به هم بزند.

روش کلاسیک برای رسیدن به بینی ایده آل براساس در نظر گرفتن تناسب میان بینی ، پیشانی و لب است. گاهی اوقات ، جراحی بینی برای یک فرد به معنی صاف کردن بینی و کمی بلند کردن نوک آن بدون باریک شدن آن است و برای فرد دیگری ، ممکن است به معنای کاهش قوز بینی بدون ایجاد ظرافت باشد. جراحی زیبایی بینی ، عملی نیست که تنها خانم ها به انجام آن اقدام کنند.

در آقایان اطمینان از تناسب بینی در عملکرد و ظاهر بهتر در عین حفظ مردانگی بسیار مهم است. در ادامه به بررسی و معرفی جراحی بینی مردان میپردازیم.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اثرات جانبی بعد از جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی مردان

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود افراد برای جراحی بینی اقدام کنند :

  1. ممکن است فرد از اندازه و شکل بینی خود ناراضی باشد ، خصوصاً اینکه بینی مرکزی ترین و بارز ترین ویژگی در صورت است.
  2. خصوصیات ارثی در بینی که ممکن است با شکل کلی صورت متناسب نباشد .
  3. تصادفات یا آسیب های ورزشی که موجب تغییر شکل بینی و برجستگی های ناخوشایند یا نواحی آسیب دیده شده اند.
  4. با جراحی زیبایی بینی ، مردان می توانند اطمینان حاصل کنند که بینی با گونه ها ، چانه ، چشم ها و سایر ویژگی های صورت تناسب دارد. جراحی زیبایی بینی به مردان کمک می کند تا تقارن صورت را بهبود بخشند ، فرم و یا اندازه بینی را بهبود بخشند ، نقایص روی پل بینی را به حداقل برسانند و یا “نوک گرد” بینی را از بین ببرند.
پیشنهاد مطالعه
نحوه خواندن نماز بعد از جراحی بینی

جراحی بینی مردان چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟

جراحی بینی مردان بینی ایده آل برای آقایان معمولاً دارای یک پل بینی مستقیم و یک نوک تیز است . که با لب بالایی زاویه ۹۰ درجه میسازد. در مقایسه ، بینی ایده آل خانم ها اغلب دارای یک پل بینی قوس دار و نوک بینی سربالا و در نتیجه زاویه بیشتر با لب بالایی است. همچنین ، در بسیاری از موارد ، بینی آقایان از بینی خانم ها پهن تر و نوک بینی گرد تر است. اگرچه روش های جراحی زیبایی بینی زن و مرد مشابه هستند . اما اهداف زیبایی در ارتباط با این جراحی های بینی متفاوت است.

مردان معمولا برای صاف کردن قوز بینی و برجستگی پل بینی تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند . و زنان اغلب برای بالا بردن نوک افتاده بینی و یا بزرگی آن تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند. جراح بینی هر دو روش جراحی زیبایی بینی مردان و زنان را انجام می دهد. و جراحی بینی را برای هر بیمار سفارشی کرده و اطمینان حاصل می کند . که جراحی زیبایی بینی به بیمار کمک کند تا ظاهری متعادل و طبیعی پیدا کند.

پیشنهاد مطالعه
تغییرات چهره بعد از عمل بینی

آیا شما نیاز به جراحی زیبایی بینی دارید؟

جراحی زیبایی بینی مردان یک جراحی زیبایی متداول و معمول است اما تصمیم گیری در مورد عمل بینی نباید عجولانه گرفته شود. جراح بینی تجزیه و تحلیل گسترده ای بر روی بیمار انجام خواهد داد تا مشخص شود آیا فرد کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی است یا خیر. اگر فردی هر یک از خصوصیات زیر را داشته باشد ، ممکن است جراحی زیبایی بینی برای او موثر باشد :

  • پل بینی خیلی بلند یا خیلی کوتاهجراحی بینی مردان
  • نوک بینی کوتاه یا کج
  • نوک بینی پیازی شکل قوز پشتی (قوز بینی)
  • سوراخ های بینی گسترده یا خیلی باز
  • بینی خیلی پهن یا خیلی باریک
  • افتادگی بینی
  • انحراف بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | شایع‌ترین عوارض رینوپلاستی در دراز مدت

مزایای انجام جراحی بینی
  1. بهبود تقارن صورت : برای مردانی که می‌خواهند تقارن صورت خود را بهبود بخشند، ممکن است بهترین گزینه جراحی بینی مردان باشد. در عمل زیبایی بینی در آقایان پزشک معالج تقارن صورت را ارزیابی می‌کند و برای کمک به بهبود تعادل صورت، در فرم بینی اصلاحاتی انجام می‌دهد.
  2. حفظ و تقویت ظاهر مردانه : جراحی بینی مردان بایستی به صورتی انجام شود که علاوه بر افزایش زیبایی صورت، نتیجه نهایی همچنان ظاهری مردانه را تداعی کند. بنابراین، یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز برای آقایان تضمین می‌کند که یک چهره‌ی متعادل و طبیعی ایجاد گردد.
  3. بهبود عملکرد بینی : ترمیم نواقص ساختاری در بینی در بسیاری از موارد با عمل جراحی بینی مردان انجام می‌شود. رفع مشکلات تنفسی ناشی از فرم بینی، انحراف بینی و سایر مشکلات مؤثر بر عملکرد آن هدف جراحی بینی مردان قرار می‌گیرد. با وجود چنین مشکلاتی انجام عمل زیبایی بینی می‌تواند تمامأ مشکلات عملکردی ناشی از فرم آن را برطرف نماید.
  4. افزایش اعتماد به نفس : با آگاهی به تأثیر زیبایی بر روی اعتماد به نفس افراد هر فردی که عمل موفقیت آمیزی بر روی بینی خود را تجربه کند، با بهبود کلی ظاهرش و تأثیر مثبتی که در پی آن بر دیگران می‌گذارد، افزایش اعتماد به نفس را نیز تجربه می‌کند.
پیشنهاد مطالعه
نمونه جراحی زیبایی بینی در آقایان
روش انجام جراحی بینی آقایان

جراحی زیبایی بینی معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می شود. جراح بینی ، برای هر بیمار خود یک روش خاص را تنظیم می کند . و به همین ترتیب ، روش های جراحی زیبایی بینی ممکن است متفاوت باشد.

در این جراحی معمولاً از روش جراحی زیبایی بینی باز یا بسته استفاده می شود. پزشک با یک جراحی باز می تواند نوک بینی و قسمت میانی بینی را به طور دقیق اصلاح کند. در همین حال ، با یک عمل جراحی بسته ، جراح در داخل بینی بیمار تغییراتی ایجاد می کند. جراحی بسته به طور کلی برای مردانی که نیاز به تغییرات “پل بینی” دارند استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *