جراحی زیبایی بینی شایع در آقایان

جراحی زیبایی بینی شایع در آقایان

عمل زیبایی بینی گوشتی و غضروفی

جراحی زیبایی بینی در آقایان  | بینی‌های گوشتی معمولاً غضروف کمتری داشته و بیشتر در آقایان شایع است (عمل بینی مردانه). این نوع بینی‌ها به‌خصوص در نوک بینی کاملاً گوشتی بوده و پوست در این ناحیه ضخیم است. عمل جراحی بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی دشوارتر است. درگذشته بیشتر افرادی که بینی گوشتی داشتند، از نتیجه جراحی خود راضی نبوده و حتی برخی پزشکان به این افراد توصیه می‌کردند از عمل منصرف شوند. زیرا درگذشته بافت غضروف و تفاوت بافت در بینی گوشتی و استخوانی موردمطالعه قرار نگرفته بود. اما امروزه جراحی زیبایی به ترمیم و اصلاح غضروف‌ها می‌پردازد.

در حین عمل زیبایی بینی گوشتی و پهن و عمل زیبایی بینی گوشتی خیلی بزرگ ممکن است، جراح غضروف مصنوعی را به بافت گوشتی بینی اضافه کند. برای جراحی بینی گوشتی از تکنیک جراحی باز استفاده می‌شود تا دسترسی خوبی به بافت‌های داخلی وجود داشته باشد.

برای انجام عمل بینی کم کردن پهنای بینی گوشتی باید شخص به بلوغ کامل رسیده باشد. زیرا امکان رشد در قسمت‌هایی از صورت و بدن در این دوره وجود دارد. جراحی بینی گوشتی معمولاً ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. برخی افراد نیز لیفت بینی گوشتی را ترجیح می‌دهند یا از چسب لیفت بینی استفاده می‌کنند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی

بینی‌های استخوانی بیشتر از استخوان و غضروف تشکیل شده‌اند و پوست آن‌ها نازک است. عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی به نسبت بینی گوشتی راحت‌تر است. زیرا پوست بینی در این حالت نازک‌تر بوده و جراح زیبایی بینی برای تغییر فرم بینی امکان بیشتری دارد. بینی‌های قوزدار جز بینی‌های استخوانی محسوب می‌شوند و معمولا نتیجه عمل این مدل بینی‌ها بهتر از بینی گوشتی است.

پیشنهاد مطالعه
باورهای غلط جراحی زیبایی بینی از زبان دکتر مجید راستی

عمل بینی زیبایی طبیعی

یکی از انواع عمل بینی، عمل بینی گوشتی طبیعی یا عمل بینی استخوانی طبیعی است که امروزه طرفداران بسیاری زیادی پیدا کرده‌است. توجه داشته باشید که به طور کلی این نوع جراحی زیبایی بینی وجود خارجی ندارد و نمی‌توان گفت که نوعی از جراحی‌های زیبایی بینی است. اما هنگامی که بینی فانتزی نباشد و خیلی تغییر زیادی با آنچه که بود نداشته باشد، بینی دستخوش جراحی زیبایی بینی طبیعی شده است.

امروزه کمتر کسی تمایل دارد که خیلی با ظاهر واقعی خودش تفاوت داشته باشد. بیشتر افراد تمایل دارند که ظاهر طبیعی خود را بی‌نقص کنند. اگر بینی آن‌ها قوزی دارد، آن قوز برطرف شود اما به شکلی به نظر برسد که از ابتدا بینی همان حالت را داشته است و چندان تغییر نکرده است.

پیشنهاد مطالعه
بلافاصله پس از جراحی : غذاهای نرم

جراحی بینی طبیعی می‌تواند باز و یا بسته باشد. از طرفی هم می‌توان بینی گوشتی و هم استخوانی را جراحی طبیعی بینی انجام داد اما نتیجه‌ بهتر عمل بینی طبیعی بر روی بینی استخوانی است. معمولا بینی‌های گوشتی بیشتر جراحی را نشان می‌دهند تا بینی‌های استخوانی. از طرفی عمل بینی استخوانی به مراتب راحت‌تر است و نتیجه‌ بهتری دارد.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی مردانه

کوچک کردن نوک بینی و زیبایی بینی بدون عمل جراحی

علاوه بر جراحی زیبایی بینی روش‌های بدون جراحی هم وجود دارد. این روش‌ها غیرتهاجمی بوده و دوره نقاهت عمل زیبایی بینی ندارند. اما از آنجایی که تغییرات چشمگیری در ظاهر بینی ایجاد نکرده و نیاز به تمدید سالانه دارند، بسیاری از افراد هنوز هم جراحی بینی را ترجیح می‌دهند.

قیمت و هزینه عمل زیبایی بینی ۱۴۰۲ چقدر است؟

یکی از سؤالات افراد زمان مراجعه به مطب پزشک این است که هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ هزینه این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر جراح بینی با توجه‌ به تجربه و موقعیت جغرافیایی قیمت‌گذاری می‌کند.  در زمان برآورد هزینه‌ها باید علاوه بر دستمزد جراح بینی، هزینه اتاق عمل و بیهوشی، آزمایش‌های پزشکی، نسخه‌های دارویی و دستمزد دستیار جراح را هم در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه
جراحی های بینی طبیعی دکتر مجید راستی

جراحی زیبایی بینی شامل پوشش بیمه درمانی نشده و شخص باید تمامی هزینه‌ها را شخصاً پرداخت کند. اما قیمت عمل ترمیم بینی یا انحراف بینی با استفاده از بیمه پایین می‌آید. در عمل‌های ترمیمی مشکلات و اختلالات تنفسی بیمار برطرف شده و این نوع عمل توسط پزشک متخصص توصیه می‌شود. به همین دلیل بیمه مقداری از هزینه آن را پوشش می‌دهد.

برای پیداکردن بهترین جراح بینی باید نکاتی را درنظر داشته باشید و برای عمل زیبایی بینی باعجله تصمیم نگیرید. حتما عکس قبل و بعد بیماران را مشاهده کنید. ممکن است نوع عمل بینی مطابق با انتظارات شما نباشد. علاوه بر مشاهده نمونه کار، انتظارات خود را به صورت شفاف برای پزشک بیان کنید. پزشک پس از بررسی بینی در رابطه با ظاهر بینی تصمیم می‌گیرد.

در جلسه مشاوره دررابطه‌با داروهای مصرفی و جراحی‌های قبلی خود به پزشک توضیحات لازم را ارائه دهید. یک متخصص باتجربه تمامی این موارد را در نظر داشته و شما را از عوارض احتمالی عمل آگاه می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *