چه کسانی می توانند عمل بینی نیمه فانتزی انجام دهند ؟

چه کسانی می توانند عمل بینی نیمه فانتزی انجام دهند ؟

عمل بینی نیمه فانتزی برای چه کسانی مناسب است؟

هدف اصلی این مدل عمل بینی نیمه فانتزی رفع ایرادات ظاهری و حفظ حالت طبیعی بینی است. معمولا افرادی که به‌دنبال بینی خوش‌فرم‌تر هستند اما چهره مصنوعی و عروسکی دوست ندارند سراغ جراحی بینی نیمه فانتزی می‌روند. پوست اطراف بینی، فرم استخوان و غضروف بینی عوامل تاثیرگذار در انتخاب نوع جراحی رینوپلاستی به‌شمار می‌آیند. به‌همین خاطر عمل بینی نیمه فانتزی را نمی‌توان برای همه تجویز کرد.

افرادی که غضروف بینی محکم با پوست نازک دارند بهترین گزینه برای این نوع رینوپلاستی هستند که نه بینی خیلی عروسکی می‌خواهند و نه بینی طبیعی و بدون تغییر دوست دارند.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | نتیجه جراحی بینی نیمه فانتزی در انتها جراحی بینی

عمل بینی نیمه فانتزی برای چه کسانی مناسب نیست؟

افراد با پوست بینی ضخیم و غضروف نازک به‌ هیچ‌ وجه کاندیدای عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی نخواهند بود. با توجه به کوچک شدن اندازه بینی و قوس نسبتا زیاد می‌توان گفت که آقایان چندان گزینه مناسبی نیستند البته که سلیقه و خواست بیمار هم روی انتخاب مدل عمل تاثیر دارند.

پیشنهاد مطالعه
کنگره جهانی جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران

عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟

بهتر است در جلسه مشاوره این سوال را از پزشک بپرسید تا مطمئن شوید کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی هستید. برخی بیماری‌ها مانند بیماری قلبی و دیابت امکان جراحی زیبایی را از بین می‌برند.

بینی نیمه فانتزی به چه صورت هایی میاد؟

مشخصه اصلی بینی نیمه فانتزی که حالتی بین بینی عروسکی و طبیعی است کوچک شدن و سربالا شدن نوک بینی است. بنابراین طبیعتا این مدل بیشتر مناسب صورت‌های ظریف و کوچک است و به صورت‌های درشت نمی‌آید چرا که بینی عمل شده باید با سایر اجزای صورت تناسب داشته باشد.

The main criterion for selecting a nose model is face shape and Nose structure. So people who tend to look like a singer or an actor make a big mistake. Everyone’s nose pattern should be chosen only in comparison to his or her whole face

معیار اصلی برای انتخاب مدل بینی فرم صورت و ساختار بینی است. بنابراین افرادی که تمایل دارند شبیه یک خواننده یا یک بازیگر به نظر برسند اشتباه بزرگی مرتکب می شوند. الگوی بینی هر فردی باید فقط در مقایسه با کل صورت او انتخاب شود.

پیشنهاد مطالعه
نمونه هایی از جراحی های زیبایی بینی در اصفهان دکتر مجید راستی

هزینه عمل بینی نیمه فانتزی

بسته به اینکه بینی استخوانی دارید یا گوشتی و چه نوع عملی می‌خواهید، متخصص و کلینیکی که برای جراحی انتخاب می‌کنید، و مکان جغرافیایی همگی فاکتورهای تاثیرگذار روی هزینه عمل بینی نیمه فانتزی هستند.

بهترین جراح عمل بینی نیمه فانتزی

انتخاب جراح مهم‌ترین عامل در رضایت از نتیجه نهایی جراحی است. حین انتخاب دکتر عمل بینی حتما به تخصص و مهارت، سابقه و میزان رضایت بالای بیماران توجه داشته باشید. یادتان نرود دکتری که بیشترین نرخ عمل زیبایی یا پایین‌ترین قیمت را داشته باشد لزوما بهترین دکتر عمل بینی نخواهد بود. حتما این فاکتورها را حین جستجو برای جراح بینی درنظر داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت بهترین دکتر عمل بینی نیمه فانتزی را انتخاب کنید.

 

پرسش‌های متداول

آیا مردان هم میتوانند جراحی بینی نیمه فانتزی انجام دهند؟
منعی برای انجام عمل جراحی بینی نیمه فانتزی در مردان وجود ندارد اما از آنجایی‌که ظاهر بینی نسبت به حالت طبیعی کوچک‌تر و نسبتا عروسکی می‌‌شود با دیگر اجزای صورت مردانه که تقریبا درشت هستند متناسب نخواهد بود. اما باز هم همه چیز به سلیقه فرد و البته نظر جراح بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه
عمل بینی ارزان در سال جدید

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی؟
انتخاب نوع عمل بینی بسته به مدل بینی فرد، صورت و سلیقه شخصی خواهد بود. در برخی افراد با توجه به ظاهر صورت بینی طبیعی بهتر خواهد بود اما در عده‌ای که چهره ظریف‌تری دارند می‌توانند گزینه بهتری برای نوع نیمه فانتزی باشند.

عمل بینی نیمه فانتزی را در چه سنی می توان انجام داد؟
مناسب‌ترین سن برای عمل بینی نیمه فانتزی ۱۸ تا ۵۰ سال است چرا که در سن پایین هنوز استخوان‌ها و اجزای صورت در حال رشد هستند و ممکن است روی نتیجه عمل تاثیر بگذارد. در سن بالاتر از ۵۰ هم به‌خاطر شل شدن پوست ممکن است نتیجه چندان خوشایند نباشد.

چگونه بعد از عمل بینی نیمه فانتزی حمام کنیم؟
برای حمام بعد عمل بینی نیمه فانتزی روی صندلی بشینید و سر را به سمت عقب متمایل کنید. بعد از یک نفر بخواهید که آرام موهای سرتان را با آب ولرم و دوش دستی بشوید. بهتر است تا یک هفته رطوبت و آب به بینی نخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *