حساسیت عمل بینی عروسکی

حساسیت عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی و حساسیت های بالای آن

عمل بینی عروسکی |  جراحی بینی فانتزی دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد. که نیازمند یک پزشک با تجربه و مهارت کافی است. به طور کلی لازم است یک نگاه واقع بینانه داشته و از تحت فشار قرار دادن جراح بینی، برای کوچک کردن بیش از حد بینی خود خودداری کنید. سعی کنید انتظار هایتان به میزان قوس و تغییرات لازم با فرم کلی صورت و زاویه ای مناسب با دیگر اعضای صورتتان باشد. به طور کلی باید بگوییم هر نوع تغییری که با بررسی کامل و واقع بینانه انجام نشود . مشکلات تنفسی متعددی را در عمل فانتزی بینی به همراه خود خواهد داشت.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  جراح بینی اصفهان بینی کوتاه

کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی چه کسانی هستند؟

اشخاصی که خواهان جراحی بینی به فرم فانتزی هستند باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی جراحی شامل برخورداری از هزینه های جراحی، سالم بودن از نظر فیزیکی و جسمی، باردار و شیرده نبودن، داشتن توقعات منطقی از نتیجه جراحی و غیره، شرایط ذیل را نیز داشته باشند:

پیشنهاد مطالعه
از تاثیرات مثبت جراحی بینی چه می دانید ؟

داشتن بینی استخوانی : بینی ها به طور کلی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند . که این تقسیم بندی به دلیل تفاوت در ویژگی های ساختاری بینی ها به هنگام جراحی بینی فانتزی می باشد. بینی های گوشتی را به دلیل ویژگی های ساختاری شان نمی توان به فرم فانتزی جراحی کرد . استخوان و غضروف های بینی های گوشتی استحکام بالایی نداشته و همین امر موجب می شود تا نتوان تغییرات زیادی همچون قوس زیاد را بر روی پل بینی ایجاد کرد. البته باید بگوییم حتی اگر امکان ایجاد این تغییرات در ساختمان بینی نیز وجود داشته باشد . پوست ضخیم بینی های گوشتی اجازه نمایان شدن این تغییرات را نخواهد داد.

زن بودن : سایز بینی های فانتزی کوچک است . و همین امر موجب می شود تا با صورت بینی آقایان که معمولاً استخوانی و درشت بوده و دارای اجزای بزرگ است تناسب نداشته باشد.

وجود فاصله کم میان بینی و لب : یکی از مواردی که زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد . زیاد بودن فاصله میان بینی و لب است. به همین دلیل افرادی که فاصله لب و بینی شان به طور مادرزادی زیاد می باشد . بهتر است از جراحی بینی فانتزی که نوک سربالای آن موجب بیشتر شدن این فاصله می شود خودداری کنند.

پیشنهاد مطالعه
ارتودنسی و عمل بینی

اقدامات پیش از انجام جراحی بینی فانتزی

باید مصرف سیگار و الکل را از دو هفته پیش از جراحی متوقف کنید. پیش از انجام جراحی بینی فانتزی لازم است که در مورد جراح بینی به خوبی تحقیق کنید . این کار را می توانید از طریق جست و جو در اینترنت انجام دهید . یا از دوستان و نزدیکان پرس و جو کنید . بعد از اینکه جراح مورد نظر خود را پیدا کردید . می توانید برای مشاوره به مطب بروید و در آنجا نمونه کارهای بینی های فانتزی را در البوم نمونه کارها مشاهده کنید. بعد از اینکه این مراحل را انجام دادید.باید با پزشک صحبت کنید.

صحبت هایی که با پزشک انجام میدهید می تواند در خصوص فرم بینی و این سوال که با توجه به نوع بینی آیا کاندیدای مناسبی برای این فرم به شمار می روید باشد. سعی کنید در مورد فرم بینی احساساتی تصمیم نگیرید و واقع گرایانه در مورد نتیجه حرف بزنید. در مرحله بعدی باید در مورد داروهایی که مصرف می کنید لیستی به پزشک ارائه کنید و پزشک به شما در خصوص داروهایی که باید تا زمان جراحی و دوره نقاهت مصرف نکنید به شما توضیح می دهد.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  جراحی سپتوپلاستی

جراحی بینی فانتزی با تکنیک باز یا بسته انجام می شود؟

انتخاب تکنیک جراحی بستگی به نوع بینی ،فرم بینی و نتیجه مورد نظر شما دارد . و در نهایت این جراح است که در این خصوص تصمیم می گیرد. هردو تکنیک تاکنون نتایج خوب و قابل قبولی را داشته اند.

پیشنهاد مطالعه
مراحل جراحی قوز بینی کدام اند؟
چه سنی برای عمل بینی عروسکی مناسب است؟

جراح توصیه می کند تا افراد برای جراحی بینی فانتزی حتما بعد از گذراندن سن بلوغ مراجعه کنند. قبل از تکمیل فرایند سن بلوغ بینی افراد به طور کامل رشد نکرده . و مستحکم نمی باشد. با توجه به عمل بینی فانتزی که تغییرات بسیاری بر روی بینی افراد اعمال خواهد شد . و دارای حساسیت بسیار بالایی نیز می باشد، ممکن است . نتیجه جراحی قبل از سن بلوغ دارای رضایت بالایی نباشد . و فرد در اینده اقدام به جراحی ترمیمی بینی خود کند.

عوارض عمل بینی فانتزی

گاهی اوقات بعد از جراحی بینی فانتزی ، افراد دچار عوارضی نادر می شوند. اما در نظر داشته باشید که بروز برخی از عارضه ها مانند تورم خونریزی و کبودی بعد از عمل راینوپلاستی نرمال است . و نمی توان انرا غیرطبیعی دانست. در صورتی که در انتخاب یک جراح به خوبی دقت کنید . کمترین عوارض را تجربه می کنید.

عوارضی چون قرینه نبودن سوراخ های بینی ،خیلی کوچک شدن آنها ،اختلال در تنفس از جمله مواردی می باشد . که گاهآ ممکن است حین جراحی بینی فانتزی پیش بیاید . و گاهی افراد را مجبور به عمل بینی ترمیمی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *