تاثیر آب و هوا و گرما بر جراحی بینی

تاثیر آب و هوا و گرما بر جراحی بینی

گرما و تاثیر بر جراحی زیبایی بینی

تاثیر گرما بر جراحی زیبایی بینی | گرما باعث تورم بیشتر بافت های بینی می شود ، به همین دلیل بهتر است به غذاهای خنک و با دمای اتاق بچسبید ، دوش ولرم بگیرید و در هفته های بعد از عمل که بینی در حال تغییر شکل است، از گرما خودداری کنید. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم با ما همراه باشید :


همراه ما باشید با مطالب آموزنده دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان |سولاریوم و آفتاب گرفتن بعد از عمل بینی

تاثیر آب و هوا بر جراحی بینی

تاثیر آب و هوا بر جراحی بینی یکی از متداول ترین سوالاتی است که از جراح بینی پرسیده می شود . در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم شرایط آب و هوایی بر روی جراحی بینی و نتیجه جراحی بینی اثر منفی ندارد .  به دلیل اینکه برای مدت کوتاهی پس از جراحی بینی گردش خون در بینی تحت تاثیر قرار می گیرد . و تغییرات شدید سرما و درجه حرارت را متوجه نمی شود ، البته لازم به ذکر است این حالت گذار و موقتی است که پس از مدتی برطرف می شود .

پیشنهاد مطالعه
اصلاح فرم نوک بینی

متورم شدن بینی در چند هفته اول پس از جراحی بینی کاملا عادی است . و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد . در خصوص مناطق گرمسیر و آب وهوایی گرم باید بیان کرد شخص تا حد ممکن نباید در معرض نور خورشید و آفتاب قرار گیرد . زیرا گرما و نور خورشید سبب تشدید تورم ها می شود .

اشخاص باید دقت لازم را داشته باشند به نکات ساده ای که در خصوص جراحی بینی می شود  . زیرا این نکات ساده نتیجه زیادی بر جراحی بینی دارد .

اگر بینی متورم است برای کاهش تورم ها توصیه می شود در ۴۸ ساعت اول شخص از کمپرس سرد استفاده نماید . چسب زدن به بینی یکی دیگر از راه کارهای کاهش تورم و شکل دهی مناسب به بینی است . به اشخاص توصیه می شود بلافاصله پس از استحمام چسب زدن به بینی را انجام دهند .

پیشنهاد مطالعه
داروهای مصرفی پس از جراحی بینی

مصرف آب آناناس تازه و آب کرفس در هفته های اول پس از جراحی بینی تاثیر زیادی در تسریع روند بهبودی و کاهش تورم و کبودی بینی دارد . یکی از نکات مهم دیگری که برای کاهش تورم ها پیشنهاد می شود قرار دادن دو بالش در زیر سر در زمان استراحت است ، انجام این کار کمک شایانی به کاهش تورم ها می کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *