وضعیت درمان سوختگی در کشور چگونه است؟

وضعیت درمان سوختگی در کشور چگونه است؟

در این ویدئو نظر دکتر مجید راستی ،جراح بینی اصفهان را در پاسخ به سوال ، وضعیت درمان سوختگی در کشور چگونه است؟ را میبینیم.

 

وضعیت درمان سوختگی در کشور چگونه است؟

وضعیت درمان سوختگی در کشور نامطلوب است. باید توجه داشته باشیم که زمانبر بودن و همچنین مشکلات اقتصادی موجود برای درمان. بیماران سوختگی را بر آن داشته تا کمتر به درمان سوختگی روی بیاورند. و بیشتر به سمت جراحی زیبایی حرکت کنند.

بسیاری از افرادی که دچار سوختگی می‌شوند. از طبقه متوسط و فقیر جامعه هستند.و اصولا توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند. همچنین پوشش بیمه‌ای بیماری‌های سوختگی نیز کامل نیست.و مشکلات زیادی را نیز رای پزشکان به وجود می‌اورد.

پیشنهاد مطالعه
جراح بینی اصفهان

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در سال‌های اخیر در این زمینه حمایت‌هایی را انجام داده است. اما ضروری است که خیرین سلامت نیز در این بخش مشارکت جدی تری داشته باشند.

البته باید توجه داشته باشیم که بسیاری از بیماران سوختگی توقعات بالایی پس از درمان دارند.و این در حالی است که باید فرهنگسازی لازم صورت گیرد. که مردم نباید پس از درمان سوختگی انتظار بهتر شدن خود قبل از سوختگی را داشته باشند. و بر اساس آخرین دستاوردها بازگشت زیبایی تا ۵۰ درصد قبل می‌تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

 

دکتر مجید راستی اردکانی

پیشنهاد مطالعه
انواع بینی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

تماس با دکتر مجید راستی | جراح بینی اصفهان

پیج اینستاگرام دکتر مجید راستی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *