مزایا و معایب رینوپلاستی بدون بیهوشی

مزایا و معایب رینوپلاستی بدون بیهوشی

مزایا و معایب رینوپلاستی بدون بیهوشی چیست؟

مزایا و معایب رینوپلاستی بدون بیهوشی : زمانی که از انجام عمل رینوپلاستی صحبت می کنیم برخی از افراد احساس می کنند که مزایای این عمل کمتر و ممکن است عوارض بیشتری داشته باشد اما این گفته کاملا نادرست می باشد و عمل جراحی بینی بدون بیهوشی مانند هر عمل دیگری دارای مزایا و معایب دیگری می باشد که همه ی این مزایا و معایب مانند عمل های دیگر با یکدیگر متناسب می باشد.

از مزایای عمل جراحی بینی بدون بیهوشی می توان به این نکته اشاره کرد که در این نوع از عمل زمان عمل بسیار کوتاه تر نسبت نوع بیهوشی می باشد که این نکته برای افراد بسیاری مهم می باشد زیرا افراد دوست ندارند زمان زیادی را زیر تیغ جراحی سپری کنند به همین دلیل این نوع از عمل جراحی بینی می تواند برای چنین افرادی مناسب باشد.
همچنین از دیگر مزایای این روش میتوان به تورم بعد از عمل اشاره کرد که در مقایسه با روش بیهوشی بسیار ناچیز می باشد همچنین علاوه بر آن در این روش برش پوستی در ناحیه کلوملا وجود ندارد و فرد می تواند از این نظر کاملا با خیالی راحت بینی خود را به پزشک متخصص در زمینه رینوپلاستی بسپارد و پس آن از نتایج این نوع از عمل بهره مند شود.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی شکسته با جراح بینی اصفهان

بیشتر بدانید : شرایط استفاده از رینوپلاستی بدون بیهوشی


برای اینکه بتوانید از عوارض احتمالی این نوع از عمل جراحی بینی آگاه شوید می توانید از پزشک متخصص خود بخواهید که در طی مشاوره هایی شما را با این عوارض احتمالی آشنا کند تا از این نظر نگرانی خاصی برای شما پیش نیاید و بتوانید با آرامش خاطر و با خیالی آسوده برای انجام عمل رینوپلاستی بدون بیهوشی اقدام کرده و از نتایج آن رضایت خود را اعلام کنید.

از معایبی که برای این عمل می توان در نظر گرفت این نکته است که در این روش از جراحی بینی سایز بینی نسبت به حالت قبل هیچ نوع تغییری را تجربه نخواهد کرد و فقط شکل آن مورد تغییر قرار خواهد گرفت. بسیاری به این دلیل که نمی خواهند سایز بینی خود را کاهش دهند حاضر به انجام این عمل می شوند و بینی خود را به جراح رینوپلاستی و به روش بدون بیهوشی می سپارند.

پیشنهاد مطالعه
توصیه های بهداشت جهانی در رابطه با کرونا ویروس

جراح بینی اصفهان | مزایا و معایب رینوپلاستی بدون بیهوشی

جراحی بینی بدون بیهوشی بهتر است یا با بیهوشی

برای اینکه برای جراحی بینی خود روشی را انتخاب کنید و بدانید که کدام یک از این روش ها بر روی بینی شما تاثیر بیشتری را می گذارد

بهتر است با پزشک متخصص در زمینه رینوپلاستی مشورت نمایید و نظر وی را برای این موضوع را جویا شوید

و سپس اقدام به انتخاب و یا قضاوت درباره ی بهتر بودن این عمل ها کنید.

انتخاب هر کدام از این روش ها برای جراحی بینی بسیار تاثیر گذار می باشد.

برای افرادی که می خواهند سایز بینی خود را کاهش دهند نمی توان از روش جراحی بینی (nose surgery) بدون بیهوشی استفاده کرد زیرا در این روش استخوان های بینی و همچنین غضروف های آن مورد عمل جراحی قرار می گیرند ولی برای کسانی که می خواهند شکل بینی خود برای مثال نوک بینی خود را تغییر دهند انجام عمل رینوپلاستی بدون بیهوشی قابل انجام می باشد و فرد بیمار می تواند آن را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی کج با جراح بینی اصفهان

دکتر مجید راستی

جراح بینی اصفهان

برای دنبال کردن جدیدترین مطالب آموزشی و اخبار مطب در پیج اینستاگرام دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی : 

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی را یاد بگیرید !

اهمیت تغذیه مناسب بعداز عمل بینی

جراحی بینی مردان

تاثیر نوشیدن الکل بر جراحی بینی

عفونت بینی بعد از عمل

ورم چشم بعد از جراحی بینی

عمل بینی و تیروئید کم کار

جراحی بینی بدون بیهوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *