هدف از رینوپلاستی در اصفهان

هدف از رینوپلاستی در اصفهان

هدف از رینوپلاستی در اصفهان چیست ؟

رینوپلاستی در اصفهان ، با هدف درمانی یا ایجاد زیبایی انجام می شود. عمل در بینی با هدف رفع مشکلاتی همچون موارد زیر است :

در تغییر فرم زیبایی بینی ، هدف رفع ایرادات ظاهری بینی نظیر موارد زیر است:

  1. کجی بینی
  2. افتادگی نوک بینی
  3. بزرگی نوک بینی
  4. قوز روی بینی
  5. عدم تناسب بینی با صورت

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | تاثیر انتخاب درست جراح بینی اصفهان

نکات مهم در انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی

افرادی که قصدجراحی بینی در اصفهان دارند بهتر است در انتخاب دکتر خوب عمل بینی اصفهان بسیار دقت کنند، چرا که اگر متخصص عمل در بینی به درستی انتخاب نشود و فرد از نتیجه رینوپلاستی رضایت نداشته باشد تا یک سال باید صبر کند و پس از بهبودی زخم های ناشی از جراحی اول برای جراحی بينی ترمیمی اقدام کند.

  1. جراح بینی باید باتجربه بوده و توانایی تغییر فرم بینی بر روی انواع بینی را داشته باشد.
  2. بهترین جراح بینی اصفهان باید سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد.
  3. توانایی تجسم کردن بینی بعد از انجام پروسه عمل را داشته باشد تا بتواند بیمار را به خوبی راهنمایی کند.
  4. متخصص بینی باید صبور باشد و یک دید کلی از عمل رینوپلاستی در اختیار بیمار قرار دهد.
پیشنهاد مطالعه
مصاحبه دکتر مجید راستی

رینوپلاستی به چه افرادی توصیه می شود ؟

همانطور که در پاراگراف بهترین کاندید جراحی بینی در اصفهان مشاهده فرمودید ، میدانید که چه افرادی می توانند بهترین نتیجه را از پروسه به دست بیاورند. به طور کلی باید دانست که روند فوق چه ایراداتی را بهبود می بخشد. در نتیجه موارد به شرح زیر است :

  • اصلاح فرم بینی
  • برطرف کردن افتادگی نوک بینی
  • بهبود حالت کجی بینی
  • جمع کردن پره های بینی
  • برطرف کردن قوز روی بینی
  • درمان انحراف بینی
  • درمان و بهبود عارضه های ساختاری در بینی

عمل بینی استخوانی

عمل در بینی استخوانی غالبا به منظور برداشتن قوز روی پل بینی انجام می شود و جزو ایده آل ترین نوع بینی برای جراحي بینی هستند چون با داشتن خصوصیاتی که ذکر شد امکان مانور بیشتری روی غضروف بینی وجود دارد و غالبا نتایج مطلوب و مورد رضایتی را حاصل می نماید. جراحی بینی استخوانی بر روی بینی هایی که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم است انجام می شود، افرادی که دارای این نوع بینی هستند می توانند جراحي بینی فانتزی یا عروسکی ، جراحي بینی طبیعی یا جراحي بینی شبیه به یک عکس انجام دهند.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان |

عمل بینی گوشتی

تغییر فرم زیبایی بینی گوشتی جزو پیچیده ترین نوع جراحی های بینی می باشد و نتیجه عمل در بینی گوشتی بینی طبیعی خواهد بود و تورم این نوع بینی نسبت به بینی های استخوانی به دلیل میزان ضخامت پوستی که دارند بیشتر است و بعد از یکسال که تورم بینی فروکش کرد می توان نتیجه نهایی را مشاهده نمود.

پیشنهاد مطالعه
تعریف جراحی زیبایی از زبان دکتر مجید راستی

جراحی بینی گوشتی بر روی بینی هایی که دارای پوست ضخیم و استخوان و غضروف ضعیف است انجام می شود، معمولا جراحان بینی به افرادی که دارای این نوع بینی هستند جراحی بينی طبیعی را پیشنهاد می کنند. افرادی که دارای بینی گوشتی هستند بهتر است نسبت به نتیجه تغییر فرم زیبایی در بینی دید واقع بینانه ای داشته باشند.

عمل زیبایی نیمه فانتزی

بینی های نیمه فانتزی یکی از پرطرفدار ترین انواع تغییر فرم در خانم ها می باشد. عمل بینی نیمه فانتزی حالتی بین بینی های طبیعی و بینی فانتزی را دارد و مناسب افرادیست که نه خواهان طبیعی بودن بینی هستند و نه علاقمند به داشتن بینی سربالا و قوس دار می باشند.

جراحی بینی طبیعی

نوعی عمل در بینی است که ایرادات بینی را برطرف می کند و تغییرات چندان چشمگیری روی بینی اعمال نمی شود و مناسب افرادی است که انتظار بینی طبیعی عمل شده دارند. تفاوتی که با سایر جراحی های بینی با عمل بینی طبیعی ، دارد این است که پشت بینی حالت صاف دارد یا به مقدار بسیار کمی قوس دیده می شود.

عمل زیبایی بینی فانتزی

در عمل زیبایی زیبایی بینی فانتزی بینی کوچک و سربالا می شود و پل بینی دارای قوس بیشتری خواهد بود. افرادی که دارای ساختار مستحکمی از بینی هستند و اجزای صورت کوچکی دارند نتیجه مطلوبی را از جراحی بینی فانتزی ، کسب خواهند نمود.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  جراح بینی اصفهان

عمل زیبایی کج

عمل زیبایی بینی کج با هدف برطرف کردن ایرادات ظاهر بینی از قبیل کجی بینی انجام می شود و اختلالی در عملکرد بینی به وجود نخواهد آورد. بینی بر اساس نوع پوست و ساختمان بینی به دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شود.

پیشنهاد مطالعه
بینی طبیعی قبل و بلافاصله بعد از جراحی

عمل ترمیمی

بسیاری از افراد به دلیل عدم انتخاب پزشک متبحر و با تجربه، پس از رینوپلاستی اولیه دچار عوارض جانبی چون مشکلات تنفسی، بیش از حد سربالا بودن و عدم تقارن بینی می شوند یا از فرم نهایی دماغ خود احساس رضایت ندارند. بنابراین اقدام به جراحی بینی ترمیمی می کنند. برای انجام جعمل ترمیمی بینی ، باید حداقل یکسال از رینوپلاستی اولیه گذشته باشد. همچنین این پروسه از عمل بینی در اصفهان ، پیچیده تر از عمل زیبایی اولیه است ؛ بنابراین هزینه بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد.

تفاوت جراحی بینی در خانم ها و آقایان

به طور کلی استاندارد های فرم بینی در خانم ها و آقایان با هم یکی نیست. از نظر سلیقه ای آقایان تنها خواستار برطرف کردن ایرادات بینی خود هستند و علاقمند به داشتن بینی های طبیعی می باشند اما اغلب خانم ها خواستار بینی های کوچک و فانتزی هستند و اقدام به عمل فانتزی بینی یا نیمه فانتزی می کنند. پل بینی آقایان نسبت به خانم ها برجسته تر و بلند تر می باشد و عرض بینی آنها پهن تر از خانم هاست. طبیعتا بهترین جراح رینوپلاستی در اصفهان مجید راستی  با در نظر گرفتن استاندارد ها و معیار های زیبایی، اقدام به عمل زیبایی بینی در مردان یا زنان می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *