روزه گرفتن و جراحی بینی

روزه گرفتن و جراحی بینی

روزه گرفتن و جراحی بینی

عزیزانی که توی ماه رمضان می‌خوان عمل زیبایی بینی داشته باشند و بعد از جراحی بینی روزه می‌خوان بگیرند دراین نوشتار کامل براتون توضیح میدیم که روزه گرفتن و جراحی بینی چه شرایطی رو باید رعایت کنید عمل بینی از نظر دینی اگر باعث آسیب رسیدن به بدن بیمار و سلامت بدنی آن نشود از نظر شرعی اشکالی ندارد و جایز می باشد.


دکتر مجید راستی – جراح بینی اصفهان – روزه گرفتن و جراحی بینی


پس از عمل زیبایی بینی بیمار تا چند هفته دچار ضعف بدنی می باشد. همچنین بیمار نیازمند است تا حدود یک هفته پس از جراحی بینی از آنتی بیوتیک استفاده کند. پس اگر در ماه مبارک رمضان تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارید، نیازمند آن است که حدود ۱ الی ۲ هفته پس از عمل جراحی بینی از روزه گرفتن پرهیز کنید.  بعد از جراحی زیبایی بینی به خاطر ضعف بدنی و مصرف داروهای بعد از عمل تا یک هفته حداقل نباید روزه گرفت تا به بدن فشار وارد نشود و مصرف مرتب داروها هم ادامه داشته باشد و بعد از یک هفته که از جراحی بینی گذشت اگه شرایط بدنی مساعد بود میتوان روزه گرفت.

پیشنهاد مطالعه
8 شایعات رایج عمل بینی

روزه گرفتن و جراحی بینی | جراح بینی اصفهان

نظر مراجع تقلید برای روزه گرفتن و جراحی بینین

نظر مراجع تقلید برای روزه گرفتن و جراحی بینی این هست که اگه جراحی بینی جنبه درمانی هم داشته باشد توی یک هفته ای که بعد از عمل بینی نمی‌تونید روزه بگیرید بعداً فقط لازمه تا قضای همون تعداد روزی که روزه نگرفتید رو بگیرید اما اگه جراحی زیبایی بینی فقط جنبه زیبایی داشته باشه توی یک هفته ای که بعد از عمل زیبایی بینی روزه نمیگیرد باید کفاره بدید. دوستانی که بعد از جراحی زیبایی بینی روزه می‌گیرند و باید بینیشون رو شستشو بدن تو طول روز نگران نباشند تا جایی که امکان داره سعی کنید تا سرتون رو پایین بگیرید تا سرم توی گلوتن نره اما اگه بره هم چون ناخواسته بوده روزه شما باطل نمیشه در کنار مواردی که گفتم حتما نظر دکتر و مرجع تقلید خودتونم بپرسید.

پیشنهاد مطالعه
داروی راکوتان و جراحی بینی

دکتر مجید راستی

جراح بینی اصفهان

برای دنبال کردن جدیدترین مطالب آموزشی و اخبار مطب در پیج اینستاگرام دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی : 

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی را یاد بگیرید !

مصرف ویتامین c بعداز جراحی بینی

جراحی بینی مردان

تاثیر نوشیدن الکل بر جراحی بینی

کاهش وزن پس از عمل بینی

جراحی بینی و سرما خوردگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *