انتخاب جراح بینی متخصص برای جراحی بینی مردان

انتخاب جراح بینی متخصص برای جراحی بینی مردان

انتخاب یک جراح متخصص و با تجربه برای جراحی بینی مردان

جراح بینی مردان | با بهترین جراحان، بینی شما در ساختار (توان و طول عمر)، فرم (زیبایی شناسی) و عملکرد (حفظ یا ارتقای تنفس مناسب) بهبود می یابد. بینی جدید شما با سایر ویژگی های صورت شما تعادل خواهد داشت؛ بهترین نتیجه را در چشم ها، استخوان های گونه و لبخندتان می بینید.

جراحان با تجربه همچنین اطمینان پیدا می کنند که بینی شما در مشخصات و نمای روبرو خوب است. جراح متخصص باید از این که همه جزئیات بینی هماهنگ است اطمینان پیدا کند که جزییات شامل شکل نوک، اندازه سوراخ بینی، عرض پل و سایر عوامل مهم می باشد. با تکنیک عالی و تشخیص درست جراح رینوپلاستی مطمئن خواهید شد که شما شبیه خودتان خواهید شد، فقط کمی بهتر.

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | اهداف جراحی رینوپلاستی مردانه

چگونه بهترین جراح بینی مردان را پیدا کنید؟

مردان باید به دنبال متخصص جراحی بینی باشند زیرا رینوپلاستی یکی از پیچیده ترین جراحی های پلاستیک به شمار می رود. چیزی که به دنبالش هستید در ادامه آمده است :

  • پیدا کردن یک جراح که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.

نکته مهم این است که شما باید اهداف مورد نظرتان را برای نتیجه کار به جراح توضیح دهید و جراح باید به شما بگوید که آیا نتایجی که می خواهید، به دست می آید یا نه؟ جراحی انتخاب نکنید که شما را دچار سردرگمی کند یا به روشنی روند کار را برایتان توضیح نداده و به سوالات شما جوابی نمی دهد.

  •  مطمئن شوید که اهداف شما واقع بینانه است .

اهداف غیر واقعی به این معنی است که شما مورد خوبی برای رینوپلاستی مردانه نیستید، بنابراین اگر میخواهید دقیقا مانند بازیگر مورد علاقه خود شوید باید بدانید ناامید می شوید. اگر به فکر تصاحب شغل در زندگی خود هستید، این دلیل هم برای رینوپلاستی قابل قبول نیست. ممکن است جراحی زیبایی بتواند به کسب و کار شما کمک کند ،اما نمیتوانید به عنوان نکته قابل اتکا برای ارتقای شغلی حساب کنید.

پیشنهاد مطالعه
نمونه عمل بینی بعد از 10 سال (22)

یکی دیگر از دلایل نامعقول برای انجام رینوپلاستی در مردان به چشم دیگران آمدن است.جراح به احتمال زیاد به شما می گوید که کمی صبر و در تصمیم خود صرف نظر کنید.

  •  یک جراح با بیش از ۱۰ سال تجربه در عمل جراحی زیبایی صورت انتخاب کنید.

جراحی که بخش قابل توجهی از فعالیتش را برای انجام جراحی بینی اختصاص می دهد و به موارد چالش برانگیز در طول جراحی بینی آشناست.

  •  یک جراح با تجربه در عمل های ترمیمی پیدا کنید .

هنگامی که یک جراح دارای تخصص کامل در بازسازی بینی باشد، یعنی درک عمیق از آناتومی صورت و عملکرد مناسب بینی دارد.

  •  به دنبال حس زیبایی باشید.

مطمئن شوید که شما و جراحتان در موار مختلف هم عقیده هستید. با نگاه کردن به عکس های بیماران متخصصان که قبل از شما رینوپلاستی انجام داده اند نشان می دهد هیچ کسی در وضعیت فعلی شما نیست. عکس ها صرفا می تواند ایده های کلی دانش پزشکی درباره ایجاد تعادل صورت را ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه
فرم چهره و عمل بینی نچرال

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | دانستن های عمل بینی

  •  جراحی انتخاب کنید که به او اعتماد داشته باشید.

در جلسه مشاوره پیش از عمل، به این احساس خواهید رسید. در ایده آل ترین حالت، به دنبال یک متخصص رینوپلاستی باشید که بدون هیچ هزینه ای مشاوره ارائه می دهد.

آمادگی برای رینوپلاستی مردان

هنگامی که تصمیم گرفتید این تغییر جدید هیجان انگیز را تجربه کنید و جراحی زیبایی بینی انجام دهید، شما باید یک آزمایش ساده که پزشک تجویز می کند برای بررسی سلامت عمومی خود داشته باشید. در ادامه به شما دستورالعمل هایی برای نحوه آماده شدن برای عمل جراحی داده می شود.

مراقبت های بعد از جراحی بینی مردان

همیشه یک دوره کوتاه تورم و در برخی مواقع خونریزی پس از جراحی رینوپلاستی وجود دارد. شما باید به دقت همه دستورالعمل های ارائه شده توسط دکتر را به منظور دستیابی به بهترین نتایج ، دنبال کنید. استفاده از داروهای مسکن، آنتی بیوتیک های قوی و دارو برای کاهش تورم بلافاصله پس از جراحی باید شروع شود. پس از اتمام عمل جراحی زیبایی بینی، پزشک یک اسپلینت را برای نگه داری ایمن بر بینی قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه
بخشی از نمونه جراحی زیبایی بینی

بهترین توصیه ، دو تا سه روز استراحت در رختخواب است. تقریبا پنج تا هفت روز پس از عمل جراحی زیبایی بینی، اسپلینت برداشته می شود و می توان نوار گوشتی رنگ روی بینی را عوض کرد. پزشک به شما خواهد گفت از چه زمانی می توانید به شیوه عادی زندگی خود بازگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *