خطرات انتخاب جراح بینی ناکارآمد و بی تجربه

خطرات انتخاب جراح بینی ناکارآمد و بی تجربه

مشکلاتی که با عدم انتخاب یک دکتر بینی خوب رخ می دهد ؟

جراح بینی بی تجربه | ممکن است برخی از افراد از خود این سوال را بپرسند که چه لزومی در انتخاب یک جراح بینی خوب و مجرب وجود دارد ، زمانی که جراح بینی و متخصصان جراحی پلاستیک از سوی نظام پزشکی دارای مدرک معتبر و اجازه رسمی برای انجام این پروسه هستند؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم درست است که تمامی پزشکانی که اجازه جراحی کردن بینی را دارند ، صلاحیت انجام این فرایند را دارند اما هیچ یک از آن ها نمی توانند تضمین کنند که نتایج جراحی به دست آن ها مطلوب و ایده آل می باشد. چرا که انجام این عمل و خلق نتایج مطلوب نیاز به تجربه ، مهارت و تخصص بسیار زیادی دارد که تک تک این موارد با انجام عمل های جراحی زیاد و داشتن سابقه طولانی کسب می شود.

زمانی که یک پزشک از ویژگی های بیان شده برخوردار باشد می توان به راحتی به او اعتماد کرد و مطمئن بود که نتایج جراحی مطلوب و ایده آل خواهد بود. اما بهتر است با مشکلاتی که ممکن است با سهل انگاری کردن در زمان انتخاب دکتر بینی یا نادیده گرفتن میزان اهمیت آن برایتان به وجود آید آشنا شوید تا تصمیمی درست و منطقی بگیرید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | بهبودی بعد از عمل جراحی بینی


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

از جمله عوارض و خطراتی که با انتخاب یک جراح بینی ناکارآمد و بی تجربه ممکن است برایتان به وجود آید می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بروز اختلالات تنفسی به دلیل کوچک شدن بیش از اندازه بینی
  2. مسدود شدن راه تنفسی و نیاز پیدا کردن به جراحی ترمیمی بینی
  3. از دست دادن حس بویایی
  4. دچار شدن به آپنه خواب
  5. آسیب دیدن بافت ها و غضروف های بینی
  6. سوراخ شدن سپتوم یا تیغه میانی بینی
  7. غیر قرینه بودن سوراخ های بینی
  8. سربالا بودن بیش از اندازه نوک آن و خارج شدن بینی از فرم مطلوب
پیشنهاد مطالعه
پیج اینستاگرامی دکتر مجید راستی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | هزینه انجام عمل زیبایی بینی

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان

برای انتخاب دکتر بینی نیاز است تا در ابتدا جلمه بهترین جراح بینی اصفهان را سرچ کنید ، پس از آن می توانید لیستی بلند بالا از نام بهترین جراحان در شهر محل زندگی پیدا کنید.
پس از این کار باید هر یک از پزشکان را از نظر موقعیت جغرافیایی و مواردی همچون سوابق تحصیلی ، میزان سابقه کاری ، تعداد عمل های جراحی صورت گرفته تا حال حاضر و غیره بررسی کنید. با این کار لیست بلند و طولانی شما به چندین نام ختم می شود.

بعد از انجام این کار ها لازم است تا بهترین دکتر عمل بینی اصفهان مورد نظر خود را از نظر ویژگی ها و خصوصیات بررسی کنید و سپس برای دریافت مشاوره و انجام عمل بینی نزد او بروید.

برای پیدا کردن دکتر بینی خوب می توانید از دوستان و اطرافیان خود که در گذشته رینوپلاستی انجام داده اند کمک بگیرد.

فاکتور ها و خصوصیاتی که باید در زمان انتخاب یک جراح بینی خوب اصفهان در نظر گرفت!

در این قسمت از مقاله قصد داریم در رابطه با ویژگی های که باید در نظر گرفته شود و جراح مورد نظر از این بابت بررسی شود ؛ مطالبی را بیان کنیم :

  • تخصص

قبل از هر چیزی افراد باید بدانند که پزشکی را که انتخاب کرده اند در چه حوزه ای مشغول به فعالیت می باشد. پزشکانی که جراحی زیبایی بینی در حوزه تخصصی و اختیارات آن ها می باشد ؛ پزشکان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی صورت و همچنین جراح بینی  هستند.

باید در اینجا بگویم که هر سه دسته پزشکان مذکور ، تخصص و توانایی لازم را برای انجام عمل زیبایی بینی دارا هستند. به همین خاطر هیچ فرقی نمی کند که شما برای انجام عمل بینی خود نزد کدام یک از آن ها بروید. تنها نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه داشته باشید این است که دکتر بینی ای را انتخاب کنید که از مهارت ، تخصص و سابقه بسیار خوبی برخوردار باشد تا بتواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • مدرک تحصیلی

در زمان انتخاب و بررسی گزینه های مورد نظر خود لازم است که میزان تحصیلات و اعتبار مدرک پزشک را مورد ازیابی قرار دهید. توصیه می شود به پزشکانی مراجعه کنید که در یک زمینه به صورت تخصصی فعالیت کننند. همچنین بهتر است از اینکه مدارک اخذ شده یا مجوز های ارائه شده توسط بهترین جراح بینی اصفهان  دارای اعتبار هستند یا خیر اطمینان حاصل کنید.

  • قدرت تشخیص بالا

برای پروسه های زیبایی یک سری از افراد به عنوان کاندید های ایده آل و برخی به عنوان کاندید های نامطلوب در نظر گرفته می شوند. جراحی زیبایی بینی نیز از این قاعده پیروی می کند. البته تشخیص اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای عمل زیبایی بینی هستید یا خیر بر عهده بهترین جراح بینی اصفهان است.

پیشنهاد مطالعه
سفر هوایی بعد از انجام جراحی زیبایی بینی

چرا که او با توجه به آموزش های که دریافت کرده است باید به خوبی بداند که کدام بیماری یا شرایط خاص باعث می شود فرد گزینه مناسبی برای انجام عمل بینی مورد نظر نباشد. معمولا پیش از تصمیم گیری قطعی ، بهتر است با برترین دکتر بینی یک جلسه مشاوره ترتیب دهید. در طول این جلسه متخصص سوابق پزشکی شما را بررسی کرده و معایناتی را بر روی شما انجام می دهد. نتایج به دست آمده میزان سلامت عمومی هر فرد را تشخیص داده و ایده آل بودن یا نبودن او برای جراحی بینی مشخص می شود.

داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه بسیار حیاتی و حائز اهمیت است ؛ زیرا یک تشخیص اشتباه می تواند زندگی فرد و حتی اعتبار پزشکی خود دکتر بینی را به خطر اندازد.

  • تعهد و مسئولیت پذیر بودن

مسئولیت پذیر بودن و متعهد بودن پزشک یکی از مهم ترین ویژگی های است که افراد باید در زمان انتخاب بهترین و متبحر ترین جراح بینی اصفهان به آن توجه کنند. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که با پزشکی مواجه شوید که در قبال کار های خود تعهد و مسولیت نداشته و در آن زمینه آسیب های فراوانی را تجربه کرده باشید.

پیشنهاد مطالعه
نداشتن حس بویایی و چشایی بعد از عمل بینی

قطعا معالجه توسط یک پزشک متعهد و با مسئولیت که در مقابل زیبایی و سلامتی شما احساس مسئولیت می کند بسیار خوشیاند تر از مراجعه به یک پزشک ناخرد است. چرا که با مسئولیت بودن و متعهد بودن دکتر بینی می تواند این احساس را به افراد القا کند که وی در کار خود مهارت و تخصص کافی را دارد و می تواند نتایج خارق العاده ای را خلق نماید. برای اینکه متوجه شوید آیا یک پزشک مسولیت پذیر و متعهد است می توانید در رابطه با عمل های ترمیمی که پزشکتان انجام داده است از او سوال بپرسید.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | تکنیک‌ جراحی بینی گوشتی

  • توانایی کسب اعتماد از سمت شما

قطعا کسانی که به یک پزششک متخصص در حوزه جراحی زیبایی صورت و بینی مراجعه می کنند ، آینده زیبایی چهره شان را به دستان پزشک می سپارند. بدیهی است تصمیم گرفتن در رابطه با چنین مسئله ای کمی سخت و دشوار باشد. چرا که ایجاد هر گونه مشکل در ظاهر صورت فورا دیده می شود. فرد با اقدام به انجام عمل رینوپلاستی جذابیت کلی چهره و سلامت تنفسی خود را به دست بهترین جراح بینی اصفهان می سپارد.

از همین رو باید در میان در هر یعنی پزشک و متقاضی اعتماد قوی وجود داشته باشد. این اعتماد نیز تنها با داشتن نمونه کار های با کیفیت و همچنین مسئولیت پذیر بودن و با تجربه بودن پزشک به وجود می آید. از همین رو بهتر است نمونه کار های پزشک خود را با دقت بسیار زیادی بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *