پاسخ برای سوالات پرتکرار برای جراحی بینی پهن

پاسخ برای سوالات پرتکرار برای جراحی بینی پهن

سوالات پرتکرار برای جراحی بینی پهن و دراز

در ادامه از این مطلب به سوالات شما درباره جراحی بینی پهن پاسخ داده میشود ، با ما همراه باشید :


همراه ما باشید با مطالب آموزنده دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان | جراحی بینی موفق

آیا جراحی، بینی دراز را درمان می‌کند؟

اگر بینی شما بیش از حد دراز است احتمالا یک ویژگی خانوادگی است. این مشکل با جراحی بینی باز قابل درمان است. غضروف بیش از حد بلند نوک بینی کوتاه میشود و با بخیه بالا برده میشود تا ظاهر بهتری داشته باشد.

آیا عمل بینی می‌تواند عرض بینی را کوچکتر کند؟

اگر کسی از بزرگی بینی خود ناراضی باشد می‌تواند با عمل جراحی زیبایی بینی آن را کوچک تر کند. این روش می‌تواند شکل و اندازه را از نوک برآمدگی تا سوراخ های بینی تغییر دهد.

پیشنهاد مطالعه
نشانه های ابتلا به ویروس امیکرون کرونا

چگونه می‌توانم بعد از جراحی بینی پهن و دراز صورتم را تمیز کنم؟

برای شستن صورت استفاده از صابون ملایم در اطراف بینی برای جلوگیری از تحریک ناحیه جراحی بسیار مهم است بنابراین از پاک کننده های حاوی لایه بردار خودداری کنید. شما همچنین می‌توانید پوست خود را مرطوب کنید اما بهتر است بینی خود را خشک نگه دارید چون این کار به روند بهبودی آن کمک می‌کند.

چند وقت بعد از جراحی بینی پهن و دراز می‌توانم بینی خود را بشوییم؟

شما می‌توانید صورتتان را بشویید اما مراقب باشید که فقط ناحیه اطراف نوار یا آتل بینی را تمیز کنید. دو روز بعد از جراحی می‌توانید دوش بگیرید. اگر دوش می‌گیرد از یک پارچه خشک و پوشش پلاستیکی برای پوشاندن نوار یا آتل روی بینی استفاده کنید. لطفا دو هفته اول بعد از جراحی فقط با آب ولرم دوش بگیرید.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی و مشکلات تنفسی بعد از آن

جراح بینی اصفهان | نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی

بعد از عمل بینی پهن و دراز چگونه بخوابیم؟

برای کاهش تورم و رفع گرفتگی هایی که ممکن است بعد از جراحی بینی ایجاد شود باید هنگام خواب سرتان را رو به بالا قرار دهید. خوابیدن به پشت برای اکثر بیماران مناسب است چون بهتر می‌توانند نفس بکشند.

چند وقت بعد از جراحی بینی می‌توانم به حالت دراز کشیده بخوابم؟

شاید بعد از عمل هنگام خوابیدن دچار اضطراب شوید اما بهتر است بعد از جراحی بینی به مدت ۷ تا ۱۰ روز به پشت بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید.

آیا نتیجه جراحی بینی پهن و دراز دائمی است؟

با وجود اینکه برخی عمل های زیبایی بعد از مدت مشخصی نیاز به ترمیم دارند اما این موضوع برای جراحی بینی صادق نیست. نتیجه یک جراحی بینی خوب تا آخر عمر ماندگار است بنابراین انتخاب جراح مناسب بسیار مهم است.

پیشنهاد مطالعه
جراحی زیبایی بینی بیمار اهل گرجستان

عمل جراحی بینی پهن و دراز چقدر طول می‌کشد؟

جراحی بینی به طور کلی ۱٫۵ تا ۳ ساعت طول میکشد و معمولا یک عمل سرپایی است. در رینوپلاستی بسته برش هایی در سوراخ بینی ایجاد می‌شود توانایی محدودی برای ایجاد تغییرات دارد. در جراحی رینوپلاستی باز برشی در بافت بین سوراخ های بینی و همچنین در داخل سوراخ های بینی ایجاد می‌شود.

جراح بینی اصفهان | جراحی بینی کج

بهترین سن برای جراحی بینی پهن و دراز چه سنی است؟

بهترین سن برای جراحی بینی بین سن ۱۸ تا ۴۰ در نظر گرفته میشود. در این زمان شما از نظر جسمی برای جراحی آمادگی لازم را دارید زیرا بینی به طور کامل رشد کرده و پوست شما هنوز خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *