ترمیم بخیه بعد از جراحی بینی

ترمیم بخیه بعد از جراحی بینی

ترمیم محل بخیه ها بعد از جراحی بینی ثانویه

فاکتور های متعددی همچون نوع پوست ، گذشت زمان و سن بیمار ، سیستم ایمنی بدن در بهبود محل برش ها بعد از جراحی ترمیمی بینی تاثیر می گذارند. توجه داشته باشید که افرادی سیگاری و افرادی که مرتبا از نوشیدنی های حاوی الکل استفاده می کنند . بیشتر مستعد باقی ماندن محل برش ها بر روی ساختار بینی خواهند بود. زیرا روند بهبود و ترمیم بافت های آسیب دیده در آن ها بسیار کند بوده و به خوبی پیش نمی رود.

در نتیجه با رعایت مراقبت های بعد از جراحی بینی که از جانب جراح بینی خوب  دکتر راستی در اصفهان به شما توصیه می شود . و همچنین استفاده مرتب از کرم و پماد های ترمیم کننده . می توانید در از بین بردن برش ها و محل بخیه ها اقدامی موثر را نیز انجام دهید.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی بینی مردان .

کاندیدای مناسب جراحـی بینی ترمیمی چه کسانی هستند؟

فردی که از نتایج جراحی بینی اولیه خود رضایت نداشته و ساختار بینی اش تاب و تحمل یک جراحی دیگر را داشته باشد . و از شرایط عمومی جراحی نیز برخوردار باشد کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی ثانویه خواهد بود. برای بهبود زخم های ناشی از جراحی بینی ، در برخی از افراد به ۱ و در برخی دیگر به ۲ سال زمان نیاز است. در این مدت زمان ورم بینی نیز به طور کامل فروکش کرده . و نتیجه نهایی نمایان می شود، از همین رو فرد بهتر می تواند در رابطه با انجام یا عدم انجام جراحی ترمیمی بینی تصمیم گیری کند.

پیشنهاد مطالعه
رابطه آلرژی بینی و جراحی بینی چگونه است ؟

جراحی بینی ترمیمی در بینی های گوشتی راحت تر انجام می شود یا بینی های استخوانی؟

جراحی ترمیمی نیازمند باز شدن مجدد بینی و خارج کردن غضروف ها و استخوان های دیگر می باشد . همچنین در شکل بینی نیز مجددا تغییر ایجاد خواهد شد . بینی های گوشتی با داشتن پوست ضخیم و استخوان ها و غضروف های ضعیف معمولا عمل سخت تری را در پیش رو خواهند داشت . زیرا هر تغییر بیشتر نیازمند نازک تر شدن پوست بینی می باشد و اگر پزشک به این روند مسلط نباشد . بعد از جراحی ممکن است بینی دچار افتادگی شود.

بینی های استخوانی معمولا گزینه های خیلی بهتری برای جراحی و ایجاد تغییرات می باشند زیرا استخوان های محکمی دارند و پوست بینی دراین نوع بینی ها بسیار نازک می باشد معمولا خیلی راحت تر می توانند دستخوش تغییرات شوند.

پیشنهاد مطالعه
درمان اختلالات تنفسی خواب

ریکاوری پس از جراحی ترمیمی بینی

همانطور که پیش از این نیز گفتیم جراحی بینی ثانویه جراحی چالشی تری می باشد . و بعد از آن ممکن است شانس عمل ترمیمی بعدی برای برخی از افراد دیگر وجود نداشته باشد . بنابراین دوره ریکاوری یک دوره طلایی برای افراد به شمار می رود . و باید در خصوص رعایت نکات مراقبتی بسیار حساس باشند و به نکاتی که پزشک بعد از جراحی به آنها توصیه می کند بسیار توجه داشته باشند. برخی از نکاتی که بعد از جراحی ترمیمی مهم تر می باشند . را به شما ارائه می دهیم:

  1. رژیم غذایی بسیار سالمی را در پیش بگیرید و مقادیر بسیار زیادی آب بنوشید.
  2. سیگار نکشید و در صورتی که سیگاری می باشید هرچه زودتر اینکار را ترک کنید.
  3. از مصرف داروهایی مانند ادویل ، اسپرین دو هفته پیش از جراحی خودداری کنید. حتماپیش از جراحی در مورد مکمل ها و ویتامین هایی که مصرف می کنید با پزشک صحبت کنید و نظر وی را در خصوص مصرف آن پیش و پس از جراحی جویا شوید.
پیشنهاد مطالعه
با جراحی بینی گوشتی به دوست داشتن خود نزدیک‌تر باشید!

در نظر داشته باشید که دوره ریکاوری در بینی های گوشتی و استخوانی بسیار متفاوت است و بینی های گوشتی نیازمند مراقبت های بیشتری است.

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | جراحی بینی موفق.

کاربرد جراحی بینی ترمیمی چیست ؟

همانطور که می دانید انتخاب جراح بینی خوب در اصفهان بسیار نکته مهمی به شمار می رود . و در این خصوص نباید به قیمت ها توجه نمایید زیرا یک جراح بینی بسیار خوب نسبت به تجارب و نتیجه بسیار خوبی که به شما ارائه می دهد . از شما دستمزد دریافت می کند . در صورتی که تنها در پی مقایسه قیمت ها باشید و نه کیفیت کار ممکن است . بعد از جراحی بینی اولیه خود دچار مشکلاتی مانند مشکلات تنفسی یا ایرادات ساختاری شوید . و مجبور به جراحی ترمیمی بینی شوید. زیرا این جراحی قادر به اصلاح مشکلات تنفسی ناشی از جراحی بینی اولیه، متقارن کردن سوراخ های بینی ، قرار دادن گرافت برای نوک بینی و مواردی از این قبیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *