تاثیرات افزایش وکاهش وزن بر رینوپلاستی

تاثیرات افزایش وکاهش وزن بر رینوپلاستی

تاثیرات افزایش وکاهش وزن بر رینوپلاستی

امروزه افراد پس از این که عمل بینی را انجام می دهند. با مشاهده ی نتایج آن تصمیمات مهم تر دیگری را برای افزایش زیبایی خود می گیرند. یکی از این تصمیمات بسیار مناسب افزایش و یا کاهش وزن پس از انجام عمل بینی می باشد. که افراد درباره ی آن کمی شک و شبه دارند. و می ترسند این کار بر روی زیبایی و فرم بینی آن ها تاثیر های مختلفی بگذارد. تاثیرات افزایش وکاهش وزن بر رینوپلاستی :

آیا تغییر وزن پس از انجام عمل بینی بر روی زیبایی چهره ی فرد تاثیر منفی می گذارد؟

پس از این که عمل بینی انجام شد و در صورتی که افراد برای افزایش تناسب اندام خود بخواهند وزن خود را افزایش و یا کاهش دهند، ترس از این دارند که انجام این کار بر روی بینی عمل شده تاثیر منفی بگذارد. این ترس تا جایی ادامه می یابد که فرد از انجام اقدامات خود به صورت کامل منصرف شود. و به همان طریق زندگی خود را ادامه دهد. فارغ از مسائل زیبایی باید بگوییم به دلیل این که امروزه در کشورمان سطح مطالعه ی افراد بسیار پایین می باشد. نمی توانند تصمیم های مناسب و درستی را برای انجام کار های خود بگیرند. کسانی که می خواهند هر کاری پس از انجام nose job به عمل بیاورند می توانند با مطالعه کردن تصمیمات بسیار بهتری بگیرند.

پیشنهاد مطالعه
تبریک نوروز ۱۳۹۸ به همراهان عزیز

افرادی که قصد دارند وزن خود را کم کنند و یا برعکس وزن خود را افزایش دهند. با کمی مطالعه درباره ی ساختار بینی متوجه خواهند شد. که در صورت افزایش و یا کاهش چربی بدن بینی آن ها دستخوش تغییر آنچنانی نخواهد شد. زیرا بینی اصولا از غضروف و استخوان تشکیل شده و تنها مقدار کمی چربی در ناحیه پره آن قرار دارد که سبب نمی شود اندازه و یا فرم آن با افزایش و یا کاهش بینی تغییر کند.

جراح بینی اصفهان | تاثیرات افزایش وکاهش وزن بر رینوپلاستی


بیشتر بدانید : افزایش وزن بعد از عمل بینی


همان طور که ذکر شد افراد در صورت داشتن مطالعه ی کافی پس از nose job می توانند مشکلات خود را در این زمینه به طور کامل از بین ببرند و همچنین تصمیم بسیار عاقلانه تری را برای خود بگیرند. اما برای اطمینان کسانیکه که با وجود دانستن مطلب فوق باز هم ترس دارند باید بگوییم که با افزایش وزن و همچنین کاهش وزن بدن، فرم و سایز بینی به هیچ عنوان تغییر نمی کند زیرا امکان این اتفاق وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه
سوهان کشیدن بینی بعد از عمل بینی

اما موضوعی که وجود دارد این است که افراد معمولا احساس می کنند. که با افزایش وزن بینی آن ها نیز بزرگ شده است. پس از انجام عمل زیبایی بینی در صورتی که افراد وزن خود را افزایش دهند به دلیل این که سایر اجزای صورت آن ها افزایش حجم پیدا کرده است. ممکن است سبب بزرگ تر دیده شدن بینی آن ها نسبت به حالت قبل شود و به نوعی آنها را دچار یک اشتباه کند حالت برعکس این موضوع نیز وجود دارد.


دکتر مجید راستی

جراح بینی اصفهان

برای دنبال کردن جدیدترین مطالب آموزشی و اخبار مطب در پیج اینستاگرام دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی : 

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی را یاد بگیرید !

اهمیت تغذیه مناسب بعداز عمل بینی

جراحی بینی مردان

تاثیر نوشیدن الکل بر جراحی بینی

ورم چشم بعد از جراحی بینی

عمل بینی و تیروئید کم کار

جراحی بینی بدون بیهوشی

کاهش وزن پس از عمل بینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *