چگونه پزشک جراح بینی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

چگونه پزشک جراح بینی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

چگونه پزشک مناسب خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب جراح بینی | اگر میخواهید بینی خود را عمل کنید ، باید وسواس شدیدی به خرج دهید و بهترین جراح بینی اصفهان دکتر مجید راستی را برای خود انتخاب نمایید. چرا که اگر شما جراحی موفقی را پشت سر بگذارید ؛ اعتماد به نفس شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد. این حس به قدری ارزشمند است که تنها کسانی که به این امر رسیده اند توانایی درک آن را دارند . تیم ما تمامی دغدغه خود را مبنی بر این میداند که این حس زیبا را برای تمامی مراجعه کننده گان خود به ارمغان آورد .

در مرحله بعد باید ، در جراحی بینی از تکنیک ها و روش های مختلفی استفاده می شود که هر تکنیک مناسب یکجور بینی و یکجور مشکل در بینی است ، مثلا تکنیک در جراحی فردی که مشکل افتادگی نوک بینی دارد با فردی که قوز بینی دارد متفاوت است ، ما باید سبک مورد نیاز بینی خود را بشناسیم ، مشکل بینی خود را بشناسیم و جراحی را انتخاب کنیم که در تکنیک جراحی و سبک چهره ما از مهارت و تبحر بیشتری برخوردار است .

پیشنهاد مطالعه
عوامل بروز گوشت اضافی بعد از عمل بینی

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | مقایسه بین جراحی بینی کج با جراحی انحراف بینی

قبل از آشنا شدن با جراح بینی میبایست با نوع و ساختار بینی و چهره خود آشنا شویم ، همانطور که میدانید برای بینی های گوشتی ، بهترین سبکی که قابل اعمال است سبک طبیعی است . چهره های مربعی گرد سبک طبیعی می تواند انتخاب مناسب تری برای آن ها باشد . در افرادی که گونه و چانه هایشان به نسبت دیگر اجزای صورت کوچکتر می باشد سبک نیمه فانتزی یا فانتزی نیز قابل اعمال است . فاصله بین لب بالایی و نوک بینی اگر بیشتر از ۲ سانتیمتر باشد . به هیچ عنوان سبک فانتزی توصیه نمی شود .


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | مشکلات تنفسی رایج که بعد از جراحی بینی رخ می دهد :

بینی فانتزی ، نیمه فانتزی یا طبیعی مناسب ما است؟

سبک فانتزی به کسانی که صورت بزرگ ، بینی گوشتی و پوست ضخیم دارند توصیه نمی شود . بهترین کاندیدای سبک فانتزی کسانی هستن که بینی غضروفی دارند . و بینی آن ها نسبت به بقیه اجزای صورتشان بزرگتر نشان می دهد . باید به این نکته توجه کرد که نمی توان بینی عروسکی را بر همه چهره ها پیاده کرد . مثلا برای اینکه یک بینی عروسکی ایجاد شود . زاویه بین لب و بینی که در حالت ایده آل ۹۰ تا ۱۰۰ درجه است . را باید تا ۱۱۰ درجه بالا برد ، که اینکار باعث می شود . ظاهر فرد دستخوش تغییرات زیادی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *