علائم و نشانه های خطر بعد از عمل بینی استخوانی

علائم و نشانه های خطر بعد از عمل بینی استخوانی

سرگیجه و سردرد بعد از جراحی بینی استخوانی چقدر طول می کشد ؟

علائم خطر بعد از عمل بینی | سرگیجه و سردرد بعد از عمل بینی به دلیل استفاده از داروی بیهوشی ، ضعف بدن ، ایجاد تغییراتی در ساختمان بینی شایع بوده و کاملا موقتی است. ممکن است سر درد در برخی افراد ۵ الی ۱۰ روز ادامه داشته باشد. معمولا این درد با استراحت کردن ، مصرف مسکن قابل کنترل بوده و تسکین پیدا می کند و نیازی به نگرانی ندارد. در صورتی که سردردهای شما با مسکن و دارو و همچنین استراحت کردن کاهش نیافت ، بهتر است این موضوع را به اطلاع پزشک خود برسانید.

آن دسته از افرادی که به سردردهای میگرنی دچار هستند ، می توانند با بروز درد از داروهای مخصوص خود با مشورت پزشک استفاده نمایند تا علائم و دردهای آن ها کاهش پیدا کند. اگر سردردهای شما ناشی از نخوردن و یا کم خوردن غذا و ضعف بدن باشد ، باید این نکته را بدانید که تا زمانی که مواد غذایی مقوی و مفید مصرف نکنید ، سردردهای شما ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه
نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی را یاد بگیرید !

در بسیاری از مواقع به دلیل کمبود آب بدن ممکن است فرد سردرد بعد عمل را تجربه نماید ، از این رو توصیه می شود در دوران مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی ، آب و مایعات بیشتری مصرف نمایید.

همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | درباره جراحی باز بینی چقدر می دانیم ؟

علائم و نشانه های خطرناک بعد از عمل بینی استخوانی

علائم خطر بعد از عمل بینی | در صورتی که جراحی زیبایی بینی شما توسط پزشک ماهر و متخصص در این امر انجام شده باشد ، احتمال دچار شدن به عوارض این جراحی بسیار کاهش پیدا می کند. ممکن است بسیاری از بیماران بعد از انجام رینوپلاستی بینی استخوانی در شیراز ، نگرانی و ترس زیادی داشته باشند و با مشاهده هرگونه علائم و نشانه دچار اضطراب و استرس شوند. به صورت کلی برخی از عارضه های جانبی بعد از عمل طبیعی بوده و نیازی به نگرانی ندارد و در طی بازه های زمانی مشخص بهبود پیدا می کنند.

پیشنهاد مطالعه
برداشتن خال و جاي زخم

اما در ادامه لیستی تهیه شده است که در صورت مواجه شدن با این علائم لازم است به پزشک مراجعه نمایید :

  1. خونریزی های شدید و مکرر
  2. احساس منگی
  3. سیاه شدن بافت بینی
  4. سرگیجه های شدید
  5. بروز عفونت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *