چهره ایده‌آل در یک جلسه با جراحی عروسکی کردن بینی

چهره ایده‌آل در یک جلسه با جراحی عروسکی کردن بینی

دستیابی به چهره ایده‌آل با کمترین درد و زمان بهبودی با جراحی بینی فانتزی – عروسکی کردن بینی

عروسکی کردن بینی | امروزه جراحی بینی فانتزی در ایران هم طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. در جراحی مدل بینی فانتزی و مدل بینی عروسکی، باید تناسب بینی را با سایر قسمت‌های صورت در نظر گرفت. برای مثال، کسی که صورت بزرگی دارد و بقیه اجزای صورتش هم بزرگ هست، نباید جراحی مدل بینی فانتزی را انتخاب کند زیرا سبب نارضایتی او از نتیجه عمل خواهد شد. در جراحی مدل بینی عروسکی، بینی سربالا و کوچک و قوس‌دار می‌شود. در افرادی که بینی‌های بزرگ و گوشتی دارند، نمی‌توان بینی را بیش‌ از حد کوچک کرد و یا نوک بینی را بیش‌ از حد بالا برد چون جلوه بسیار بدی پیدا می‌کند.

همه بیمارانی که قصد انجام جراحی بینی طبیعی فانتزی دارند، نمی‌خواهند تمام خصوصیات مدل بینی فانتزی را داشته باشند؛ بلکه مثلاً فقط دوست دارند که بینی‌شان قوس‌دار شود و یا نوک بینی‌شان سربالا شود. به این نوع بینی که ترکیبی از بینی طبیعی و فانتزی است، بینی نیمه‌طبیعی می‌گویند. این نوع بینی به کسانی پیشنهاد می‌شود که نمی‌خواهند بینی‌شان پس از جراحی زیاد تغییر کند که همین مورد تنها تفاوت بینی نیمه طبیعی و جراحی بینی طبیعی ا


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان |  هزینه عمل جراحی زیبایی بینی .

بینی عروسکی برای چه صورت هایی مناسب است؟

برای جراحی مدل بینی فانتزی، باید قبل از عمل، ساختار و نوع بینی، ارزیابی‌ شده و مورد بررسی و معاینه دقیق قرار گیرد تا نتیجه جراحی موفقیت‌آمیز باشد. همچنین، برای موفقیت در عمل بینی طبیعی فانتزی باید نزد بهترین دکتر عمل بینی بروید. افراد با بینی استخوانی، کاندیدای مناسبی برای عمل بینی عروسکی هستند.

پیشنهاد مطالعه
مزایای عمل بینی نیمه فانتزی در چیست ؟

برای جراحی بینی باید توجه داشت که صدمه‌ای به بینی بیمار و تنفس او وارد نشود و بینی با سایر اجزای صورت در هماهنگی و تناسب باشد. افراد متقاضی جراحی بینی طبیعی فانتزی نباید برای کوچک کردن بیش‌ از حد بینی اصرار کنند چون ممکن است به‌ ظاهر و عملکرد بینی صدمه برسد. از مشخصات بارز مدل بینی فانتزی، قوس روی بینی، نوک سربالا و اندازه کوچک است. افرادی که برای جراحی مدل بینی عروسکی مناسب هستند، دارای بینی‌های استخوانی با پوست نازک و غضروفی محکم هستند.

بهترین جراح بینی عروسکی در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال انتخاب یک جراح بینی عروسکی در اصفهان هستید، حتما به چند مورد توجه داشته باشید تا در نهایت از نتیجه عمل خود راضی باشید و خیلی زود دل شما را نزند. چرا که عمل بینی ترمیمی و دوباره ممکن است نتواند به سادگی یک بینی طبیعی را به شما برگرداند .

دانش، مهارت و تجربه: برای انجام جراحی بینی عروسکی، حتما به دنبال پیدا کردن یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی ماهر باشید که با بهترین تکنیک‌های جراحی بینی آشنا باشد. انجام عمل بینی عروسکی بدون وارد آمدن آسیب زیاد و جدی به راه تنفسی شما، کار دشوار و پیچیده‌ای است. چرا که پهنا و اندازه سوراخ‌های بینی شما کوچک‌تر خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه
فشار خون در عمل بینی

توجه به خواست شما: جراح باید خواست و نظر شما را در جراحی در نظر بگیرد و سعی کند بین نظر اولیه شما و استانداردهای زیبایی شناسی به یک حد متعادل برسد که هم شما راضی باشید و هم به ساختار بینی و تناسب اجزای صورت شما آسیبی وارد نشود.

جراحی بینی نیمه فانتزی برای بینی گوشتی مناسب است؟

برخی از انواع عمل جراحی بینی برای افرادی که دارای بینی‌های گوشتی هستند و پوست بینی آن‌ها چرب است، توصیه نمی‌شود. برای مثال، تجربه ثابت کرده افرادی که با بینی‌های گوشتی اقدام به جراحی مدل بینی عروسکی کرده‌اند، از نتیجه عمل ناراضی بوده‌اند. همچنین، در صورتی‌ که افراد جراحی بینی فانتزی انجام دهند و پس از عمل از نتیجه راضی نباشند و بخواهند جراحی بینی ثانویه یا ترمیمی انجام دهند، به علت اینکه بینی‌شان بیش‌ازحد کوچک‌ شده، ترمیم بینی آن‌ها بسیار مشکل خواهد بود. در نهایت جراحی بینی طبیعی فانتزی برای بینی‌های بزرگ و گوشتی توصیه نمی‌شود.

جراح بینی اصفهان |  جراحی زیبایی بینی اصفهان | راهنمای عمل جراحی زیبایی بینی طبیعی

افراد خواهان عمل جراحی عروسکی کردن بینی چه شرایطی باید داشته باشند؟

به طور کلی متقاضیان رینوپلاستی یا عمل بینی باید آخرین مراحل بلوغ و رشد را گذرانده باشند. در واقع بهترین سن برای عمل بینی زمانی است که بینی فرد و باقی اجزای صورت او به رشد کامل رسیده باشند. علاوه بر این، بیماران باید از سلامت کلی برخوردار باشند و سیگار نکشند. اگر هم استعمال دخانیات دارند، باید حداقل دو هفته پیش از عمل آن را کنار بگذارند.

پیش از جراحی بینی، جراح باید اطمینان حاصل کند که بیمار از فرآیند جراحی، مزیت‌ها و معایب آن آگاهی کامل دارد. سوابق پزشکی شما یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که پزشک از شما می‌پرسد. از جمله سابقه انسداد بینی، جراحی و هر نوع دارویی که مصرف می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه
 جراحی بینی با بی‌حسی موضعی

اگر اختلال خونریزی مانند هموفیلی دارید، ممکن است گزینه مناسبی برای جراحی زیبایی بینی نباشید. همچنین، در مورد انگیزه شما برای جراحی هم احتمالاً سؤالاتی پرسیده می‌شود. معاینات فیزیکی و آزمایشگاهی شامل آزمایش خون هم جزو مقدمات پیش از عمل است.

کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی چه کسانی هستند؟

این مدل بینی بیشتر نزد خانم ها طرفدار دارد. چراکه نتایج آن فانتزی و غیر طبیعی است و حالت عروسکی دارد. بنابراین افراد واجد شرایطی که برای این عمل بینی مناسب هستند، ویژگی های زیر را باید داشته باشند:

  1. افرادی که بینی استخوانی دارند.
  2. افرادی که اجزای صورت کوچک یا متوسط دارند.
  3. افرادی که پوست بینی نازک دارند.
  4. افرادی که غضروف بینی محکمی دارند.
  5. افرادی که از سلامت کامل جسمی و روانی برخوردار باشند.
  6. افرادی که انتظارات معقولی از نتایج عمل داشته باشند.

آیا جراحی عروسکی کردن بینی می تواند باعث بروز مشکلات تنفسی شود؟

بله، بسیاری از افراد بینی خود را بیش از حد استاندارد کوچک کرده و با قوس و انحنای زیاد پل بینی، باعث می شوند تا مجرای بینی انسداد پیدا کند. این انسداد و احتقان بینی در نهایت منجر به مشکلات تنفسی بیمار می شود. بنابراین برای جلوگیری از بروز این عارضه باید جراح خود را به دقت انتخاب کرده و انتظارات معقول از نتایج عمل خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *