یک سال بعد از جراحی زیبایی بینی با جراح بینی اصفهان

یک سال بعد از جراحی زیبایی بینی با جراح بینی اصفهان

یک سال بعد از جراحی زیبایی بینی |دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان

آیا ممکن است نتیجه بدست آمده از عمل بینی تغییر پیدا کند؟

جراحی زیبایی بینی | ماندگاری نتیجه حاصل از رینوپلاستی، طولانی مدت یا حتی دائمی در نظر گرفته می شود. اما عواملی وجود دارند که طی سال ها ممکن است فرم بینی حاصل از جراحی را تحت تأثیر قرار دهند.

یکی از این فاکتورها افزایش سن می باشد. ساختار بینی متشکل است از غضروف، چربی، ماهیچه نازک و بافت نرم. با بالارفتن سن، به طور طبیعی کلاژن موجود در پوست و ساختار بینی کاهش می یابد و در نتیجه خاصیت کشسانی پوست و استحکام غضروف و ماهیچه بینی کم می شود. از این رو امکان دارد بینی کمی دچار افتادگی شود.

یکی دیگر از مواردی که نتیجه جراحی بینی را تهدید می کنند، عوامل خارجی می باشند. بعضی از افرادی که تحت رینوپلاستی قرار گرفته اند ممکن است در حین ورزش، تصادف یا یک ضربه ناگهانی، بینی آنان صدمه ببیند و شکل آن تغییر پیدا کند.

پیشنهاد مطالعه
آخرین جراحی زیبایی بینی در سال1400 توسط جراح بینی اصفهان

انجام عمل زیبایی بینی در سن نامناسب نیز ممکن است در نتیجه ای که از عمل بدست می آید، تأثیرگذار باشد. بینی از جمله اجزای صورت است که تا مدت معینی رشد می کند. به همین جهت فرد باید پس از تکمیل دوره رشد بینی خود، برای جراحی اقدام نماید. در غیر این صورت پس از رینوپلاستی، بینی مجدداً رشد کرده و حتی امکان دارد اختلالات جدیدی در آن نمود پیدا کنند. مناسب ترین سن برای پسران و دختران ۱۷ یا ۱۸ سالگی می باشد.

دوره ریکاوری و نقاهت نیز در کسب نتیجه مطلوب کم اثر نیست. بهترین جراح بینی برای این دوره، دستورالعملی فراهم کرده و آن را به فرد ارائه می دهد. با رعایت تمام نکات مراقبتی، احتمال بروز عارضه هایی که نتیجه عمل جراحی را تهدید می کند، کاهش می یابد و فرد می تواند از فرم زیبا و دلخواه بینی خود لذت ببرد.

پیشنهاد مطالعه
جراحی بینی و مشکلات تنفسی بعد از آن
همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *