جراحی بینی گوشتی در اصفهان

جراحی بینی گوشتی در اصفهان

جراحی بینی گوشتی در اصفهان با دکتر مجید راستی

جراحی بینی گوشتی در اصفهان | جراحان بینی برای اینکه افراد متقاضی از جراحی زیبایی بینی نتایج ایده آلی را به دست آورند ؛ با توجه به ویژگی های بینی ، آن را به بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم کرده اند. در این مقاله از دکتر مجید راستی ، بهترین جراح بینی اصفهان ، قصد داریم به بررسی بینی های گوشتی و بهترین روش جراحی بینی گوشتی بپردازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


همراه ما باشید با مطالب جذاب و خواندنی دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان و فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان  :


جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | تکنیک‌ جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی

به بینی که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد و در اطراف سوراخ های بینی غدد چربی زیادی داشته باشد و نوک بینی در آن گرد باشد ؛ بینی گوشتی گفته می شود.

افرادی که دارای این نوع بینی هستند ، بهتر است برای انجام جراحی بینی گوشتی به بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان مراجعه کنند. جراحی بینی گوشتی به شرح ذیل می باشد :

جراح بینی خوب اصفهان برای انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی با توجه به مهارت خود یکی از روش های جراحی بینی باز یا بسته را انتخاب می کند و تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید. در جراحی بینی به روش باز ، دکتر بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را اعمال می نماید.

پیشنهاد مطالعه
اصول جراحی زیبایی بینی

اما در جراحی بینی به روش بسته ، هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود. جراحی بینی گوشتی  به طور کلی دارای سه نتیجه فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی است که با توجه به ویژگی های ساختاری بینی گوشتی اعم از پوست ضخیم و اسکلت ضعیف می باشد.

چه شخصی داوطلب مناسب برای جراحی بینی گوشتی است ؟

در صورتی که می خواهید پاسخ این مورد را بدانید بهترین کار این است تا به یک پزشک جهت مشاوره و ویزیت مراجعه نمایید. دلیل آن نیز این است که یک متخصص همیشه بهترین و قطعی ترین نظر را در اختیار شما می گذارد ، البته باید بدانید که نیاز است تا به یک جراح بسیار متعهد و حرفه ای که منافع بیمار را در اولویت خود قرار می دهد مراجعه نمایید ؛ زیرا تنها چنین شخصی می تواند واقعیت امر را به شما بگوید.

شما یک فرد مناسب برای انجام جراحی بینی گوشتی هستید در صورتی که موارد زیر شامل حال شما می شوند :

  1. در صورتی که از ظاهر بینی خود راضی نبوده و این موضوع باعث کاهش و ضربه خوردن به احساست و اعتماد به نفس شما شده است.
  2. از نتیجه این پروسه انتظارات منطقی داشته باشید و بدانید که برخی محدودیت ها جهت اعمال تغییرات برروی بینی شما به دلیل گوشتی بودن آن وجود دارد.
  3. باید اطمینان حاصل کنید که سبک زندگی شما این اجازه را بدهد تا موارد مورد نیاز برای آمادگی قبل از عمل را انجام دهید و قابلیت گذراندن دوره نقاهت بعد از جراحی بینی گوشتی را داشته باشید.
  4. به طور کلی سلامت فیزیکی خوبی داشته باشید و به مشکل یا بیماری خاصی مبتلا نباشید که مانع شما برای انجام این جراحی گردد.
پیشنهاد مطالعه
آیا بینی گوشتی بدون عمل کوچک می شود؟

هدف اصلی از انجام جراحی بینی گوشتی، اصلاح ایرادات ظاهری بینی است، اما روش‌های انجام آن برای مردان و زنان تفاوت‌هایی دارد.

جراحی بینی گوشتی مردانه: جراحی بینی گوشتی برای آقایان یکی از روش‌های پرطرف‌دار در عمل بینی مردانه است. اکثر آقایان معمولاً به دنبال تغییرات طبیعی در بینی خود نیستند و تمرکز آنها بر روی رفع ایرادات ظاهری است. بینی مردانه به شکل گوشتی است که از بافت ماهیچه‌ای و چربی زیادی تشکیل می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از جراحان، جراحی بینی گوشتی فانتزی یا عروسکی را برای آقایان مناسب نمی‌دانند.

جراحی بینی گوشتی زنانه: جراحی بینی گوشتی با مدل فانتزی (عروسکی) در میان خانم‌ها طرف‌داران بیشتری دارد. اما این نوع جراحی برای بینی‌های گوشتی ریسک بالایی دارد. برای جراحی بینی گوشتی زنانه، جراحان توصیه می‌کنند از مدل جراحی بینی طبیعی استفاده شود. زیرا جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم و پره‌های بزرگ که ممکن است قوزی روی پل بینی داشته باشد، به حالت سربالا دشوار خواهد بود و ماندگاری آن ممکن است کوتاه باشد. قبل از انجام جراحی فانتزی یا عروسکی، پزشک متخصص زیبایی باید مقاومت بینی گوشتی شما را بررسی کرده و امکان انجام این نوع جراحی را ارزیابی نماید.

پیشنهاد مطالعه
آیا من شرایط عمل بینی را دارم ؟؟؟

جراح بینی اصفهان | جراحی زیبایی بینی اصفهان | راهکارهایی برای انتخاب دکتر خوب برای جراحی بینی گوشتی انتخاب کنید :

مدت زمان استفاده از چسب بعد از جراحی بینی گوشتی

به طور کلی در بینی های گوشتی نیاز دارید تا به مدت طولانی تری نسبت به بینی ها استخوانی از چسب استفاده نماید. به طور میانگین شما باید ۴ الی ۶ هفته از چسب بینی استفاده کنید ؛ زیرا بافت بینی گوشتی بسیار نرم تر و تغییر پذیر تر است. برای تهیه چسب مناسب نیز می توانید با پزشک خود مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر می باشد ؟

هزینه عمل جراحی بینی گوشتی اصفهان با توجه به فاکتورهای بسیار متغیر می باشد. به این نکته توجه کنید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر  مجید راستی ، جراح بینی اصفهان می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال از طریق وب سایت یا صفحه ایسنتاگرام سوالات خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *