رنگ کردن مو بعد از جراحی بینی

رنگ کردن مو بعد از جراحی بینی

رنگ کردن مو بعد از عمل بینی

یکی از مسائلی که برای خانم ها بعد از عمل زیبایی بینی امکان دارد مورد سوال قرار بگیرد. رنگ کردن مو بعد از جراحی بینی است. در این مقاله از سایت دکتر مجید راستی جراح بینی اصفهان می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که رنگ کردن مو بعد از عمل بینی آیا برای فرد ضرری دارد یا خیر. با ما همراه باشید.

پس از جراحی زیبایی بینی بیمار به مدت دو هفته نیاز است تا مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی را انجام دهد تا نتیجه مطلوبی از جراحی بینی خود داشته باشد. یکی از مواردی که باید پس از انجام عمل بینی رعایت شود. آن است که تا برداشتن گچ بینی از حمام کردن حدالمقدور خودداری شود. تا گچ بینی استحکام خود را حفظ کند و در بهبود فرم تیغه بینی کمک رسان باشد.

پیشنهاد مطالعه
دلایل جابجایی غضروف بینی بعد از عمل

رنگ کردن مو بعد از جراحی بینی | جراح بینی اصفهان

تا برداشتن گچ بینی صبر کنید

در ارتباط با رنگ کردن مو بعد از جراحی بینی نیازمند آن است که پس از گذاشتن رنگ بر روی مو بعد از مدتی موهای فرد شسته شود. پس بهتر است اگر تصمیم به رنگ کردن مو های خود پس از جراحی زیبایی بینی دارید. تا برداشتن گچ بینی صبر بفرمایید. تا مشکلی برای استحمام بعد از گذاشتن رنگ بر روی موی خود نداشته باشید.

عده ای هستند که سوال دارند که آیا مواد شیمیایی داخل رنگ مو مانند اکسیدان که بو و گاز خاصی از خود تولید می کند.

|برای ورود به صفحه اینستاگرام دکتر مجید راستی اینجا کلیک کنید|

برای بافت های در حال بهبود بینی مشکل ایجاد میکند یا خیر؟

در جواب به این سوال باید بگویم که بو و گاز خارج شده است ماده رنگ مو و اکسیدان برای بافت پوست در حال بهبود بینی و یا جای زخم های بینی ضرر خاصی ندارد. ولی بهتر است برای راحتی خود بیمار و وجود کمی بی حالی پس از عمل زیبایی بینی به دلیل وجود تاثیرات داروهای بیهوشی. قبل از جراحی بینی اقدام به رنگ کردن مو های خود بکنید تا خیال آسوده تری داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه
برای جراحی بینی چه مدت مرخصی گرفتن از کار لازم است ؟

رنگ ابرو بعد از عمل بینی

در ارتباط با رنگ کردن ابرو بعد از عمل بینی همانطور که در در قسمت قبل ذکر شد. می توانید پس از برداشتن گچ بینی. اقدام به رنگ ابروی خود بکنید.


مطالب پیشنهادی : 

مراقبت بعداز جراحی تقویت غضروف بینی

مصرف قرص اناهیل برای ورم بینی (قرص آناناس)

ماندن نخ بخیه در بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *